En hoe vaak heb jij de wereldbeker voor clubs, de champions league, de Johan Cruyff schaal, de Eredivisie-schaal en de Amstelcup gewonnen?quote:Op woensdag 21 september 2005 13:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Als anderhalve wedstrijd genoeg is zal ik de volgende keer ook maar eens gaan wachten op een telefoontje uit Zeist.
En wat heeft het verleden van een speler er mee te maken?quote:Op woensdag 21 september 2005 13:38 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
En hoe vaak heb jij de wereldbeker voor clubs, de champions league, de Johan Cruyff schaal, de Eredivisie-schaal en de Amstelcup gewonnen?
Volgens mij was Davids in z'n Juve periode wel geselecteerd. In z'n Barça periode was-ie zelfs captain dacht ik. Alleen in z'n Inter periode niet omdatie toen geheel niet speelde.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar waarom is ie dan niet in zijn Juve-periode geselecteerd?
Voorop gesteld,ik heb niets tegen Davids maar ik mis de logica.
Dat was hetzelfde met van Bommel destijds,die werd er uitgemikt om vervolgens na zijn transfer naar Barca weer opgeroepen te worden zonder dat ie een officiele wedstrijd gespeeld had.
Ik vind dit inderdaad ook een opmerkelijke naamquote:Op woensdag 21 september 2005 13:37 schreef Le-proffesseur het volgende:
Is het eigenlijk wel terecht dat Moens geselecteerd wordt als derde doelman... ?? Gezien de resultaten mag Lodewijks van mij wel aanspraak maken op die plek...![]()
Sorry,je hebt gelijk,ik bedoelde zijn Inter-periode,haalde 2 kutclubs door elkaarquote:Op woensdag 21 september 2005 13:41 schreef Doc het volgende:
[..]
Volgens mij was Davids in z'n Juve periode wel geselecteerd. In z'n Barça periode was-ie zelfs captain dacht ik. Alleen in z'n Inter periode niet omdatie toen geheel niet speelde.
Hij valt ook wel af denk ik, maar van Basten wil alleen maar aangeven dat Davids weer in beeld is bij Oranje. Goede actie van Van Basten, nu maar hopen dat Davids snel weer terug is in Oranje.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En wat heeft het verleden van een speler er mee te maken?
We praten nu over prijzen van 10 jaar terug.
Het gaat om zijn huidige vorm en daarom vind ik het gewoonweg lachwekkend dat ie geselecteerd is,ach ja,waar maak ik me druk om,tis slechts de voorselectie.
Ik mag toch aannemen dat ie afvalt.
Verstandig; geen Makaay. Het lukt gewoon niet met die jongen in Oranje.quote:Davids, Boateng en Lindenbergh terug bij Oranje
30/9/2005 12:55
Het Nederlands elftal heeft zijn aanvoerder terug. Bondscoach Marco van Basten nam Edgar Davids op in de selectie voor de komende WK-kwalificatieduels met Tsjechië en Macedonië. Ook George Boateng en Olaf Lindenbergh kregen een oproep.
Davids kwam op 13 oktober 2004 voor het laatst in actie namens Oranje. De toenmalige aanvoerder verloor zijn plek omdat hij bij Internazionale niet aan spelen toe kwam. Dit seizoen speelt hij bij Tottenham Hotspur, waarvoor hij tijdens vijf van de zeven competitieduels in actie kwam. Wel kampte de 73-voudig international met enkele kleine blessures.
Naast Davids keren ook Boateng, Lindenbergh en Vlaar terug in de Oranje-selectie. Voor Mark van Bommel is daar nog steeds geen plaats in de 22-koppige selectie. Een andere opvallende afwezige is Roy Makaay. De aanvaller van Bayern München lijkt er niet in geslaagd te zijn om bondscoach Van Basten van zijn kwaliteiten te overtuigen.
De Oranje-selectie
Doel: Van der Sar (Manchester United) en Timmer (AZ)
Verdediging: Bouma (Aston Villa), De Cler, Opdam en Vlaar (allen AZ), Van Bronckhorst (Barcelona), Boulahrouz (HSV) en Kromkamp (Villarreal)
Middenveld: De Jong, Lindenbergh, Maduro en Sneijder (allen Ajax), Landzaat (AZ), Van der Vaart (HSV), Boateng (Middlesbrough) en Davids (Tottenham Hotspur)
Aanval: Babel (Ajax), Van Persie (Arsenal), Robben (Chelsea), Kuijt (Feyenoord), Van Nistelrooy (Manchester United) en Vennegoor of Hesselink (PSV)
Want?quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:50 schreef erik.jansen101 het volgende:
Wat een grap dit weerWe moeten echt snel van die man af.
Hij selecteert Van Bommel niet, en bankzitters De Jong en Davids wel. Van Basten draait er gewoon om heen, hij moet gewoon toegeven dat hij Van Bommel niet mag en niet steeds met die kutsmoesjes aankomen.quote:
Babel mag nog niet eens Makaays schoenen poetsen, van Bommel hoort in de selectie thuis. VB is gewoon bang voor hem, dat is me wel duidelijk. Lafaardquote:
Kijk, jij bent ook willekeurig als je Davids en De Jong bankzitters noemt en Van Bommel niet.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:22 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Hij selecteert Van Bommel niet, en bankzitters De Jong en Davids wel. Van Basten draait er gewoon om heen, hij moet gewoon toegeven dat hij Van Bommel niet mag en niet steeds met die
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |