Hij lijkt eerder op een mislukt exemplaar daarvan. Is hij naar de plastisch chirurg geweest of dacht hij als kapper zijnde dat hij ook zelf zijn gezicht kon verbouwen?quote:
Volgens mij ben je psychisch echt niet in orde als je zo ver doorslaatquote:Op zondag 25 september 2005 18:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Neenee, dit is geen wassen beeld, maar Steve Erhardt, een kapper die o.a. Rita Hayworth heeft geknipt en dus behoorlijk oud is.
Mozesgriebels, wat een freak.
Volgens mij was zij al lelijk voor de operatiesquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:11 schreef Turbomuis het volgende:
Zou zo'n vrouw nou echt serieus denken dat ze mooi is zo????
[afbeelding][afbeelding]
Donatella Versace
Wat zonde zeg. Het is echt een mooie vrouw en dan zich zo laten verbouwen terwijl dat helemaal niet nodig is.quote:Op dinsdag 20 september 2005 06:05 schreef StefanP het volgende:
[..]
Kate Beckinsale (o.a. Underworld) kan er ook wat van!
http://www.awfulplasticsurgery.com/archives/003633.html
En maar glashard beweren dat ze echt zijn... ja daag! Ze heeft schijnbaar nu zelfs een clausule in alle contracten waarin staat dat ze haar borsten niet hoeft te tonen, zelfs niet deels, zelfs geen decollete dus.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:11 schreef Turbomuis het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Donatella Versace
Ze hebben in de muppetshow toch zo een pop zitten (zit volgens mij in de band) die lijkt verdomd veel op de linker foto !!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:11 schreef Turbomuis het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Donatella Versace
Kijk eens 2 posts boven je??quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:56 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Ze hebben in de muppetshow toch zo een pop zitten (zit volgens mij in de band) die lijkt verdomd veel op de linker foto !!
[afbeelding]
Echt eeuwig zonde...quote:Op donderdag 3 november 2005 19:42 schreef SEMTEX het volgende:
Don't ever try this at home children
Hte is The Joker..oh nee.. het is Meg Ryan
[afbeelding]
Heb jij ook een uur naar die bovenlip zitten staren gisteravond?quote:Op zondag 6 november 2005 09:14 schreef Aagje75 het volgende:
Ik ken d'r nog een, kan alleen geen foto vinden!
De nieuwe versie van Nikki Cox uit Las Vegas!
Die is errug!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |