AAAAAAAARGHHHHH!quote:Op donderdag 8 september 2005 16:54 schreef haarb0l het volgende:
Lieske bedenkt een nieuw gezegde.
"Je ergens bont en blauw aan irriteren"
Moet die kerel wel zijn mailadres in z'n profiel zettenquote:Op donderdag 8 september 2005 17:18 schreef srblackbird het volgende:
[..]
![]()
![]()
als je ff een mailtje stuurt (TRiXeS)
quote:Op donderdag 8 september 2005 17:11 schreef vw_caddy het volgende:
Tja, hoe moet ik dat eens legaal gaan uitleggen?![]()
*fluistert: 'Astalavista' vind nix baby*quote:Op donderdag 8 september 2005 17:16 schreef OpaLing het volgende:
*fluistert: 'Astalavista' baby* (hint)
Krijgt ze nog meer aandacht vanavondquote:
Toch godverdomme NIET live in de FUCkING uitzending hè!!??quote:
Dat lijkt me niet.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:34 schreef Gert het volgende:
Toch godverdomme NIET live in de FUCkING uitzending hè!!??![]()
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 8 september 2005 17:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij hebt zo e-mail.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:25 schreef TRiXeS het volgende:
[..]Zo'n reactie verwachtte ik al...
Kan je anders even de juiste "informatie" even sturen naar trixes[ at ]xsdsl[ dot ]nl?
[..]
Dat zit er dik in.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Erg vaag anders, want wat zouden ze nou allemaal daar moetenquote:Op donderdag 8 september 2005 17:35 schreef scanman01 het volgende:
Was weer een foutje. Tanja moet naar de dbk
Met zen allen tegelijk opnieuw nominerenquote:Op donderdag 8 september 2005 17:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Erg vaag anders, want wat zouden ze nou allemaal daar moeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |