abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30789504
Is het eigenlijk wel terecht dat Moens geselecteerd wordt als derde doelman... ?? Gezien de resultaten mag Lodewijks van mij wel aanspraak maken op die plek...
Niets is zo complex als de eenvoud
pi_30789532
quote:
Op woensdag 21 september 2005 13:34 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Als anderhalve wedstrijd genoeg is zal ik de volgende keer ook maar eens gaan wachten op een telefoontje uit Zeist.
En hoe vaak heb jij de wereldbeker voor clubs, de champions league, de Johan Cruyff schaal, de Eredivisie-schaal en de Amstelcup gewonnen?
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  woensdag 21 september 2005 @ 13:40:02 #153
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_30789582
quote:
Op woensdag 21 september 2005 13:38 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

En hoe vaak heb jij de wereldbeker voor clubs, de champions league, de Johan Cruyff schaal, de Eredivisie-schaal en de Amstelcup gewonnen?
En wat heeft het verleden van een speler er mee te maken?

We praten nu over prijzen van 10 jaar terug.

Het gaat om zijn huidige vorm en daarom vind ik het gewoonweg lachwekkend dat ie geselecteerd is,ach ja,waar maak ik me druk om,tis slechts de voorselectie.
Ik mag toch aannemen dat ie afvalt.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_30789621
Stiekem hopen we allemaal op een telefoontje uit Zeist...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 21 september 2005 @ 13:41:30 #155
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_30789631
quote:
Op woensdag 21 september 2005 13:30 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Maar waarom is ie dan niet in zijn Juve-periode geselecteerd?

Voorop gesteld,ik heb niets tegen Davids maar ik mis de logica.
Dat was hetzelfde met van Bommel destijds,die werd er uitgemikt om vervolgens na zijn transfer naar Barca weer opgeroepen te worden zonder dat ie een officiele wedstrijd gespeeld had.
Volgens mij was Davids in z'n Juve periode wel geselecteerd. In z'n Barça periode was-ie zelfs captain dacht ik. Alleen in z'n Inter periode niet omdatie toen geheel niet speelde.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_30789667
quote:
Op woensdag 21 september 2005 13:37 schreef Le-proffesseur het volgende:
Is het eigenlijk wel terecht dat Moens geselecteerd wordt als derde doelman... ?? Gezien de resultaten mag Lodewijks van mij wel aanspraak maken op die plek...
Ik vind dit inderdaad ook een opmerkelijke naam
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_30789699
Lodewijks? Vind ik niet echt indrukwekkend. Aantal twijfelachtige acties emaakt de afgelopen weken.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_30789721
Bovendien zal Lodwijks al keeperstrainer zijn ten tijde van het WK dus in dat opzicht is het ook wel logisch dat 'ie er niet bij zit.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  woensdag 21 september 2005 @ 13:53:13 #159
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_30789999
quote:
Op woensdag 21 september 2005 13:41 schreef Doc het volgende:

[..]

Volgens mij was Davids in z'n Juve periode wel geselecteerd. In z'n Barça periode was-ie zelfs captain dacht ik. Alleen in z'n Inter periode niet omdatie toen geheel niet speelde.
Sorry,je hebt gelijk,ik bedoelde zijn Inter-periode,haalde 2 kutclubs door elkaar
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_30790042
Desalnietemin is de keuze voor Moens vreemd!!
Niets is zo complex als de eenvoud
  woensdag 21 september 2005 @ 13:57:27 #161
81576 The_M
He, alles goed? Nee, 2 fout...
pi_30790143
quote:
Op woensdag 21 september 2005 13:40 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

En wat heeft het verleden van een speler er mee te maken?

We praten nu over prijzen van 10 jaar terug.

Het gaat om zijn huidige vorm en daarom vind ik het gewoonweg lachwekkend dat ie geselecteerd is,ach ja,waar maak ik me druk om,tis slechts de voorselectie.
Ik mag toch aannemen dat ie afvalt.
Hij valt ook wel af denk ik, maar van Basten wil alleen maar aangeven dat Davids weer in beeld is bij Oranje. Goede actie van Van Basten, nu maar hopen dat Davids snel weer terug is in Oranje.
pi_30790169
Juist niet, hij steekt in een uitstekende vorm.
That's all folks!
pi_30794540
Moens had natuurlijk gewoon iedereen kunnen zijn ongeveer. Van Zwam.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31056850
quote:
Davids, Boateng en Lindenbergh terug bij Oranje

30/9/2005 12:55

Het Nederlands elftal heeft zijn aanvoerder terug. Bondscoach Marco van Basten nam Edgar Davids op in de selectie voor de komende WK-kwalificatieduels met Tsjechië en Macedonië. Ook George Boateng en Olaf Lindenbergh kregen een oproep.

Davids kwam op 13 oktober 2004 voor het laatst in actie namens Oranje. De toenmalige aanvoerder verloor zijn plek omdat hij bij Internazionale niet aan spelen toe kwam. Dit seizoen speelt hij bij Tottenham Hotspur, waarvoor hij tijdens vijf van de zeven competitieduels in actie kwam. Wel kampte de 73-voudig international met enkele kleine blessures.

Naast Davids keren ook Boateng, Lindenbergh en Vlaar terug in de Oranje-selectie. Voor Mark van Bommel is daar nog steeds geen plaats in de 22-koppige selectie. Een andere opvallende afwezige is Roy Makaay. De aanvaller van Bayern München lijkt er niet in geslaagd te zijn om bondscoach Van Basten van zijn kwaliteiten te overtuigen.

De Oranje-selectie

Doel: Van der Sar (Manchester United) en Timmer (AZ)
Verdediging: Bouma (Aston Villa), De Cler, Opdam en Vlaar (allen AZ), Van Bronckhorst (Barcelona), Boulahrouz (HSV) en Kromkamp (Villarreal)
Middenveld: De Jong, Lindenbergh, Maduro en Sneijder (allen Ajax), Landzaat (AZ), Van der Vaart (HSV), Boateng (Middlesbrough) en Davids (Tottenham Hotspur)
Aanval: Babel (Ajax), Van Persie (Arsenal), Robben (Chelsea), Kuijt (Feyenoord), Van Nistelrooy (Manchester United) en Vennegoor of Hesselink (PSV)
Verstandig; geen Makaay. Het lukt gewoon niet met die jongen in Oranje.

Mooi van Edgar
pi_31056934
Inderdaad logisch, aan Makaay heb je in dit elftal helaas niks. Jammer dat Mark er nog niet bij zit. Sneijder zal het eerste duel misschien niet halen.
That's all folks!
  vrijdag 30 september 2005 @ 13:16:33 #166
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_31057227
Mooie uitgebalanceerde selectie.
  vrijdag 30 september 2005 @ 13:24:17 #167
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31057448
Vreemd dat Vlaar die momenteel niet bij AZ aan spelen toekomt er toch bij zit.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 30 september 2005 @ 13:50:25 #168
129273 erik.jansen101
Auto's moeten dood :)
pi_31058171
Wat een grap dit weer We moeten echt snel van die man af.
>> Ondertitel gewijzigd door FA, niet terugplaatsen.<<
  vrijdag 30 september 2005 @ 13:52:58 #169
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31058255
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 13:50 schreef erik.jansen101 het volgende:
Wat een grap dit weer We moeten echt snel van die man af.
Want?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 30 september 2005 @ 14:22:23 #170
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_31059051
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 13:52 schreef golfer het volgende:

[..]

Want?
Hij selecteert Van Bommel niet, en bankzitters De Jong en Davids wel. Van Basten draait er gewoon om heen, hij moet gewoon toegeven dat hij Van Bommel niet mag en niet steeds met die kutsmoesjes aankomen.

Daarnaast heeft oranje nog geen enkele wedstrijd overtuigend gespeeld met mooi voetbal, terwijl dát nou juist de doelstelling van Van Basten was. Dan moet je je conclusues trekken en opstappen.

Robben is de man die schijnheilige marco nog in leven houdt overigens.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_31059105
Waarom Babel? Die jongen presteert echt helemaal niks. Goeie zaak dat Makaay er niet bij zit. Past gewoon niet bij Oranje.
  vrijdag 30 september 2005 @ 14:29:48 #172
129273 erik.jansen101
Auto's moeten dood :)
pi_31059287
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 13:52 schreef golfer het volgende:

[..]

Want?
Babel mag nog niet eens Makaays schoenen poetsen, van Bommel hoort in de selectie thuis. VB is gewoon bang voor hem, dat is me wel duidelijk. Lafaard Hij spreekt zichzelf constant tegen en laat duidelijk z'n clubvoorkeur meetellen bij het selecteren.

Lindenbergh is een aardige speler maar hoort echt niet in het Nederlands elftal thuis, de Jong heeft helemaal niets laten zien de afgelopen tijd, en zo kan ik nog wel even doorgaan. Het enige goede wat ie gedaan heeft is Davids terughalen. Van der Vaart hoort in deze vorm trouwens wel in de basis!

Het wordt tijd dat van Basten eens aangepakt gaat worden door de supporters en de media en dat ie (na de kwalificatierondes zodat de schade beperkt blijft) eens een paar keer flink op z'n bek gaat. Nog leuker zou dan zijn dat op het moment dat van Bommel echt hard nodig is, hij bedankt voor oranje zolang VB er nog zit.

[ Bericht 35% gewijzigd door erik.jansen101 op 30-09-2005 14:42:59 ]
>> Ondertitel gewijzigd door FA, niet terugplaatsen.<<
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 30 september 2005 @ 14:40:30 #173
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31059603
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 14:22 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Hij selecteert Van Bommel niet, en bankzitters De Jong en Davids wel. Van Basten draait er gewoon om heen, hij moet gewoon toegeven dat hij Van Bommel niet mag en niet steeds met die
Kijk, jij bent ook willekeurig als je Davids en De Jong bankzitters noemt en Van Bommel niet.
Ze hebben alledrie ongeveer evenveel gespeeld en evenveel niet gespeeld.

Vreemde selectie van Boateng boven Van Bommel... En zo nog wel meer rare beslissingen ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  vrijdag 30 september 2005 @ 14:48:23 #174
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_31059842
De vreemde puntjes in de selectie (mijn inziens):
verdediging: Vlaar maar wie anders??
middenveld: Lindenbergh, Boateng en ik mis v.Bommel
aanval: Babel, Vennegoor of Hesselink

Maar goed, je hebt een vrij vaste basis en daarnaast heb je een aantal plaatsen die kunnen wisselen.
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_31059869
Mooi eindelijk Edgar erbij. Nu nog Boateng, de Jong, Lindenberg en de Cler eruit en van Bommel erin en het begint ergens naar te lijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')