Was afgelopen week nog bij een Expert waar ze nog echt een zwik van dat soort toestellen hadden staan.quote:Op donderdag 8 september 2005 13:08 schreef longinus het volgende:
Ik klaag niet over fabrikanten, ik klaag eigenlijk over winkels die ze niet op voorraad hebben zodat ik het beeld kan beoordelen.
Bekijk dan gelijk ook even de Samsung 82CM (incl. meubel) voor ¤799,-quote:Op donderdag 8 september 2005 16:26 schreef longinus het volgende:
Ik ga morgen ook even naar Expert om te kijken
he da's cool.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:32 schreef longinus het volgende:
Eigenlijk wacht ik op de SED schermen
Toschiba schiet op
[afbeelding]
For what it's worthquote:Op donderdag 8 september 2005 17:36 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
he da's cool.
principe van een electronenkanon(netje) per pixel?
hebbie een linkje met meer info?
http://www.expert.nl/?Page=Offers&SubPage=detail&ProductSubgroupID=3&rnd=6%2F25%2F2004+13%3A00%3A00+AMquote:Op donderdag 8 september 2005 21:18 schreef saban het volgende:
DrunkenMuncky linkje ?
Wij zijn ook op zoek naar een nieuw TV. Onze oude Sony Trinitron heeft het begeven
die zullen voorlopig wel niet te betalen zijn, maar het ziet er wel goed uitquote:Op donderdag 8 september 2005 16:32 schreef longinus het volgende:
Eigenlijk wacht ik op de SED schermen
Toschiba schiet op
[afbeelding]
Ga veel winkels langs en kijk naar een overjarig/aanbieding model, scheelt je een boel euro's. Wat mij wel opviel is dat nu bijna alles in zilver is en dat smaken heel erg kunnen verschillen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:05 schreef saban het volgende:
* saban gaat vandaag naar een aantal winkels voor een TV. Any suggestions ?
Mja ding moet wel nog jaren meegaan. Budget is rond de 450-700.quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:09 schreef longinus het volgende:
[..]
Ga veel winkels langs en kijk naar een overjarig/aanbieding model, scheelt je een boel euro's. Wat mij wel opviel is dat nu bijna alles in zilver is en dat smaken heel erg kunnen verschillen.
nee het heet geen gun meer maar emitterquote:Op donderdag 8 september 2005 17:36 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
he da's cool.
principe van een electronenkanon(netje) per pixel?
hebbie een linkje met meer info?
Koop je die toch ?quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:53 schreef darkskedar het volgende:
veel te veel kanker tv's
hdtv, breedbeeld tv, lcd, plasma
godverdomme ik wil gewoon een normale tv
Mooi, ik wachtte namelijk al 3 jaar om het te wetenquote:Op woensdag 10 september 2008 18:09 schreef longinus het volgende:
Het werd een LOEWE Aconda, Heb hem inmiddels al 3 jaar
400 is wel erg minnetjes. Beter koop je dat ding van 79.999 euro (exclusief 8 euro verwijderingsbijdragequote:Op woensdag 10 september 2008 17:22 schreef Dreaming.Bee het volgende:
Je kunt ook gewoon een lcd kopen voor 400 euro bij de Mediamarkt.
Hehe, heb weer even gelachen..quote:Op woensdag 10 september 2008 19:40 schreef fathank het volgende:
[..]
400 is wel erg minnetjes. Beter koop je dat ding van 79.999 euro (exclusief 8 euro verwijderingsbijdrage)
quote:Op woensdag 10 september 2008 17:22 schreef Dreaming.Bee het volgende:
Je kunt ook gewoon een lcd kopen voor 400 euro bij de Mediamarkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |