abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36418473
quote:
Op zondag 26 maart 2006 16:37 schreef daan83 het volgende:
hi, ben in januari medisch goedgekeurd, mag eind sept beginnen en zou in april mijn aanstellingsgesprek krijgen. zijn er toevallig mensen die daar al wat meer over gehoord hebben?
moet trouwens ook nog engels opfrissen.

groeten, D.
Nou ik moet nog voor dat medische onderzoek, heb ik op 4 april. Tegen mij zeiden ze dat als dat goed was ik eind april voor een aanstellingsgesprek moet komen. Ben voorlopig ook geplaatst voor september
pi_36426727
Hallo!

Volgende week heb ik mijn 1e selectiedag (capaciteitentest, persoonlijkheidsonderzoek en interview) spannend dus....... Nu heb ik alleen een vraagje:

Ik heb 2 uitnodigingen gekregen van Human Company met 2x een verschillende inhoud.
In de ene uitnodiging werd gesproken over de testen (zonder verdere informatie) en in 2e werd gesproken over dezelfde testen alleen zou de capaciteitentest dan in het engels zijn en het persoonlijkheidsonderzoek in Nederlands?? Weet iemand, aangezien er al vele zijn voorgegaan, of deze testen nederlands, engels of engels/nederlands zijn?

Groeten, Arno
pi_36434681
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 10:09 schreef arno818 het volgende:
Weet iemand, aangezien er al vele zijn voorgegaan, of deze testen nederlands, engels of engels/nederlands zijn?
Wat je zelf al zegt: Capaciteitentest in Engels, persoonlijkheid in Nederlands

Succes!!
pi_36474877
Lex22, kresj,

Test wordt nog steeds vergoed als je wordt aangenomen.
pi_36609422
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 14:59 schreef phkba het volgende:

[..]

Wat je zelf al zegt: Capaciteitentest in Engels, persoonlijkheid in Nederlands

Succes!!
Dank je wel, ik heb mezelf heel de week suf getest en ben dus helemaal klaar voor morgen!! Toch nog even een klein vraagje: raad je aan om bij de 1e selectiedag in pak te gaan of gewoon casual ((spijker)broek + overhemd)??

Arno
  maandag 3 april 2006 @ 16:43:09 #181
4090 Sandyman
Super nubila jubila
pi_36611898
quote:
Op maandag 3 april 2006 15:31 schreef arno818 het volgende:

[..]

Dank je wel, ik heb mezelf heel de week suf getest en ben dus helemaal klaar voor morgen!! Toch nog even een klein vraagje: raad je aan om bij de 1e selectiedag in pak te gaan of gewoon casual ((spijker)broek + overhemd)??

Arno
Net casual zou mijn tip zijn. Pak is denk ik ietwat overdone
If a man hasn't discovered something that he will die for, he isn't fit to live.
pi_36625358
Ben weer even terug van weggeweest..

Hé Dir-01 gefeliciteerd! en Daan jij ook gefeliciteerd! Heb je ook vanaf begin september een cursus engels? Ik heb ook mn aanstellingsgesprek nog niet gehad hoor, waarschijnlijk inderdaad ergens deze maand.

Wat leuk, nu al vier mensen die waarschijnlijk in september beginnen op dit forum,
Babcey, jullie en ik!

Groetjes, Ellis
pi_36636062
Hey fiederelsje!

Ik heb idd ook vanaf eind aug / begin sept een engelse cursus. Misschien volgen we die wel samen , want ze hadden al tegen me gezegd dat er nog iemand aan de cursus mee zoe doen!

en dir-01, hoe ging je medische keuring?

groetjes, daan
pi_36644120
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 12:12 schreef daan83 het volgende:
Hey fiederelsje!

Ik heb idd ook vanaf eind aug / begin sept een engelse cursus. Misschien volgen we die wel samen , want ze hadden al tegen me gezegd dat er nog iemand aan de cursus mee zoe doen!

en dir-01, hoe ging je medische keuring?

groetjes, daan
Nou ben weer terug van de keuring en alles was goed. Nu nog even afwachten op de uitslagen van het EEG en bloedonderzoek. De rest was in orde. Wat leuk dat er al wat namen bekend zijn voor september

Heb alleen geen cursus engels.

groeten

Ko
pi_36729183
Arno,
Gisteren heeft LVNL de site www.luchtverkeersleider.nl vernieuwd. Misschien eens kijken hoe de verkeersleiders op die site erbij lopen??? Volgens mij lopen ze er netjes bij, maar weinig echt met das of pak.
Cheers
pi_36733455
Zojuist gebeld door lvnl en mag door naar de 2e ronde op 12 mei !!!

@ATCO2b: ging meer om de kleding tijdens de 1e selectieronde, aangezien deze wordt afgenomen door een extern bureau en je toch een goede inruk wilt achterlaten.... Maar i.i.g. bedankt voor de tip!!!
pi_36735590
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 11:37 schreef arno818 het volgende:

@ATCO2b: ging meer om de kleding tijdens de 1e selectieronde, aangezien deze wordt afgenomen door een extern bureau en je toch een goede inruk wilt achterlaten.... Maar i.i.g. bedankt voor de tip!!!
Gefeliciteerd en veel succes bij het assessment alvast.
pi_36737064
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 11:37 schreef arno818 het volgende:
Gefeliciteerd! En alvast succes gewenst Ik mag 26 april voor de 2e ronde langskomen
pi_36829856
Weet iemand hoelang het duurt voordat je de uitslag krijgt van het medische onderzoek?
pi_36885209
ik heb na ong. een week of 2 zelf even een belletje gepleegd voor de uitslag. Toen wisten ze het voor 99,9 % want na ong een maand na keuring krijgen ze pas het certificaat in huis. Succes!
pi_37186052
Hé Ko,

Ik heb ook na een aantal weken over zelf nagebeld voor de uitslag van het medisch onderzoek.
pi_37186616
heb donderdag ff gebeld met de lvnl maar ze wisten nog niks. Ze zitten nog te wachten op het officiele certificaat ofzo. Wacht wel ff af en hoor het wel.
pi_37243131
Ik heb een vraagje, kan iemand mij vertellen hoe de opleiding eruit ziet? Zit je elke dag verplicht van 8.30 tot bijvoorbeeld 16:00 op school? Of verschillen de roosters van week tot week? Alvast bedankt!!
pi_37247771
Iemand ..... ???? hahaha
pi_37346693
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 13:44 schreef Druid het volgende:
Ik mag 26 april voor de 2e ronde langskomen
En hoe ging het?
pi_37347722
Vandaag het bericht ontvangen dat ik medisch goedgekeurd ben
pi_37355077
quote:
Op donderdag 27 april 2006 15:35 schreef phkba het volgende:
En hoe ging het?
Het was even wennen moet ik eerlijk zeggen. Groepsopdrachten gingen vrij aardig, interview heb ik even op moeten wachten maar was de moeite waard. M'n zegje kunnen doen, en volgens mij ging het wel okay Even afwachten nog
pi_37355108
quote:
Op donderdag 27 april 2006 16:07 schreef DIR-01 het volgende:
Vandaag het bericht ontvangen dat ik medisch goedgekeurd ben
Super! gefeliciteerd!
pi_37391704
hej sandyman, phkba niet te hard werken he na de AAPRO. Ik hoor verhalen dat er iemand een beetje ziek was geworden na een vluchtje? ;-)
Tja zelfs als je er na de AAPRO uitligt hoor je nog alle roddels!
  zaterdag 29 april 2006 @ 00:03:14 #200
4090 Sandyman
Super nubila jubila
pi_37393129
Sommige piloten kunnen gewoon niet zo goed tegen een go-around (ook al wordt hij zo mooi gevlogen) Gelukkig hebben we de foto's nog

Jullie blijven goed op de hoogte inderdaad
If a man hasn't discovered something that he will die for, he isn't fit to live.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')