Tja...quote:Op donderdag 8 september 2005 21:55 schreef ramon81 het volgende:
@phkba Je zegt dat de uitleg te vinden is in de test. Dat klopt maar wat nu als je die niet doorhebt ?
???? Is mij niks over verteld (ik weet het: inkoppertje, dat gebeurt nl. in het gesprek) Maar ff serieus, wat houdt dat in dan??quote:Op zondag 11 september 2005 19:33 schreef phkba het volgende:
...Verder iets over de terugbetalingsregeling...
Als je klaar bent met de 4-jarige opleiding kun je niet zomaar weggaan. Dat kan wel, maar dan gaat het je geld kosten. Je moet minimaal 5 jaar voor lvnl werken, en daarna zit er niet meer een boeteclausule aanvast als je vertrekt. Nogal logisch natuurlijk omdat ze jou gehele opleiding betalen.quote:Op zondag 11 september 2005 21:03 schreef laagvlieger het volgende:
[..]
???? Is mij niks over verteld (ik weet het: inkoppertje, dat gebeurt nl. in het gesprek) Maar ff serieus, wat houdt dat in dan??
De kosten die jij gemaakt hebt kun je declareren (reiskosten, verklaring goed gedrag enzo). Zou lekker worden als ze ons kosten in rekening gaan brengen. Ze willen ons veel te graag hebben dus ze gaan ons niks in rekening brengen hoorquote:Op maandag 12 september 2005 12:00 schreef laagvlieger het volgende:
Ik dacht dat die terugbetalingsregeling misschien was voor de gemaakte kosten tijdens de selectieprocedure
Ik ben #3!quote:Op donderdag 22 september 2005 11:33 schreef phkba het volgende:
Yes, Gister eindelijk weer nieuws van LVNL. Voor degene die ook in Oktober beginnen. Ik ben de 5'de van boven in het lijstje
Nu nog horen wanneer we ons moeten melden enzo
Nope de vorige eigenaar vond dat maar onzin en heeft het zo gemaakt dat het als één tank werktquote:@jeemigdepemig: heb je geen reservetank? Mijn hondatje kan leeg komen te staan, maar dan heb ik een extra tank waar nog 2 liter in zit. Net genoeg om een tankstation te vinden.
@Wombad (en de rest van Bat2005-II): idd, nog ff en dan begint het, ben erg benieuwd a.s. maandag. En over het radiospotje: laten we hopen dat wij een deel van het tekort kunnen wegwerken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:18 schreef wombad het volgende:
Nog 1 weekendje!![]()
Vinden jullie het ook zo leuk om nu al die radiospotjes voor airtrafficcontroller te horen???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |