Als ie is gaan werken wel, als ie niet is gaan werken nietquote:Op vrijdag 9 september 2005 08:02 schreef yvonne het volgende:
Moet dit onderhand niet naar R&P?
Is het nog aan?
heeft ie nog een vriendin of niet?!quote:Op vrijdag 9 september 2005 08:29 schreef ElisaB het volgende:
De vraag van vandaag: is ie gaan werken of niet
En wat heb je je baas eik verteld over je vriendin?quote:Op vrijdag 9 september 2005 08:33 schreef MikeyMo het volgende:
Ik zit op mijn werk voor de geinteresseerden
me baas moet nog binnenkomen, ik geloof dat die eerst een bespreking heeft buiten de deur ofzoquote:Op vrijdag 9 september 2005 08:34 schreef Brighteyes het volgende:
MM! Vertel eens? Was je baas blij met je vanmorgen?
Toevoeging: Heel erg ok MM!
Je werk gaat toch voor... Niet altijd, maar in dit geval denk ik toch wel!
Misschien wel met je vriendinquote:Op vrijdag 9 september 2005 08:46 schreef MikeyMo het volgende:
me baas moet nog binnenkomen, ik geloof dat die eerst een bespreking heeft buiten de deur ofzo
Mooie verspreking!quote:
Het is Freudiaans denk ik (en ik ben aan het leren met tien vingers te typen en moet duidelijk nog even oefenenquote:
dat lijkt er wel op ja, vanaaf weer in de autoquote:Op vrijdag 9 september 2005 08:53 schreef avotar het volgende:
Je mag nog werken dus.. lekker
en ga je nog lekker naar Drenthe?
Dus naast ordinair, grof, labiel, contactgestoord etc. is ze ook nog eens inconsequent?quote:Op vrijdag 9 september 2005 08:57 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dat lijkt er wel op ja, vanaaf weer in de auto
quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:28 schreef yvonne het volgende:
Hij is 28, zij 16, do the math.
12quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:28 schreef yvonne het volgende:
quote:Op donderdag 8 september 2005 14:34 schreef MikeyMo het volgende:
Bijkomend probleem is dat mijn vriendin ogenschijnlijk wat gepland heeft morgen en die is nou razend en heeft net al woedend mijn baas aan de lijn gehad, aangezien ik aan het bellen was en hij naast me stond,
Geestelijk wel ja.quote:
ik ben heulemaal geen 28quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:28 schreef yvonne het volgende:
Je bent precies een dag ouder dan ik, en dat is inderdaad geen 28quote:
Patricia is 18, maar je loopt achter de feiten aan zie ik alquote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:43 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Patricia is 18, maar je loopt achter de feiten aan zie ik al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |