Die zijn duurquote:Op donderdag 8 september 2005 14:09 schreef Stiffmaster het volgende:
nieuwe neger kopen?
Kan ik niet, ik kan nog geeneens een ei bakken.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:09 schreef Billekoek het volgende:
Zelf koken
Die werkt nietquote:
Skin eraf halen...heb je weer een duikerspakquote:Op donderdag 8 september 2005 14:13 schreef cyberstalker het volgende:
Zit er eigenlijk ook verwijderingsbijdrage op tegenwoordig, of kun je ze gewoon bij het grof vuil doen?
Nee, die bood zichzelf aanquote:Op donderdag 8 september 2005 14:13 schreef Stiffmaster het volgende:
Zat er geen garantie op je oude neger?
Hmmm, ik had al eens een kapotte ramenlapneger, daarvoor kwam snel een nieuwe, mijn kameraad had er één dubbel. Die oude heb ik verbrand.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:13 schreef cyberstalker het volgende:
Zit er eigenlijk ook verwijderingsbijdrage op tegenwoordig, of kun je ze gewoon bij het grof vuil doen?
klopt met of zonder kogelsquote:Op donderdag 8 september 2005 14:18 schreef Reloaded het volgende:
Ik hoorde dat men er nog een paar overhad in New Orleans![]()
Dakloos?quote:Op donderdag 8 september 2005 14:18 schreef Reloaded het volgende:
Ik hoorde dat men er nog een paar overhad in New Orleans![]()
Mijn haar laat ik al groeien, ik heb overigens compleet geen merkkledingquote:Op donderdag 8 september 2005 14:24 schreef Henkmanz het volgende:
Misschien je bomberjack, lonsdalepolo en nike air-maxies uit doen; en je haar laten groeien. Misschien komt-ie dan terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |