abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61075694
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 19:55 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik heb zo'n paal, en ik vind hem wel echt nuttig hoor Het voorkomt o.a. dat de poezen mijn meubels slopen en ze vinden het leuk om erin te klimmen

Over die bol: gewoon rustig laten wennen, ik heb er ook één gehad (nu helaas kapot). Mijn katten vonden het fantastisch!
Yeps en het kan ook rasgebonden zijn. Die van ons mogen graag klimmen, of dit nu het gaas is van de ren, de degoekooi, het wasrek of een kast alles moet er aan geloven. Met een krabpaal zijn ze vaak ook prima tevreden en dan leven ze zich daar meer op uit (zeker met ligplekken bovenin).

Maar ons huis leent zich er niet voor, we hebben nu eentje van 1,5 meter met meerdere ligplekjes en die valt gelukig ook in de smaak (net zoals de deurmat waar ze ook van ons aan mogen krabben).
Alleen in je dromen ben je vrij..
Pinterest: pinterest.com/jolandadj/
  maandag 1 september 2008 @ 23:27:20 #177
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_61309249
Vandaag, inene, is de petmaster helemaal te gek voor Harry. Loes die dronk er meteen al uit, maar Harry wilde zijn gewone roestvrijstalen drinkbak. Dus ik heb de drinkbak en de petmaster een paar dagen naast elkaar gezet. Toen de drinkbak en de petmaster een paar meter uit elkaar. En nu merk ik dat Harry de petmaster opeens wel heel lekker vindt. Opeens. Rare jongens, die katten
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  woensdag 3 september 2008 @ 12:16:29 #178
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_61343959
wij hebbben een hele mooie glazen bak met van die drijfkaarsen erin, toen kalou kwam heeft hij dat tot z'n waterbak gebombardeert dus hebben we de drijfkaarsen er maar uitgehaald...
als mensen nu komen vragen ze zich af waar de drijfkaarsen zijn want de steentjes liggen nog wel op de bodem...
onze kat heeft dus een waterbak waar je u tegen zegt!!!
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
  woensdag 3 september 2008 @ 14:02:34 #179
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_61346325
Al enige tijd hebben wij een drinkwell (platinum) voor onze bengaaltjes.

Het ding bevalt super en wordt niet snel vies. Er zitten 2 filters in.
Verder is hij erg stil en het heeft echt het effect van vallend water, zoals uit de kraan. Dat water komt neer op een schuine helling waardoor het bijna geen geluid maakt
Hij is alleen wel aan de dure kant

Ik weet niet zeker of ik dit eerder heb gepost maar...
De eerste keer dat we de drinkwell hadden weggezet vonden Mythos en Troy het zeeeer interessant. En hun bengalen eigenschap dat ze van water houden kwam goed naar voren

Filmpje van hun eerste ontmoeting met de drinkwell:

We hebben nu een soort van lekschaal onder de drinkwell staan en gelukkig drinken ze er goed uit (meer als dan uit een drinkbakje). Af en toe gaan ze er nog wel in splashen En soms komen we thuis en dan hebben ze hem uit elkaar gehaald

Ik vind het nog steeds gewoon een super ding
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  † In Memoriam † woensdag 3 september 2008 @ 14:47:02 #180
7074 moussy
kuttekop
pi_61347506
dat koppie dat om de hoek gluurt
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_61347596
die is idd wel gaaf
waar koop je die? heb hem nog nooit gezien
  woensdag 3 september 2008 @ 15:03:25 #182
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_61347991
Haha, ja ze waren alletwee zo van: * Innocent *

Ik heb em hier gekocht:
http://www.specialcats.nl

Maar bij zooplus, fretten.nl en andere internetwinkels heb je em ook
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  woensdag 3 september 2008 @ 16:45:25 #183
81894 godigita
Trollercoaster
pi_61350973
Ik heb al een tijd de petmate, nog steeds erg tevreden over. Gelukkig hebben mijn poezels nog niet geprobeerd hem te slopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')