mijn moeder kocht het altijd en ik ging dan vechten met mijn zus om de olifantjesquote:Op donderdag 8 september 2005 11:44 schreef VaderJacob het volgende:
Das om domme kinderen die speculaas te laten kopen
ga jij eens snel naar PUB of zoquote:Op donderdag 8 september 2005 11:44 schreef ijsmeis het volgende:
Misschien omdat je jezelf erin herkent?
jeugdsentimentquote:Op donderdag 8 september 2005 11:45 schreef VaderJacob het volgende:
Olifantenspeculaas doet me aan iets denken![]()
maar ik ben het vergeten![]()
Valt een paar keer per dag achter uit de foliant.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:45 schreef VaderJacob het volgende:
Olifantenspeculaas doet me aan iets denken![]()
maar ik ben het vergeten![]()
quote:
ik heb nu een hele doos 49 cent bij de c1000quote:Op donderdag 8 september 2005 11:49 schreef P0RN het volgende:
ik eet alleen speculaas met sinterklaas(dag)![]()
arme stakkerquote:Op donderdag 8 september 2005 11:50 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik nam altijd de molens, want die leken groter...maar dat is dus niet zo...
![]()
dat is echt stom, ieder kind wist dat de olifant de lekkerste warenquote:Op donderdag 8 september 2005 11:50 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik nam altijd de molens, want die leken groter...maar dat is dus niet zo...
![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 11:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
dat is echt stom, ieder kind wist dat de olifant de lekkerste waren![]()
ook ookquote:Op donderdag 8 september 2005 11:56 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
of je wou gewoon vechten met je zus
waren inderdaad, warenquote:Op donderdag 8 september 2005 11:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
dat is echt stom, ieder kind wist dat de olifant de lekkerste waren![]()
Wie nietquote:Op donderdag 8 september 2005 11:56 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
of je wou gewoon vechten met je zus
het is dan ook bijna kerstquote:Op donderdag 8 september 2005 11:58 schreef Herkauwer het volgende:
Ik zag van de week de kruidnoten alweer in de schappen liggen![]()
![]()
kruidnoten zijn pauperquote:Op donderdag 8 september 2005 11:58 schreef Herkauwer het volgende:
Ik zag van de week de kruidnoten alweer in de schappen liggen![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |