Vergeet niet Ron Brandstichtersteder.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:41 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een afkeer ofzo.
Wat ik bijvoorbeeld wel heb bij: Sylvie Meis, Gerard Joling, Lutein van Kranen enz enz.
Een afkeer heb ik ook niet echt van hem, maar zodra ik hem zie gaat de tv wel op een andere zender. Ik mijd hem gewoon. Net als met die Maik de Boer. Walgelijk type is dat.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:41 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een afkeer ofzo.
Wat ik bijvoorbeeld wel heb bij: Sylvie Meis, Gerard Joling, Lutein van Kranen enz enz.
Shhhhhht!, ik was er net overheen dat hij weer een programma doet op tvquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:52 schreef Nory het volgende:
[..]
Vergeet niet Ron Brandstichtersteder.
Die is walgelijk inderdaad, net als Lecoquote:Op zondag 11 september 2005 11:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Een afkeer heb ik ook niet echt van hem, maar zodra ik hem zie gaat de tv wel op een andere zender. Ik mijd hem gewoon. Net als met die Maik de Boer. Walgelijk type is dat.
Ja, Dancing with the Stars. Best leuk programma, alleen met zijn mismaakte grapjes & hoofd kan hij het hele programma verpesten.quote:Op zondag 11 september 2005 11:33 schreef Airelle het volgende:
[..]
Shhhhhht!, ik was er net overheen dat hij weer een programma doet op tv.
Soms best begrijpelijk, maar nut hebben ze natuurlijk niet.quote:Op maandag 12 september 2005 16:59 schreef Ofyles2 het volgende:
Soms moeten de dubbele keuzes vallen, want ik poep op soapsterren.
Over het hoofd gezien:quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:13 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Patty Brard - Leco van Zadelhoff (?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |