Ik een voorbeeldfunctie? Ik zou niet weten waarom. Dit is niet mijn forum. Ik ben hier ook gewoon 'user'.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:09 schreef Fidelis het volgende:
Zegt miss kutwijf,ik heb zn baas niet gebelt trut. Die lul gaf mn zn baas. Verder zou ik als ik jou was,maar eens een voorbeeld functie aan nemen. Trut
Nou ik had een boel heibel en me baas stond naast me. Mjah, misschien dat hij eens op een rustige manier met haar kon praten over wat er aan de hand is. Maar ja, hetzelfde temperament wat er tegen mij gebezigd werd kreeg hij nu voor zijn kiezen...quote:Op donderdag 8 september 2005 15:08 schreef Brighteyes het volgende:
MM! Ik zou als ik jou was toch maar gewoon gaan morgen. Het is een 'overmacht' situatie, dat zie jij zelf ook in. Mss heel vervelend, maar dit soort dingen gebeuren nou eenmaal en je werk heb je toch nog wel heel wat langer nodig dan dat ene dagje wat leuks doen.
En verder zou ik eens aan dat 'viswijf' vragen hoe ze het in haar hoofd haalt om je baas op te bellen! Dat zou mijn vriend toch echt niet hoeven te proberen bij mij!
quote:Op donderdag 8 september 2005 15:12 schreef Fidelis het volgende:
[..]
Ik zei dat het dan misschien een oplossing was om hem er dinsdag bij vrij te geven. Maar toen dacht meneer een kut toon aan te moeten slaan,met de vraag of ik gek was
Had je baas aan moeten denken toen hij jou vrij gaf.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:01 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
de server heeft problemen, we hebben problemen met de mail, internet is er al meerdere malen tussen uit gevallen deze week en als ICT bedrijf is het nekkend als je verbinden er uit liggen. Nou is er maandag een collega terug van vakantie die het ook kan opvangen ....
Juist.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Laat je in godsnaam niet gekmaken door je vriendinnetje wat een keertje niet haar zin krijgt. Het klinkt alsof het allemaal helemaal nog niet zo slecht is op je werk en daar staat dan ook af en toe eens wat commitment tegenover. Helaas nu op een vervelend moment, maar een baan lijkt me toch wel heel belangrijk...
Nou mijn baas vroeg naar de kosten die gemaakt waren en vroeg aan haar of ze even wilde bellen of ze die kosten die gemaakt zouden zijn kan terugkrijgen. Dat weigerde ze waardoor hij ook niet de moeite wilde doen om richting haar een compensatie aan te bieden.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:18 schreef -erwin- het volgende:
als de werkgever niet bereid is om te betalen voor de kosten die reeds gemaakt zijn, en eventueel kosten van vriendinnetje's weggegooide vrije dagen, dan zou ik gewoon gaan.
Weigerde? heb jij meegeluisterd ofzo? ik heb allang gebelt klojo. Ik krijg NIKS terug!quote:Op donderdag 8 september 2005 15:21 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Nou mijn baas vroeg naar de kosten die gemaakt waren en vroeg aan haar of ze even wilde bellen of ze die kosten die gemaakt zouden zijn kan terugkrijgen. Dat weigerde ze waardoor hij ook niet de moeite wilde doen om richting haar een compensatie aan te bieden.
Mijn vriendin zit gewoon vrij thuis dus zij heeft geen weggegooide vrije dag
ah ha.. dus zo zit het.... danneh... tja... haar schuld dus dat het allemaal zo escaleert...?quote:Op donderdag 8 september 2005 15:21 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Nou mijn baas vroeg naar de kosten die gemaakt waren en vroeg aan haar of ze even wilde bellen of ze die kosten die gemaakt zouden zijn kan terugkrijgen. Dat weigerde ze waardoor hij ook niet de moeite wilde doen om richting haar een compensatie aan te bieden.
Oke, dan wordt het een ander verhaal. Dan blijft alleen het argument "morgen is het nog lekker weer, maandag niet" over. Misschien een gratis zonnebankje ter compensatie?quote:Op donderdag 8 september 2005 15:21 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Bijkomend voordeel is dat je vrijdag zonder dat labiele figuur zit EN maandag ook nog eens een vrije dag voor jezelf hebtquote:Op donderdag 8 september 2005 15:17 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Juist.
Maar ik voorspel nog véel meer van dit soort situaties, MM.
Tot ze je heeft waar ze je hebben wil.
Ga lekker werken morgen en neem maandag eventueel vrij. Zo beroerd lijkt me dat bedrijf van je niet.
en geen sex.. maar goed.. daar valt wel overheen te komen lijkt me...quote:Op donderdag 8 september 2005 15:26 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
Bijkomend voordeel is dat je vrijdag zonder dat labiele figuur zit EN maandag ook nog eens een vrije dag voor jezelf hebt
Die zal 'ie hard nodig hebben.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:26 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
Bijkomend voordeel is dat je vrijdag zonder dat labiele figuur zit EN maandag ook nog eens een vrije dag voor jezelf hebt
Zeg, doe is ff chill ofzo. alsof jouw vriend er wat aan kan doen, jemigquote:Op donderdag 8 september 2005 14:39 schreef Fidelis het volgende:
[..]
ja doe ermaar grappig over. Afspraak is fucking afspraak
Oe, een Al Bundy sigquote:Op donderdag 8 september 2005 15:26 schreef avotar het volgende:
[..]
en geen sex.. maar goed.. daar valt wel overheen te komen lijkt me...
![]()
Bullshit, mondelinge afspraken gelden ook. Maar dit is overmacht en mag de baas zijn vrij intrekken.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:45 schreef djenneke het volgende:
Het probleem is alleen dat deze vrije dag niet schriftelijk is vastgelegd. Je hebt daarmee dus geen poot om op te staan. Was dat wel het geval geweest, dan was het een totaal ander verhaal...
Ik zal het voor je vriendin nog eens herhalen:quote:Op donderdag 8 september 2005 15:21 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dat zit wel snor, op 1 vrijdag na ga ik vrijdags al wekenlang wat eerder weg, gewoon omdat alles er op zit om een uur of 3 (werk tot 4)quote:Op donderdag 8 september 2005 15:29 schreef _Arthur het volgende:
Nou MM, hou die baan en zoek gewoon een meerderjarig vriendinnetje.
Of vraag anders aan de baaz of je niet iets eerder weg mag morgen als alles netjes blijft draaien.
Ik zeg ook niet dat dat niet zo is (ik weet echt wel beterquote:Op donderdag 8 september 2005 15:30 schreef VIP het volgende:
[..]
Bullshit, mondelinge afspraken gelden ook. Maar dit is overmacht en mag de baas zijn vrij intrekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |