ff optopic@TRiXeSquote:Op donderdag 8 september 2005 15:56 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Oh shit, ik zag dat ik de live uitzending zei... maar ik bedoel de live uitzending op de streams! (21.30 - 22.00)Weet je daar ook iets voor
?
Linda heeft op die manier al 7 orgasme's gehad.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:00 schreef Haspel33 het volgende:
15: 55
Dido en Lieske heb een over-drive whirlpoolstand in de Jacuzzi gevonden en raken in extase wegens poes-stimulatie.
Mischien kan je hem nog leuk fotofucken!quote:Op donderdag 8 september 2005 16:01 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Hoe origineel....![]()
Ik zie dat Ralph alweer aan het mindfucken is bij Nath....
* twentemeisje zoekt al naar een conceptquote:Op donderdag 8 september 2005 16:04 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Mischien kan je hem nog leuk fotofucken!
Okee, ik zal even een streamverslag van Tanja maken. Komt ie:quote:Op donderdag 8 september 2005 15:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan moet je eens ophouden die Lieske te stream-stalken, en Tánja gaan volgen.
quote:Op donderdag 8 september 2005 16:02 schreef scanman01 het volgende:
Dido in spanning tijdens de bekendmaking van de nominaties:
[afbeelding]
Dan krijgt ze te horen dat Tanja genomineerd is:
[afbeelding]
banaan!quote:Op donderdag 8 september 2005 16:07 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
* twentemeisje zoekt al naar een concept
Thnxquote:Op donderdag 8 september 2005 16:00 schreef BBscanner het volgende:
[..]
ff optopic@TRiXeS
heb je geen streamrecorder (anders ff op googlen) moet je stream 5 van de garnierstreams opnemen
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb5.asp
(deze dus, (zorg wel dat je genoeg HD ruimte vrij hebt!) Uploaden gaat bij mij vrij traag dus dat is ook niet echt een oplossing!
Als zelfs Scanfanlieske het teveel wordt moet het wel heel erg zijnquote:Op donderdag 8 september 2005 16:14 schreef scanman01 het volgende:
Lieske begint tegen Dido weer over het verhaal van haar verandering in het huis. Het wordt wel enigszins vermoeiend nu.
Scanman zet de streams maar even uit en geniet even van een foto:
[afbeelding]
IDD Lieske wordt een beetjequote:Op donderdag 8 september 2005 16:14 schreef scanman01 het volgende:
Lieske begint tegen Dido weer over het verhaal van haar verandering in het huis. Het wordt wel enigszins vermoeiend nu.
Scanman zet de streams maar even uit en geniet even van een foto:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |