Ik ook niet meerquote:Op woensdag 21 september 2005 09:28 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik ga die discussie niet meer aan. Wat het resulaat ook mag worden en hoe het spel ook mag zijn.
Dan hou je in mijn ogen niet echt van voetbal.quote:Op woensdag 21 september 2005 09:28 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik ga die discussie niet meer aan. Wat het resulaat ook mag worden en hoe het spel ook mag zijn.
Ben er nu te druk voor hoor maar het blijft gezellig en dan spreek ik Doc nog eensquote:Op woensdag 21 september 2005 09:24 schreef Suijk het volgende:
Iedere keer bij de voorselectie barst exact dezelfde discussie los tussen SCH en de rest.
Ik hap wel ffquote:Op woensdag 21 september 2005 09:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan hou je in mijn ogen niet echt van voetbal.
ik houdt zeker wel van voetbal, maar als je een toernooi lang tegen ploegen als Andorra moet spelen, dan wordt mooi voetbal je gewoonweg onmogelijk gemaakt.quote:Op woensdag 21 september 2005 09:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, want als je het niet met SCH eens bent hou je niet van voetbal ...quote:Op woensdag 21 september 2005 09:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik toch niet.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:12 schreef Doc het volgende:
[..]
Ja, want als je het niet met SCH eens bent hou je niet van voetbal ...
[offtopic verwijderd]
Ach, heel (jaja, issie weer) romantisch gezien heb je wel gelijk. Maar ik hou van mooi voetbal, maar ik hou nog net ff meer van winnenquote:Op woensdag 21 september 2005 11:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik toch niet.
Ik zeg dat als je tevreden bent met slecht voetbal en puur voor het resultaat gaat, je niet echt van voetbal houdt.
Ik ben blij met goed voetbal, maar net effe wat blijer met winst. NL Elftal in 2000; speelde de sterren van de hemel, maar werd door Italië eruit geknikkerd. Kijk ik ben dan wel trots dat we tot ambassadeur van het voetbal worden uitgeroepen voor dat jaar, maar ik had liever ambassadeur met een beker geweest.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik toch niet.
Ik zeg dat als je tevreden bent met slecht voetbal en puur voor het resultaat gaat, je niet echt van voetbal houdt.
Ik ben zelf wel een fan van de Jong en niet helemaal objectief in deze.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:45 schreef The_M het volgende:
En wat vinden jullie van het feit dat De Jong bij de voorselectie zit? Speelt al weken niet bij Ajax, maar waarom dan wel in de voorselectie (laat staan definitieve selectie, maar dat is nog maar afwachten)?
Ik vind De Jong ook een hele goeie voetballer, een van de betere bij Ajax. Ik snap ook echt niet dat hij niet speelt. Marco zal hem wel bij de voorselectie hebben zitten om aan te geven dat ze hem niet vergeten zijn ofzo.....quote:Op woensdag 21 september 2005 11:48 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik ben zelf wel een fan van de Jong en niet helemaal objectief in deze.
Puur op rationele basis zou hij niet opgeroepen moeten worden, hij heeft trouwens dit seizoen al wel wat gespeeld hoor. De laatste 2 a 3 wedstrijden is hij er eigenlijk pas buiten gevallen. En als het lang zo doorgaat met hem, dan wordt hij vanzelf niet meer opgeroepen (zie Heitinga).
Bommel valt tenminste nog elke week in bij Barcaquote:Op woensdag 21 september 2005 11:48 schreef SocialDisorder het volgende:
Vind ik goed, want zo laat San Marco weten dat hij niet uit de picture is, net als Van Bommel die al geen weken bij Barça speelt.
quote:
Waar heb ik in bovenstaande reactie van vandaag gezegd dat ik tevreden ben met slecht voetbal en puur voor resultaat ga?quote:Op woensdag 21 september 2005 11:17 schreef SCH het volgende:
[..]
en nog geen basisplaats af weten te dwingenquote:Op woensdag 21 september 2005 11:57 schreef The_M het volgende:
[..]
Bommel valt tenminste nog elke week in bij Barca![]()
De Jong is een van de Ajacieden die Marco sowieso mee wil nemen naar Duitsland. Hij dient hem dus te selecteren, ongeacht of ie speelt. Hetzelfde gold in feite voor Heitinga, maar die was zo hopeloos uit vorm dat selectie weinig zin had.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:56 schreef The_M het volgende:
[..]
Ik vind De Jong ook een hele goeie voetballer, een van de betere bij Ajax. Ik snap ook echt niet dat hij niet speelt. Marco zal hem wel bij de voorselectie hebben zitten om aan te geven dat ze hem niet vergeten zijn ofzo.....
De publieke opinie.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:25 schreef DutchGooner het volgende:
Ik zie nu pas dat Davids in de voorselectie zit
Op basis van wat is dat gebaseerd?
Die halve wedstrijd die ie bij de sperz heeft gespeeld?
Eerdere resultaten denk ik?quote:Op woensdag 21 september 2005 13:25 schreef DutchGooner het volgende:
Ik zie nu pas dat Davids in de voorselectie zit
Op basis van wat is dat gebaseerd?
Die halve wedstrijd die ie bij de sperz heeft gespeeld?
Maar waarom is ie dan niet in zijn Juve-periode geselecteerd?quote:Op woensdag 21 september 2005 13:28 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Eerdere resultaten denk ik?
Davids in z'n Juve-bank-periode had geen wedstrijd gespeeld. Nu heeft hij speelminuten gemaakt, en Marco is ervan overtuigd dat hij een (halve) wedstrijd kan spelen. Met het uitvallen van Cocu is er gewoon een geroutineerde middenvelder nodig.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar waarom is ie dan niet in zijn Juve-periode geselecteerd?
Voorop gesteld,ik heb niets tegen Davids maar ik mis de logica.
Dat was hetzelfde met van Bommel destijds,die werd er uitgemikt om vervolgens na zijn transfer naar Barca weer opgeroepen te worden zonder dat ie een officiele wedstrijd gespeeld had.
Als anderhalve wedstrijd genoeg is zal ik de volgende keer ook maar eens gaan wachten op een telefoontje uit Zeist.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:32 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Nu heeft hij speelminuten gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |