Volgens mij denkt ze eerder: "Hoe harder ik bij dat pathetische wijf slijm, hoe meer jurkjes ik gratis krijg, dus verdomme, tanden op elkaar en lachen".quote:
haar haar lijkt wel grijs en is zo dood als wat, op de extensions na. ze heeft een plasische kop, tieten en dito lichaam.quote:Op woensdag 28 december 2005 17:20 schreef Ivatje het volgende:
[..]
Wat is er mis met Posh Spice?
Zij ziet er nog steeds top uit!![]()
mwoahquote:Op donderdag 29 december 2005 15:14 schreef Ole het volgende:
Haar lippen zijn anders ook behoorlijk opgepompt hoor..
Dat is hetzelfde als wat ik denk bij het aanschouwen van deze beelden. Als ik op de sitelink klik waar eerder in dit topic naar verwezen werd, dan word ik heel erg verdrietig. Onder andere Eliza Dushku en andere vrouwen <20 die zich al laten verbouwen terwijl daar nog helemaal geen reden toe is.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:15 schreef Magoo het volgende:
[..]
Jin mag haar natuurlijk mooi vinden, maar ik vind het zo zonde dat al die jonge gezonde vrouwen zich dit aandoen!!!!
Mischien is zij het bewijs dat zonder al te veel plastische chirurgie je er ook uit kunt zien als een spook?quote:Op donderdag 29 december 2005 15:28 schreef milagro het volgende:
[..]
mwoah
kijk eens naar de oude Posh, dan zie ik niet veel verschil;
volle onderlip, smalle bovenlip.
In Melrose Place, toch?quote:Op donderdag 29 december 2005 17:21 schreef rena het volgende:
Lisa Rinna, speelde geloof ik in een of andere soap. Die lippen
Voor en na.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:21 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Whaaaaquote:Op donderdag 29 december 2005 20:41 schreef cobain94 het volgende:
http://www.oprah.com/tows(...)_past_20050208.jhtml
http://insider.tv.yahoo.com/celeb/3399/
[afbeelding]
http://www.thejennylee.com/
[afbeelding]
[afbeelding]
Zonde.......
Net zoals bij Hunter Tylo vraag ik me dan toch enigszins vertwijfeld af; waarom laat je dat jezelf aandoen? Welke forumbezoeker hier vindt dit wel "knap"? Wat bezielt die mensen toch?quote:Op donderdag 29 december 2005 17:21 schreef rena het volgende:
Echt vreselijk hoe die Hunter Tylo er nu uitziet... die lippen... ze lijkt wel een vis! blub blub...quote:Op maandag 19 december 2005 18:00 schreef Nuna het volgende:
Hunter Tylo. Ik dacht dat ze in the Bold speelt.
[afbeelding]
Zo was ze eerst:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 29 december 2005 21:05 schreef k_i_m het volgende:
Goddamn, wat een meloenen plastic.
[afbeelding]
Hey, die was bij Dr. Philquote:Op donderdag 29 december 2005 21:05 schreef k_i_m het volgende:
Goddamn, wat een meloenen.
[afbeelding]
Verslaafd aan plastische-chirurgie door BDDquote:Op donderdag 29 december 2005 20:46 schreef MadGuy het volgende:
Zij is toch plastisch-chirurgie verslaafd?
dat vraag ik me nu ook af, wat mannen daarvan vinden.quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:08 schreef bloodymary het volgende:
Vinden mannen dat nou echt mooi, van die zoeloelippen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |