aha okquote:Op donderdag 8 september 2005 20:49 schreef eborn het volgende:
[..]
Nee, meer iets van 3 minuten ofzo
Ja ik vind het ook heel erg maf, ik denk dat het vooral te maken heeft met het feit dat ze zwanger is en iedereen wel een baby in het huis wel. Nu is het wel zo dat na 8 dagen dat kind moet vertrekken en ik me niet kan voorstellen dat Tanja dan in het huis blijft.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:42 schreef sannuh het volgende:
ik vind het echt vreemd hoor dat Tanja niet genomineerd is..
Die heb ik even gemist... wat was de reactie van het hangbuikzwijn?quote:Op donderdag 8 september 2005 21:41 schreef Poison-Ivy het volgende:
Die reactie van Tanja, toen Lieske erin mocht blijven haha
Klopt, hoewel ze nu wel weten wat Rob heeft gestemd. Maar ja, iedereen heeft Ralph gekozen, dus dat maakt niet veel uit.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:41 schreef Martijn31 het volgende:
Iedereen weet dat ze Ralph heeft genomineerd, lekkere straf dan om dat te bevestigen...BLEGHHHHH
Ja vind ik ook eigenlijk maarjaquote:Op donderdag 8 september 2005 21:43 schreef mazaru het volgende:
Ik vind dat Nathalie en Rob ook genomineerd hadden moeten worden als straf
Ik heb de geluiden van de internet uitzending.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:45 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
He hebben jullie geluid bij de livestreams?
Dat was inderdaad geweldig geweest! Maar helaas...quote:Op donderdag 8 september 2005 21:43 schreef mazaru het volgende:
Ik vind dat Nathalie en Rob ook genomineerd hadden moeten worden als straf
Ik ken haar ook nietquote:
Wat zei Rikkert ook alweer bij z'n nominatie?quote:Op donderdag 8 september 2005 21:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik vermoed dat of Linda of Rikkert er uit gaat.
En Rikkert gun ik eigenlijk nog wel een kans.
Ze stond op en liep weg maar haar gezicht sprak boekdelenquote:Op donderdag 8 september 2005 21:44 schreef teamlead het volgende:
[..]
Die heb ik even gemist... wat was de reactie van het hangbuikzwijn?
hahahaquote:Op donderdag 8 september 2005 21:51 schreef b0ng het volgende:
tanja gaat eruit als ze op tv hebben gezegd wat het wordt!!!!!!
wie rijd er ff langs?
Ze hebben Lieske d'r 2 vriendinnen geinterviewd, net Joost z'n vriendin en nu Linda d'r moeder.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:52 schreef lillymoon het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er op de livestream van de uitzending gebeurt ik krijg de mijne niet open, hij doet het niet
Want?quote:Op donderdag 8 september 2005 21:54 schreef Stereotomy het volgende:
VRIENDIN VAN JOOST, maak u bekend op dit forum
Ik wil mee !quote:Op donderdag 8 september 2005 21:51 schreef b0ng het volgende:
tanja gaat eruit als ze op tv hebben gezegd wat het wordt!!!!!!
wie rijd er ff langs?
ze zit in de studio, maar als ze weer thuis is, ff oproepje voor d'r plaatsen op de blogquote:Op donderdag 8 september 2005 21:54 schreef Stereotomy het volgende:
borstjequote:Op donderdag 8 september 2005 21:56 schreef Martijn31 het volgende:
Dido, maak je borst maar nat, Joost is coming for you
Ik gok op milagro of tamaartjequote:Op donderdag 8 september 2005 21:54 schreef Stereotomy het volgende:
screen cap graag...quote:Op donderdag 8 september 2005 21:57 schreef lennardn het volgende:
Dochter van Robi s zoooo geil !!
Milagro is eerder zijn moederquote:Op donderdag 8 september 2005 21:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik gok op milagro of tamaartje
Hoezo dan?? Heeft ze Fok genoemd ofzo??quote:Op donderdag 8 september 2005 21:55 schreef Showtime het volgende:
[..]
ze zit in de studio, maar als ze weer thuis is, ff oproepje voor d'r plaatsen op de blog
* teamlead ziet ideaalbeeld van milagro in duigen vallenquote:
Nou als dat niet zo is, heeft ie een plaat voor z'n kopquote:Op donderdag 8 september 2005 21:56 schreef Martijn31 het volgende:
Dido, maak je borst maar nat, Joost is coming for you
helaas niet, ze zei dat ze dag en nacht via internet alles volgtquote:Op donderdag 8 september 2005 21:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hoezo dan?? Heeft ze Fok genoemd ofzo??
ja echt irritant, altijd na de live uitzending dan gaan alle kijkers op internet verder kijkenquote:Op donderdag 8 september 2005 22:03 schreef sannuh het volgende:
Haper de haper de haper.... ooogh wat irritant!
wat voor proggie dan?quote:Op donderdag 8 september 2005 22:08 schreef -Delta- het volgende:
Via een bepaald proggie gaat de stream van de live uitzending zalig![]()
Dit lijkt mij wel het ultieme moment trouwens om daar voor het hek te staan schreeuwen.quote:
Dat was een bloedirritant figuur, die om de 10 seconde ergens om moest janken.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:50 schreef bLoNdYmYl het volgende:
ik heb die jeanette ook echt nog nooit gezien of van gehoord. en ze noemt zich beroemd..![]()
Dat geld ben je kwijtquote:Op donderdag 8 september 2005 22:12 schreef lennardn het volgende:
Ik loof 100 euro uit voor diegene die voor het hek gaat schreeuwen dat Tanja een meisje heeft !!!
Wel opnemen en uploaden dat filmpje !
Als ik er dichtbij woonde had ik t gedaanquote:Op donderdag 8 september 2005 22:12 schreef lennardn het volgende:
Ik loof 100 euro uit voor diegene die voor het hek gaat schreeuwen dat Tanja een meisje heeft !!!
ik doe er 100cent bovenopquote:Op donderdag 8 september 2005 22:12 schreef lennardn het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |