abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30631973
DTM Race Driver?
pi_30638324
quote:
Op donderdag 15 september 2005 11:06 schreef SuperFruitig het volgende:
kesj? still there?

Japans japans ?
Sorry, erg weinig tijd gehad. Het spel is goed te spelen. Ik zal het Japans-gehalte nog even voor je checken. Speel het spel zelf weinig.
  vrijdag 16 september 2005 @ 16:55:03 #28
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_30639591
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 16:13 schreef kesj het volgende:

[..]

Sorry, erg weinig tijd gehad. Het spel is goed te spelen. Ik zal het Japans-gehalte nog even voor je checken. Speel het spel zelf weinig.
Het spel bevat weinig tekst enzo, dus je kan hem wel van em overnemen idd

En nee, maakt me geen hol uit dat de TS mijn games niet ziet zitten, doe is niet zo agressief kerel
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_30640038
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 12:30 schreef rew- het volgende:
DTM Race Driver?
Sorry, heb niet echt interesse voor ( nog ) een racespel, toch bedankt voor de reply
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 16:13 schreef kesj het volgende:

[..]

No problem, ik wil graag met je ruilen mits compleet natuurlijk Laat maar ff wat weten hier of anders op mn msn ( zie profiel )
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 16:55 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Het spel bevat weinig tekst enzo, dus je kan hem wel van em overnemen idd

En nee, maakt me geen hol uit dat de TS mijn games niet ziet zitten, doe is niet zo agressief kerel
Ik had al zoiets gedacht dat er niet heel veel tekst in zou zitten, anders is het maar ff opzoeken ofzo, snelcursusje japans

All's well that ends well
pi_30648302
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 17:08 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Sorry, heb niet echt interesse voor ( nog ) een racespel, toch bedankt voor de reply
[..]

No problem, ik wil graag met je ruilen mits compleet natuurlijk Laat maar ff wat weten hier of anders op mn msn ( zie profiel )
[..]

Ik had al zoiets gedacht dat er niet heel veel tekst in zou zitten, anders is het maar ff opzoeken ofzo, snelcursusje japans

All's well that ends well
Spel is compleet, doosje, boekje dus.

Heb je toegevoegd aan msn!
pi_30665710
kep DTM racer 2 hier nog liggen als je die wilt ruilen
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_30669408
Rew- vroeg ook al voor een DTM racer2 ruil, maar ik heb liever niet nog een racespel Verder is hij waarschijnlijk al geruild tegen lumines met kesj. Toch bedankt
pi_30696385
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 17:56 schreef SuperFruitig het volgende:
Rew- vroeg ook al voor een DTM racer2 ruil, maar ik heb liever niet nog een racespel Verder is hij waarschijnlijk al geruild tegen lumines met kesj. Toch bedankt
Das mooi

Wat wil je afspreken? Mail me anders even op kesj_news@hotmail.com
pi_30696688
mailed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')