quote:Op donderdag 8 september 2005 20:21 schreef Molluck het volgende:
Weezer - Hashpipe
jezus wat heb jij toch een VETTE avatarquote:Op donderdag 8 september 2005 21:12 schreef MasterM26 het volgende:
Andre Hazes- Live medley
quote:Op donderdag 8 september 2005 22:36 schreef DrMarten het volgende:
Kate Bush - Wuthering Hights
Vrijwillig?quote:Op vrijdag 9 september 2005 03:27 schreef Nickthedick het volgende:
Dvorak - 9e symfonie 4e deel.
Ja, sommige mensen ontwikkelen zich verder dan Frans Bauer you know?quote:
Dat is meer een ontwikkeling naar beneden. Ik, daarentegen, sta volledig stil. al jaren.quote:Op vrijdag 9 september 2005 03:35 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ja, sommige mensen ontwikkelen zich verder dan Frans Bauer you know?![]()
Da's te merken aan de inhoud van je posts.quote:Op vrijdag 9 september 2005 03:36 schreef R_ON het volgende:
[..]
Dat is meer een ontwikkeling naar beneden. Ik, daarentegen, sta volledig stil. al jaren.![]()
Alweer?quote:
Dank je.quote:Op vrijdag 9 september 2005 03:36 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Da's te merken aan de inhoud van je posts.![]()
Heerlijk nummer en wat lekker is moet je erin houden nietwaarquote:Op vrijdag 9 september 2005 03:39 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Alweer?
Carcass - Inpropagation
Open er een topic over, maar probeer deze niet vol te baggeren.quote:Op vrijdag 9 september 2005 03:43 schreef R_ON het volgende:
Nou moet me toch van het hart Nickie Pikkie...nee, jammer, ik heb ff niks te zeiken. Behalve 1 vraag:
Wat is er mis met de inhoud van mijn posts? Heb je daar concrete voorbeelden van?
Ach, wel ja. wat is er mis met herhaling?quote:Op vrijdag 9 september 2005 03:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
Heerlijk nummer en wat lekker is moet je erin houden nietwaar![]()
Howard Shore - Ride of the Rohirrim
Dat is vervelend; zojuist heb ik besloten dat dit topic vol baggeren mijn hobby is.quote:Op vrijdag 9 september 2005 03:45 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Open er een topic over, maar probeer deze niet vol te baggeren.
Waarom is je 'ondertekst' in het Engels? En zoveel? Dan lees ik het niet.quote:Op vrijdag 9 september 2005 03:47 schreef Nickthedick het volgende:
Iggy Pop - Lust for Life
Er is echt niet 1 nummer wat ik ken, Nickie Pikkie.quote:Op vrijdag 9 september 2005 03:57 schreef Nickthedick het volgende:
Grieg - Asses Tod
Laat me raden: je bent zoals gewoonlijk op donderdag en in weekeinden weer eens naar de gaybar geweest en hebt daar een leuke jongen ontmoet. Maar helaas voor jou bleek die jongen hetero te zijn (kan gebeuren) en ben je met je bezopen kop, stijve pikkie en opgekropte frustraties naar huis gegaan. Daar heb je de computer aangezet, hebt je ingelogs op FOK! en las je een post van mij die je niet beviel. Dus dacht je: "He, laat ik me als een ontzettende sukkel gaan gedragen en zieken totdat Nick er helemaal flauw van wordt."quote:Op vrijdag 9 september 2005 03:58 schreef R_ON het volgende:
[..]
Er is echt niet 1 nummer wat ik ken, Nickie Pikkie.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 04:05 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Laat me raden: je bent zoals gewoonlijk op donderdag en in weekeinden weer eens naar de gaybar geweest en hebt daar een leuke jongen ontmoet. Maar helaas voor jou bleek die jongen hetero te zijn (kan gebeuren) en ben je met je bezopen kop, stijve pikkie en opgekropte frustraties naar huis gegaan. Daar heb je de computer aangezet, hebt je ingelogs op FOK! en las je een post van mij die je niet beviel. Dus dacht je: "He, laat ik me als een ontzettende sukkel gaan gedragen en zieken totdat Nick er helemaal flauw van wordt."
Ik kan dus 2 dingen doen:
1. Ik kan je enorm gaan afzeiken totdat je jezelf gedwongen voelt om in een foetus-houding in je bedje te kruipen, of:
2. Ik kan je gewoon negeren omdat ik in een gemoedelijke bui ben.
Nu mag jij zelf verzinnen voor welke optie ik heb gekozen.![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 04:07 schreef R_ON het volgende:
[..]
![]()
Ik kies met zekerheid voor optie 1; ik kan echt niet wachten. kom maar op.
Je weet gewoon niks. Zeg dat dan gewoon.quote:
Ik denk dus echt dat je een hele kleine piemel hebt, Nick.quote:Op vrijdag 9 september 2005 04:12 schreef Nickthedick het volgende:
Faith No More - Digging the Grave
He, dies nieuw.quote:Op vrijdag 9 september 2005 04:17 schreef Morwen het volgende:
Rolling Stones - Look what the cat dragged in
Die plaat is al kei-oud man.quote:
Klopt, is van hun nieuwe album, beetje meer van hetzelfde helaas. Maar was wel te verwachtenquote:
Zet die kutmuziek toch af, lieverd, wat een kwelling.quote:Op vrijdag 9 september 2005 04:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
Klopt, is van hun nieuwe album, beetje meer van hetzelfde helaas. Maar was wel te verwachten![]()
Rolling Stones - Laugh, I nearly died
Ken ik ook niet.quote:Op vrijdag 9 september 2005 04:23 schreef Nickthedick het volgende:
Forbidden - Infinite
Rolling Stones - Oh no, not you againquote:Op vrijdag 9 september 2005 04:23 schreef R_ON het volgende:
[..]
Zet die kutmuziek toch af, lieverd, wat een kwelling.
Ga toch slapen. Wat doe je hier nog?quote:Op vrijdag 9 september 2005 04:28 schreef Glinzdorff het volgende:
The stranglers - golden brown
Zeg schele kun je dat niet zien?quote:Op vrijdag 9 september 2005 04:29 schreef R_ON het volgende:
[..]
Ga toch slapen. Wat doe je hier nog?
Don't feed the troll.quote:Op vrijdag 9 september 2005 04:30 schreef Glinzdorff het volgende:
[..]
Zeg schele kun je dat niet zien?
Ik moet toch ff melden dat ik niet scheel ben. Ter geruststelling.quote:Op vrijdag 9 september 2005 04:33 schreef Glinzdorff het volgende:
Glinzdorff - Nick je hebt gelijk.
Alweer?quote:Op vrijdag 9 september 2005 04:34 schreef Morwen het volgende:
Shrek (soundtrack) - Halleluja
Ga toch slapen. Dat zei ik net al. Of draai niet zo'n kut. kut. kutmuziek.quote:Op vrijdag 9 september 2005 04:35 schreef Glinzdorff het volgende:
The clas h-. Rock the Casbah
Dies goedquote:
Gatverdamme! Zet af. Tis maar een tip. Verder interesseer je me net zoveel als wat er onder m'n schoenen zit na een wandeling door de keffersteeg - of nog minder.quote:Op vrijdag 9 september 2005 04:36 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dies goed![]()
Meatloaf - Two out of three ain't bad
Ga toch slapen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 04:37 schreef Glinzdorff het volgende:
John Foxx- Underpass
Ik ook van jouquote:Op vrijdag 9 september 2005 04:38 schreef R_ON het volgende:
[..]
Gatverdamme! Zet af. Tis maar een tip. Verder interesseer je me net zoveel als wat er onder m'n schoenen zit na een wandeling door de keffersteeg - of nog minder.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 9 september 2005 04:50 schreef R_ON het volgende:
Ik wil eigenlijk nu al gaan slapen.
Dank je. jij ook voor zometeen of straks. En dit nr is niet eens zo heel slecht.quote:Op vrijdag 9 september 2005 04:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
Slaap lekker![]()
Aerosmith - I don't want to miss a thing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |