quote:
Zittend plassen vind ik iets voor vuile nichten....quote:Op donderdag 8 september 2005 13:53 schreef juiced het volgende:
En ik ben toch geen homo! Zittend plassen is gewoon ff lekker sjillen, je zeikt niet alles onder wat je weer een schoonmaakbeurt bespaard, je kunt lekker op de deur tekenen, de vrouwtjes zijn blij met je, EN! je kunt je veters ff vaststrikken...
Zittend plassen is de nieuwe rage!
Wie durft er ook toe te geven dat hij/zij zittend plast?
zittend plassen is juist goed voor de prostaat....quote:Op donderdag 8 september 2005 13:54 schreef zoalshetis het volgende:
en het is slecht voor je prostaat en de training van je hangmatspier, maar be my guest, hier ben je welkom om te komen plassen....
Of je plast er gewoon niet naast.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:33 schreef Stiffmaster het volgende:
Thuis plas ik ook zittend hoor....scheelt me een hoop schoonmaakmomenten...nix mis mee![]()
Daarom dus zitten....quote:Op donderdag 8 september 2005 14:34 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Of je plast er gewoon niet naast.
Serieus, soms heeft een piemel een eigen wil.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:34 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
probeer dat eens als je teveel gezopen hebt...quote:Op donderdag 8 september 2005 14:34 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Zittend plassen? Das hetzelfde als staand schijten en dat doe je ook nietquote:
Waarom gaat echt élk topic tegenwoordig over tubgirlquote:Op donderdag 8 september 2005 14:39 schreef Reloaded het volgende:
[..]
Zittend plassen? Das hetzelfde als staand schijten en dat doe je ook niet![]()
dat is chijlquote:Op donderdag 8 september 2005 14:40 schreef Stofje het volgende:
[..]
Waarom gaat echt élk topic tegenwoordig over tubgirl![]()
Liggend kún je schijten maar tis beter als je zit.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:44 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Wie schijt er nou op z'n rug.![]()
Wiens rug?quote:Op donderdag 8 september 2005 14:44 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Wie schijt er nou op z'n rug.![]()
Het kan niet fout gaan. Tenzij je een stijve piem0l heb natuurlijk, maar daar heb je staand ook last van, tenzij je dan weer ondersteboven staat...quote:
Volgende keer ff testen hè!quote:Op donderdag 8 september 2005 14:57 schreef juiced het volgende:
[..]
Het kan niet fout gaan. Tenzij je een stijve piem0l heb natuurlijk, maar daar heb je staand ook last van, tenzij je dan weer ondersteboven staat...![]()
Krijg jij een stijve piemel van het plassen?quote:Op donderdag 8 september 2005 14:57 schreef juiced het volgende:
[..]
Het kan niet fout gaan. Tenzij je een stijve piem0l heb natuurlijk, maar daar heb je staand ook last van, tenzij je dan weer ondersteboven staat...![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 14:59 schreef Faceoff het volgende:
tjong het is een voorrecht voor mannen dat ze staand kunnen pissen
Nou, ik moet eigenlijk altijd plassen van m'n stijve piem0l.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:00 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Krijg jij een stijve piemel van het plassen?
Ik heb geen last van een stijve piemel hoor. Eerder gemakquote:Op donderdag 8 september 2005 14:57 schreef juiced het volgende:
[..]
LEZEN!!!quote:Op donderdag 8 september 2005 15:02 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ik heb geen last van een stijve piemel hoor. Eerder gemak![]()
Gemak als in: Mooi fonteintje voor in de tuin.quote:
Ohzoooo...!quote:Op donderdag 8 september 2005 15:08 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Gemak als in: Mooi fonteintje voor in de tuin.
Jawel hoor....das heel leuk, vooral wanneer je diaree hebtquote:Op donderdag 8 september 2005 14:39 schreef Reloaded het volgende:
[..]
Zittend plassen? Das hetzelfde als staand schijten en dat doe je ook niet![]()
quote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111quote:Op donderdag 8 september 2005 15:14 schreef Pingwingei het volgende:
Jazoooooooooooooo
jamet hulpmiddelen, officieel zijn ze er niet voor 'uitgerust'quote:Op donderdag 8 september 2005 15:00 schreef la-nina het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen dat best wel ook
Jawel maar niet nu.quote:
Toch niet, zometeen pas.quote:
FEEEEEEEEEEETTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111quote:Op donderdag 8 september 2005 15:34 schreef Brainvoyager het volgende:
Alleen nichten pissen zittend. Daar worden ze namelijk geil van...
![]()
Overmorgen, dan pas. Definitief.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:34 schreef juiced het volgende:
[..]
Ik kap ermee. Nu weet ik het ook allemaal niet meer.
Nu ga je te ver.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:42 schreef Stiffmaster het volgende:
Stond ik net te pissen hier op het werk...had ik weer twee stralen...lastig hoor
Doe je gulp dan ook open.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:42 schreef Stiffmaster het volgende:
Stond ik net te pissen hier op het werk...had ik weer twee stralen...lastig hoor
Moet je eens doen met een korte broek aan. Je voelt alle spetters urine tegen je benen, hoe goed je ook richt. (Tenminste, als je geen plons-plee hebt)quote:Op donderdag 8 september 2005 14:34 schreef cyberstalker het volgende:
Altijd lastig, de keuze maken welke straal in de pot beland.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:42 schreef Stiffmaster het volgende:
Een vrouw die homo is.....rrrright.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:12 schreef lucienne2 het volgende:
ik plas ook zittend en ben ook geen homo
of geldt dit topic niet voor vrouwen?
quote:Op donderdag 8 september 2005 17:31 schreef Conflict het volgende:
Staand schijten is tof!
Gaat dat dan niet irriteren tussen de billetjes? Liggend schijten heeft wel toekomst, dat wel.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:31 schreef Conflict het volgende:
Staand schijten is tof!
pijnboompit pijnboompit, liggend kun je schijten maar tis beter als je zitquote:Op donderdag 8 september 2005 17:53 schreef dubidub het volgende:
[..]
Gaat dat dan niet irriteren tussen de billetjes? Liggend schijten heeft wel toekomst, dat wel.![]()
Wauw, sinds GTST is elke vrouw biquote:Op donderdag 8 september 2005 16:18 schreef lucienne2 het volgende:
ben wel bi, maar dat heeft niets met mijn zittende plasgewoontes te maken toch?
Ga dan ondersteboven zitten, opgelost.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:57 schreef juiced het volgende:
[..]
In de derde van de mavo (quote:Op vrijdag 9 september 2005 03:56 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Wauw, sinds GTST is elke vrouw bi(ga eerst eens een andere vrouw neuken en beslis dan nog eens of je bi bent)
![]()
Fuckin' trend hippie.![]()
Nou, 't is dat je het zegtquote:Op vrijdag 9 september 2005 03:48 schreef Talietje het volgende:
[..]
pijnboompit pijnboompit, liggend kun je schijten maar tis beter als je zit
quote:Op vrijdag 9 september 2005 03:48 schreef Talietje het volgende:
[..]
pijnboompit pijnboompit, liggend kun je schijten maar tis beter als je zit
myesquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:58 schreef Stiffmaster het volgende:
[..]
haha...ook Hans Teeuwen gezien...
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|