quote:
Zittend plassen vind ik iets voor vuile nichten....quote:Op donderdag 8 september 2005 13:53 schreef juiced het volgende:
En ik ben toch geen homo! Zittend plassen is gewoon ff lekker sjillen, je zeikt niet alles onder wat je weer een schoonmaakbeurt bespaard, je kunt lekker op de deur tekenen, de vrouwtjes zijn blij met je, EN! je kunt je veters ff vaststrikken...
Zittend plassen is de nieuwe rage!
Wie durft er ook toe te geven dat hij/zij zittend plast?
zittend plassen is juist goed voor de prostaat....quote:Op donderdag 8 september 2005 13:54 schreef zoalshetis het volgende:
en het is slecht voor je prostaat en de training van je hangmatspier, maar be my guest, hier ben je welkom om te komen plassen....
Of je plast er gewoon niet naast.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:33 schreef Stiffmaster het volgende:
Thuis plas ik ook zittend hoor....scheelt me een hoop schoonmaakmomenten...nix mis mee![]()
Daarom dus zitten....quote:Op donderdag 8 september 2005 14:34 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Of je plast er gewoon niet naast.
Serieus, soms heeft een piemel een eigen wil.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:34 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Of je plast er gewoon niet naast.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |