Echte legende is ie nog niet wel een grote ster. Ik bedoel als ie dit tournooi wint en z'n afscheid aankondigt is de legende uit de TTquote:Op donderdag 8 september 2005 18:43 schreef Riert het volgende:
Ok
....eeeehh;wordt? Wat moet de arme man nog meer doen om legende te worden?
Ja ik weet het inmiddels een verkeerde TT ik laat het wel veranderen.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:55 schreef superhaagie het volgende:
Die is allang een legende man... weleens tennis gekeken?
Jammer.quote:
Hij pakt Ginepri met boter en suiker zoals Smeets altijd zegt.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:58 schreef ArcticBlue het volgende:
Helaas gaat Federer gehakt van 'm maken, als 'ie het tegen Ginepri al redt. Wat ik ten zeerste betwijfel.
Heb ik ook Riert. Eigenlijk mag je alleen nog maar waardering heben.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:21 schreef Riert het volgende:
[..]
Jammer.
Tijdje best tegen hem geweest en door de "huh?" bij de topictitel bedacht ik me dat dat eigenlijk al een tijdje over is![]()
Valt wel mee denk ik (en is tot nu toe ook zo)quote:Op donderdag 8 september 2005 22:14 schreef Ambrosius het volgende:
1-6 Hewitt. Hij walst er nu verder overheen denk ik.
nou inderdaad..quote:Op donderdag 8 september 2005 22:55 schreef Butra het volgende:
Wat staat die Hewitt verschrikkelijk te spelen zeg. Hij wint wel natuurlijk, maar dit doet echt pijn aan je ogen als je een paar uur geleden hebt zitten genieten van Agassi - Blake.
1.30.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:25 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hoe laat is Federer vs. Nalbandian?
Nieminen staat niet voor nix in de kwart finale he.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hewitt heeft het zelfs moeilijk tegen Nieminen, niet bepaald indrukwekkend Leyton
Bquote:Op donderdag 8 september 2005 23:42 schreef Ambrosius het volgende:
Hewitt wint, matige partij. Op deze manier is 'ie geen partij voor Federer (ervanuit gaande dat 'ie wint).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |