1 R is genoegquote:Op donderdag 8 september 2005 16:14 schreef Arid het volgende:
Neem die rotzooi dan niet![]()
Ggroetjes,
Arid
Neequote:Op donderdag 8 september 2005 16:13 schreef clowncloon het volgende:
nee man! dan zit er iets VERS in het produckt?! ben je gek ofzo?
een halal gehaktstaaf van varkensvleesquote:Op donderdag 8 september 2005 17:29 schreef Echo99 het volgende:
Zeg TS ben jij geen moslim? Of was het een halal gehaktstaaf?
Schrijf 100 keer over: Varkensvlees is geen halal.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:36 schreef Beach het volgende:
[..]
een halal gehaktstaaf van varkensvlees![]()
duhquote:Op donderdag 8 september 2005 17:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Schrijf 100 keer over: Varkensvlees is geen halal.
Er zit volgens mij rund in dat gehaktstaaf.
Huh? Waarvan danquote:Op donderdag 8 september 2005 17:13 schreef Ofyles2 het volgende:
TS, ik heb een advies voor je: eet de volgende keer de gehaktstaaf direct op. En hoe zeer het me ook spijt: ik vrees dat je naar nu blijkt een lemmingtopic hebt geopend.![]()
Dan moet je ook geen junkfood eten ei.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:11 schreef Yildiz het volgende:
Ja, uiterst lekker hoor, vooral voor cafetaria, dan kan je em lekker een half uur af laten koelen, en dan alsnog verkopen, dat ding is toch zo heet (kwa smaak) dat je hem alsnog op kan eten, mits bewaard onder een 100 watt lampje.
Maar
Nu laat ik, 3 uur na het eten ervan, een boertje, en heel die graflucht komt weer omhoog.
Is het inbouwen van mint geen idee?
[afbeelding]
Geek!quote:Op donderdag 8 september 2005 18:46 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Dan moet je ook geek junkfood eten ei.
Precies, daarom wacht ik ook totdat ze de Subway bij mijn school gaan openen, dát is eten.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:46 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Dan moet je ook geek junkfood eten ei.
Ja Rick doe alsjeblieft mee !!quote:Op donderdag 8 september 2005 20:42 schreef Yildiz het volgende:
NEWSFLASH!
YorinFM wil mij hierover gaan bellen, vanavond, elke werkdag tussen 21.00 en 0.00
van Timur.
wat een compliment, alleen, weet ik niet of ik dit wel wil...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |