quote:I just love taking the DS to the crapper while I unload a mammoth piece of poopy.
It makes going to the bathroom much more pleasent. because of this I am able to play more hours a week.
Not to mention the enormous amount of concentration you get by being in there I get much better scores (Mario golf AD)
It is also a good way to get awawy from your wifes nagging..
Wife "Vatche, come spend some time with me, take out the trash, read a book to our daughter."
Vatche " I can't, I'm taking a poopy right now, I'll be out in a while."
Priceless I say, every man should buy it for that reason alone..
quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[afbeelding]![]()
![]()
!!!
Zwarte hond loot, Witte findsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
Tsja...quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:38 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Burnout legends DS
Stop the porting/multiconsole crap!
We willen geen compilatie game EA! FLIKKER THE FUCK OP!
quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[afbeelding]![]()
![]()
!!!
Die's leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
hoezo wil je Mariokart uit Nederland hebben?quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nanostray is onderweg en in bestelling staan Castlevania, Sonic Rush. Mario Kart DS ga ik in de NL'se winkels halen en ga ze allemaal afbellen om hem maar zsm te hebben
Inderdaad, ik weet niet precies hoe ze het willen regelen allemaal, dus lijkt me dat het slimstquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:36 schreef __Saviour__ het volgende:
Voor compatibiliteit met online gaan waarschijnlijk
Ik heb van Nintendo NL wel over Animal Crossing zo'n soort opmerking gehad nadat ik zei dat ik m wel ging importeren aangezien zij nog geen releasedatum wisten.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Inderdaad, ik weet niet precies hoe ze het willen regelen allemaal, dus lijkt me dat het slimst
Van DS-Gamer genomen ipv Fok, want dit bericht heeft net wat meer nieuws.quote:Laten we maar beginnen met het meest interessante nieuwtje: er komt een Nintendogs bundel naar Nederland (en overig Europa)! Hier vinden we natuurlijk de hondengame plus een Nintendo Dual Screen. Hier heeft de koper de keus uit de twee nieuwe kleuren: roze en blauw.
Gaat je zusje voor de roze Nintendo DS? Dan krijgt ze er Nintendogs: Dwergtekkel bij. Gaat je kleine broertje voor de blauwe versie? Dan kan hij Nintendogs: Labrador uit de verpakking scheuren. Dit alles is te koop voor 149,95, vanaf 7 oktober dit jaar!
Nintendo is niet bepaald van plan om je 'hondloos' door te laten leven. Men heeft reclamespotjes in de maak voor de aankomende bundel. De reclames zullen te zien zijn op MTV, TMF, Jetix en natuurlijk Nickelodeon.
Laat DS-Gamer maar even verder blaten, want we hebben meer informatie. We lopen het hondenpad gewoon af, want er zijn wat gegevens aan ons doorgespeeld over de Nintendogs tour die door Nederland zal gaan. Er zullen zes Nintendo DS'en aan (rijende) hondenhokken bevestigd zijn. Twee van de Nintendogs versies zijn de hele games, de overige vier handhelds bevatten de demo’s. Uiteraard zijn er ook de nodige goodies te halen: een PVC bal, frisbee en natuurlijk kaartjes en stickers!
We sluiten dit bericht af met een melding over een speciale releaseparty bij Toys 'R' Us. Het wordt groots opgezet met een rasecht (hihi) parcours! Het is daarom ook de bedoeling dat de bezoekers hun hondjes meenemen naar dit evenement. Hier verwachten we meer informatie over in de loop van deze week!
Yup, gevonden:quote:Op woensdag 14 september 2005 12:56 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Ik heb van Nintendo NL wel over Animal Crossing zo'n soort opmerking gehad nadat ik zei dat ik m wel ging importeren aangezien zij nog geen releasedatum wisten.
Iets van: Let wel op, het is mogelijk dat dit compatibiliteitsproblemen oplevert (zal vanavond wel ff kijken of ik dat mailtje nog heb)
quote:Beste ,
Hou er wel rekening mee dat er problemen kunnen optreden bij het linken met Europese versies.
Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team
Bedankt voor de reactie.
Helaas zie ik (en met mij nog een aantal mensen) mij dan genoodzaakt dit geweldige spelt e pre-orderen in de VS.
Met vriendelijke groet,
Subject: Betr.: Releasedatum Animal Crossing DS (Nintendo )
Beste Nintendo-fan,
Bedankt voor je e-mail. Dit is helaas nog niet bekend.
Zodra we meer weten, zullen we dit op onze site plaatsen.
Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team
>>> 09/02/05 08:35 >>>
Hebben jullie al een release-datum voor Nederland voor het spel Animal Crossing DS?
<knip>
... mannnnn... als dat toch bijkt uit te komen.. dan ga ik mijn ds toch maar niet verkopenquote:Op woensdag 14 september 2005 20:46 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
http://grumpygamer.com/4172170
En geld om die dingen te kopenquote:Op woensdag 14 september 2005 22:49 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat is al uit, een testversie althans.
Je hebt er uiteraard wel een flashcard of movieplayer voor nodig, en een PassMe
Ziet er niet uit. Mist alle charme die AW wel heeft.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:54 schreef mikando18 het volgende:
Die lui bij Sony blijven ook maar jatten hé, naast een eigen braintraining game en een ripoff van Nintendogs kopieren die fuckers ook al advance wars.
http://www.genki.co.jp/games/strategy/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |