abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 september 2005 @ 15:14:22 #76
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_30387841
quote:
Op donderdag 8 september 2005 15:09 schreef Fidelis het volgende:
Zegt miss kutwijf,ik heb zn baas niet gebelt trut. Die lul gaf mn zn baas. Verder zou ik als ik jou was,maar eens een voorbeeld functie aan nemen. Trut
Ik een voorbeeldfunctie? Ik zou niet weten waarom. Dit is niet mijn forum. Ik ben hier ook gewoon 'user'.

Maar je herinnert me aan een goed punt. Dit is eh... doorposten met een kloon geloof ik hè?
Momentje, ik ga even een ander topic opzoeken.
  donderdag 8 september 2005 @ 15:14:24 #77
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_30387843
quote:
Op donderdag 8 september 2005 15:08 schreef Brighteyes het volgende:
MM! Ik zou als ik jou was toch maar gewoon gaan morgen. Het is een 'overmacht' situatie, dat zie jij zelf ook in. Mss heel vervelend, maar dit soort dingen gebeuren nou eenmaal en je werk heb je toch nog wel heel wat langer nodig dan dat ene dagje wat leuks doen.

En verder zou ik eens aan dat 'viswijf' vragen hoe ze het in haar hoofd haalt om je baas op te bellen! Dat zou mijn vriend toch echt niet hoeven te proberen bij mij!
Nou ik had een boel heibel en me baas stond naast me. Mjah, misschien dat hij eens op een rustige manier met haar kon praten over wat er aan de hand is. Maar ja, hetzelfde temperament wat er tegen mij gebezigd werd kreeg hij nu voor zijn kiezen...
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_30387847
[ho maar]

[ Bericht 98% gewijzigd door BE op 08-09-2005 15:17:11 ]
Dat wat gij niet wilt dat u geschied, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  donderdag 8 september 2005 @ 15:14:31 #79
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_30387849
quote:
Op donderdag 8 september 2005 15:12 schreef Fidelis het volgende:

[..]

Ik zei dat het dan misschien een oplossing was om hem er dinsdag bij vrij te geven. Maar toen dacht meneer een kut toon aan te moeten slaan,met de vraag of ik gek was

jij weet dus echt niet hoe het werkt in de wereld.. schitterend..

verder.. wat BE zegt.. (en ik dus ook al de hele tijd roep )
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_30387881
quote:
Op donderdag 8 september 2005 15:01 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

de server heeft problemen, we hebben problemen met de mail, internet is er al meerdere malen tussen uit gevallen deze week en als ICT bedrijf is het nekkend als je verbinden er uit liggen. Nou is er maandag een collega terug van vakantie die het ook kan opvangen ....
Had je baas aan moeten denken toen hij jou vrij gaf.
Of je het 5 dagen of 5 maanden van tevoren vraagt maakt geen *** uit.
Als jouw baas je verzoek goedkeurt ga jij op basis van die goedkeuring plannen maken. Die goedkeuring ligt er, daar kan hij niet 1 dag voor die tijd op terugkomen.
pi_30387926
Dit gaat echt helemaal nergens meer over... wordt meer R&P zo onderhand...
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_30387975
quote:
Op donderdag 8 september 2005 15:11 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Laat je in godsnaam niet gekmaken door je vriendinnetje wat een keertje niet haar zin krijgt. Het klinkt alsof het allemaal helemaal nog niet zo slecht is op je werk en daar staat dan ook af en toe eens wat commitment tegenover. Helaas nu op een vervelend moment, maar een baan lijkt me toch wel heel belangrijk...
Juist.

Maar ik voorspel nog véel meer van dit soort situaties, MM.
Tot ze je heeft waar ze je hebben wil.
Ga lekker werken morgen en neem maandag eventueel vrij. Zo beroerd lijkt me dat bedrijf van je niet.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  donderdag 8 september 2005 @ 15:18:14 #83
76407 -erwin-
liberaal intellectueel
pi_30387988
als de werkgever niet bereid is om te betalen voor de kosten die reeds gemaakt zijn, en eventueel kosten van vriendinnetje's weggegooide vrije dagen, dan zou ik gewoon gaan.
fotoboek.fok.nl/-erwin-
Ik heb geen respect voor gelovigen en hun geloof.
Mijn posts reflecteren niet noodzakelijkerwijs mijn mening.
  donderdag 8 september 2005 @ 15:21:45 #84
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_30388094
quote:
Op donderdag 8 september 2005 15:18 schreef -erwin- het volgende:
als de werkgever niet bereid is om te betalen voor de kosten die reeds gemaakt zijn, en eventueel kosten van vriendinnetje's weggegooide vrije dagen, dan zou ik gewoon gaan.
Nou mijn baas vroeg naar de kosten die gemaakt waren en vroeg aan haar of ze even wilde bellen of ze die kosten die gemaakt zouden zijn kan terugkrijgen. Dat weigerde ze waardoor hij ook niet de moeite wilde doen om richting haar een compensatie aan te bieden.

Mijn vriendin zit gewoon vrij thuis dus zij heeft geen weggegooide vrije dag
[..]
pi_30388240
quote:
Op donderdag 8 september 2005 15:21 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Nou mijn baas vroeg naar de kosten die gemaakt waren en vroeg aan haar of ze even wilde bellen of ze die kosten die gemaakt zouden zijn kan terugkrijgen. Dat weigerde ze waardoor hij ook niet de moeite wilde doen om richting haar een compensatie aan te bieden.

Weigerde? heb jij meegeluisterd ofzo? ik heb allang gebelt klojo. Ik krijg NIKS terug!

edit : Overigens heb ik wel vandaag een klus voor morgen geweigerd omdat jij zou komen. Dus ik lijdt wel degelijk verlies
Semper Fidelis! | Altijd trouw
  donderdag 8 september 2005 @ 15:25:40 #86
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_30388246
quote:

[..]

ah ha.. dus zo zit het.... danneh... tja... haar schuld dus dat het allemaal zo escaleert...?

och.. heb in elk geval m'n pauze leuk kunnen doorbrengen
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_30388259
quote:

[..]

Oke, dan wordt het een ander verhaal. Dan blijft alleen het argument "morgen is het nog lekker weer, maandag niet" over. Misschien een gratis zonnebankje ter compensatie?
pi_30388276
quote:
Op donderdag 8 september 2005 15:17 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Juist.

Maar ik voorspel nog véel meer van dit soort situaties, MM.
Tot ze je heeft waar ze je hebben wil.
Ga lekker werken morgen en neem maandag eventueel vrij. Zo beroerd lijkt me dat bedrijf van je niet.
Bijkomend voordeel is dat je vrijdag zonder dat labiele figuur zit EN maandag ook nog eens een vrije dag voor jezelf hebt
pi_30388296
Je laat je toch niet zo piepelen als volwassen vent...

Wegwezen, MM.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  donderdag 8 september 2005 @ 15:26:58 #90
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_30388305
quote:
Op donderdag 8 september 2005 15:26 schreef Gebakken_vissie het volgende:

[..]

Bijkomend voordeel is dat je vrijdag zonder dat labiele figuur zit EN maandag ook nog eens een vrije dag voor jezelf hebt
en geen sex.. maar goed.. daar valt wel overheen te komen lijkt me...

pi_30388350
quote:
Op donderdag 8 september 2005 15:26 schreef Gebakken_vissie het volgende:

[..]

Die zal 'ie hard nodig hebben.
  donderdag 8 september 2005 @ 15:28:28 #92
97275 VIP
In the VIP :P
pi_30388361
quote:
Op donderdag 8 september 2005 14:39 schreef Fidelis het volgende:

[..]

ja doe ermaar grappig over. Afspraak is fucking afspraak
Zeg, doe is ff chill ofzo. alsof jouw vriend er wat aan kan doen, jemig
Ik ben een VIP, omdat jij niks bent
pi_30388391
quote:
Op donderdag 8 september 2005 15:26 schreef avotar het volgende:

[..]

en geen sex.. maar goed.. daar valt wel overheen te komen lijkt me...

Oe, een Al Bundy sig
pi_30388398
Nou MM, hou die baan en zoek gewoon een meerderjarig vriendinnetje.

Of vraag anders aan de baaz of je niet iets eerder weg mag morgen als alles netjes blijft draaien.
  donderdag 8 september 2005 @ 15:30:41 #95
97275 VIP
In the VIP :P
pi_30388440
quote:
Op donderdag 8 september 2005 14:45 schreef djenneke het volgende:
Het probleem is alleen dat deze vrije dag niet schriftelijk is vastgelegd. Je hebt daarmee dus geen poot om op te staan. Was dat wel het geval geweest, dan was het een totaal ander verhaal...
Bullshit, mondelinge afspraken gelden ook. Maar dit is overmacht en mag de baas zijn vrij intrekken.
Ik ben een VIP, omdat jij niks bent
pi_30388520
quote:

[..]

Ik zal het voor je vriendin nog eens herhalen:

Een werkgever die daarvoor gewichtige reden heeft, kan op de vastgestelde datums van de vakantie terugkomen en daarmee het opnemen van de vastgestelde vakantie tegengaan. Hij moet dan wel eerst in overleg treden met de medewerker (art 7:638-5 BW). De werkgever stelt de vakantie dan op een later of eerder tijdstip vast, wat hij dan niet meer kan veranderen. De werkgever dient de financiële schade te vergoeden die de medewerker door het veranderen van de vakantie lijdt. De medewerker moet op zijn beurt de schade zoveel mogelijk beperken. Daaruit volgt niet dat hem een verwijt te maken valt, als hij geen annuleringsverzekering heeft gesloten, hoewel de meeste verzekeringen niet op deze situatie betrekking hebben.

Maar helaas, vriendin-lief is daar niet toe bereid gevonden, met als gevolg dat de werkgever in het gelijk gesteld kan worden. Daarnaast heeft onredelijkheid en onbeschoftheid nog nooit iemand geholpen in het verkrijgen van een gewenste uitkomst...
  donderdag 8 september 2005 @ 15:32:50 #97
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_30388522
quote:
Op donderdag 8 september 2005 15:29 schreef _Arthur het volgende:
Nou MM, hou die baan en zoek gewoon een meerderjarig vriendinnetje.

Of vraag anders aan de baaz of je niet iets eerder weg mag morgen als alles netjes blijft draaien.
dat zit wel snor, op 1 vrijdag na ga ik vrijdags al wekenlang wat eerder weg, gewoon omdat alles er op zit om een uur of 3 (werk tot 4)
[..]
pi_30388553
quote:
Op donderdag 8 september 2005 15:30 schreef VIP het volgende:

[..]

Bullshit, mondelinge afspraken gelden ook. Maar dit is overmacht en mag de baas zijn vrij intrekken.
Ik zeg ook niet dat dat niet zo is (ik weet echt wel beter ), verderop leg ik uit dat mondelinge overeenkomsten moeilijk te bewijzen zijn....
pi_30388642
Volgens mij is Fidelis een kloon, geen enkele vriendin zou zo dramatisch reageren al begrijp ik de frustratie in zo'n geval wel, het is gewoon een kutstreek.

Ik zou gewoon gaan en dat tegen je baas zeggen, je hebt vrij gevraagd en gekregen en andere dingen geregeld, bovendien als je zo onmisbaar bent wil je baas toch niet van je af. Alleen je vriendin heeft wel een beetje je eigen glazen ingegooid zo.

Ben benieuwd naar het vervolg
pi_30388646
ZEg, komt Qwea zelf nog een keer reageren of niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')