wat een kutkopquote:Op donderdag 8 september 2005 17:31 schreef KARLOOWTJUH het volgende:
wat een kuttopic
ja maar die is nog verkrijgbaarquote:Op donderdag 8 september 2005 17:33 schreef djenneke het volgende:
cornetto, ook altijd lekker!
DIe was zooooooooooooo lekkerquote:
Dat was hem ja!quote:Op donderdag 8 september 2005 17:48 schreef NJ het volgende:
Buckler. Nooit meer wat van gehoord. Vreemd.
quote:Op donderdag 8 september 2005 17:51 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
De gulden. Ook jammer.
Die bestaan nogquote:Op donderdag 8 september 2005 19:45 schreef Flyga het volgende:
ennn je had ook van die kleine ijs stukjes in vormpjes in een zakje!!
omstreeks jaren 90
De aanzet hiertoe was een conferance van Youp van het Hek waarbij alle Buckler drinkers als watjes werden neergezet.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:48 schreef NJ het volgende:
Buckler. Nooit meer wat van gehoord. Vreemd.
Goed plan!quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:39 schreef krazny het volgende:
Daar ziet het wel naar uit jah.
Ok. WIE maakte die dingen? Dan start ik wel handtekeningenactie voor de WINNER TACO!!!![]()
Ik wou ook al gaan mailen ofso... alleen wie is de maker idd.quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:39 schreef krazny het volgende:
Ok. WIE maakte die dingen? Dan start ik wel handtekeningenactie voor de WINNER TACO!!!![]()
Actie voor de Winner Tacoquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:39 schreef krazny het volgende:
Bij mij op zolder in de originele doos.quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:01 schreef DaveMasteR het volgende:
De Commodore 64 , waar is ie gebleven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |