mensen ik zit met een klein (hoewel) probleem.
heb al lange tijd een relatie en dat bevalt op zich nog prima maar er is 1 probleem..... de sex
die is om zo maar te zeggen waardeloos...
![]()
het is namelijk zo dat het voor mij niet meer uitdagend is en eigenlijk te weinig.... om nog net niet te zeggen veel te weinig . in het begin van de relatie ging het nog wel enigzins maar nu is het moment daar dat ik jullie hulp vraag.
het is zo dat de frequentie ervan is te weinig .schandalig laats n week samen 2 keer feestje gebouwd. nou is het zo dat het voor mij pas begint na de 1e keer komen ik bedoel dan zijn we pas warm, voor haar is het dan helaas al afgelopen... en er zit geen spanning meer in dus het motiveert me niet echt meer..... :'( nou weet ik wel dat je er over kan praten en met een beetje creativiteit kan ook al veel schelen maar geloof me praten werkt niet( meerdere malen gedaan) dat gaat van jajajaj neeneenee en uiteindelijk verandert er nog niets, en creativiteit werkt ook niet echt in mijn voordeel wel bij haar maarja dan slaan we de plank nog mis.
dit begint echt een probleem te worden voor mij want verder klaag ik niet maar als ik zo samen oud wil worden dan zie ik het niet echt goed komen. maar om er echt hiervoor een punt achter te zetten zou ik ook erg jammer vinden, maar inmiddels lijkt dit wel haast de enige conclusie..... dus dilemma.. wie helpt mij aan nuttige info en niet dat typische fok onzin waar niemand op zit te wachten?
dank