hmm mkan het ook via internet..quote:Op donderdag 8 september 2005 16:51 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
WAT!! Ik dacht dat het een geintje was! Dit kan je toch niet menenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Wat een verschrikkelijke kutJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En dan gaat FOK! het onderhoudenquote:Op donderdag 8 september 2005 16:53 schreef avotar het volgende:
[..]
hmm mkan het ook via internet..
kunnen we kijken of het kind fokforum kunnen dopen..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
WMrecorder, kun je direct of via een ingestelde tijd opnemen.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:55 schreef TRiXeS het volgende:
[offtopic]
Weet iemand een programma waarmee je streams kan opnemen en ook een een "taak" kan maken (soort van timer op de videorecorder zeg maar)?
[/offtopic]
Booooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooring.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:56 schreef tong80 het volgende:
Hoe zit het met de opdracht ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Daarmee kan ik maar 2 minuten opnemen met de demo.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:56 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
WMrecorder, kun je direct of via een ingestelde tijd opnemen.
Tja, hoe moet ik dat eens legaal gaan uitleggen?quote:Op donderdag 8 september 2005 17:09 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Daarmee kan ik maar 2 minuten opnemen met de demo.
*fluistert: 'Astalavista' baby* (hint)quote:Op donderdag 8 september 2005 17:09 schreef TRiXeS het volgende:
Daarmee kan ik maar 2 minuten opnemen met de demo.
quote:Op donderdag 8 september 2005 17:11 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Tja, hoe moet ik dat eens legaal gaan uitleggen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop