Het is überhaupt voor het eerst dat ze op een WK staanquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:05 schreef methodmich het volgende:
Heel netjes gedaan door Ruud en zijn jongens. De laatste 8 op een WK onder 17, lang geleden dat een Nederlandse jeugdploeg dat bereikte. Wellicht zelfs voor het eerst.
En daar ga ik eens lekker voor zittenquote:Op zaterdag 24 september 2005 06:23 schreef LuukBes het volgende:
Knap hoor. Kantje boord dat wel.
Maandag het duel tegen de yanks wel rechtstreeks op Eurosport. Om 23:00 uur NL'se tijd.
Mexico - Costa Rica.quote:Op zondag 25 september 2005 20:45 schreef tong80 het volgende:
Welke wedstrijd is om 23.00 uur vanavond ?
Ik vond ze gisteravond wel aardig tikken. Alleen het afwerken is geen kwaliteit van ze.quote:Op maandag 26 september 2005 10:15 schreef DeTolk het volgende:
Hmm.. dus tegen Mexico. Is dat een beetje een goeie ploeg?
quote:Op woensdag 21 september 2005 19:24 schreef tong80 het volgende:
Dit echt een topwedstrijd.Net Brazië op de lat. Nu Goosens vanaf 30 meter met een lob op de lat. Erg groot talent die Goossens.
Mexico heeft tot nu toe de meeste indruk op me gemaakt. Volgens de verhalen speelt daar de nieuwe Ronaldinho (of Messi, wat je wilt) nl. Dos Santos (speelt in de jeugd van Barcelona). Ik moet ook wel zeggen dat hij me kan bekoren. Leuke ploeg dat Mexico, hopelijk moet Nederland er tegen spelen, dat kan weleens een leuke wedstrijd worden.quote:Op maandag 26 september 2005 10:15 schreef DeTolk het volgende:
Hmm.. dus tegen Mexico. Is dat een beetje een goeie ploeg?
Wordt het uitgezonden op Eurosport? Op teletext en de website kan ik geen bevestiging vinden daarvan. Dus geen Brazilië - Z Korea?quote:Op maandag 26 september 2005 09:00 schreef DeTolk het volgende:
Vanavond om 2300u? opnemen dus. morgenochtend maar ff kijken.
Dit staat op de site van de knvb, dus ik denk dat het wel wordt uitgezonden.quote:Veel groepswedstrijden, de kwartfinales, halve finales en finale zijn te volgen via Eurosport.
Zaterdag 17 september
22.15 - 00.00 uur Nederland - Qatar (live)
Woensdag 21 september
18.15 - 20.00 uur Nederland - Brazilië (integraal)
23.30 - 01.00 uur Nederland - Brazilië (herhaling)
Maandag 26 september, kwartfinale
23.00 - 0.45 Verenigde Staten - Nederland (live)
Zelfs ver weg van de Herdgang raken de psv'ers geblesseerd!quote:Op maandag 26 september 2005 18:24 schreef dndiek het volgende:
Marcellis kan vanavond niet mee doen omdat hij geblesseerd is geraakt aan zijn knie...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |