graphicshoerquote:Op donderdag 15 september 2005 10:43 schreef SureZal het volgende:
[..]
zoals in het psp topique al werd vermeld: "owned?"
![]()
DS
PSP
PSP
Monkey Islandquote:Op woensdag 14 september 2005 20:46 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
http://grumpygamer.com/4172170
Waar kun je die kopen dan? Ziet er wel fancy uitquote:Op donderdag 15 september 2005 00:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Alleen de MoviePlayer 3 kan dat op dit moment. Maar die steekt wel een beetje uit. En er moet ook eens eens een PassMe in het DS-slot zitten, dus dat steekt ook al uit.
Mijn garpje, wat doe je!quote:Op donderdag 15 september 2005 10:43 schreef SureZal het volgende:
[..]
![]()
DS
PSP
PSP
omg...quote:Op donderdag 15 september 2005 10:43 schreef SureZal het volgende:
[..]
![]()
DS
PSP
PSP
Lik-Sang.com onder andere.quote:Op donderdag 15 september 2005 15:07 schreef lelibel het volgende:
[..]
Waar kun je die kopen dan? Ziet er wel fancy uit.
quote:Op donderdag 15 september 2005 10:43 schreef SureZal het volgende:
![]()
DS
PSP
PSP
omg wat triest!!!quote:Op woensdag 14 september 2005 22:54 schreef mikando18 het volgende:
Die lui bij Sony blijven ook maar jatten hé, naast een eigen braintraining game en een ripoff van Nintendogs kopieren die fuckers ook al advance wars.
http://www.genki.co.jp/games/strategy/
enlighten me?quote:Op woensdag 14 september 2005 22:54 schreef mikando18 het volgende:
Die lui bij Sony blijven ook maar jatten hé, naast een eigen braintraining game en een ripoff van Nintendogs kopieren die fuckers ook al advance wars.
http://www.genki.co.jp/games/strategy/
Ik heb een PSPquote:Op donderdag 15 september 2005 17:05 schreef SureZal het volgende:
heerlijk hoe de DS mensen reageren op dat soort reacties![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 15:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hier, en nu stil zijn.
ja, die mensen die een DS kopen bedoel je zekerquote:Op donderdag 15 september 2005 15:19 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
omg...wat een triest volk....
quote:Op donderdag 15 september 2005 17:09 schreef SureZal het volgende:
[..]
ja, die mensen die een DS kopen bedoel je zeker![]()
![]()
Ja man alweer geowned door de zoveelste PSPORT boohooquote:Op donderdag 15 september 2005 10:43 schreef SureZal het volgende:
[..]
![]()
DS
PSP
PSP
lol, dit mailtje kreeg ik net. (btw, last post hierquote:Jonge, die lui zijn al zielig genoeg. Je hoeft ze op de enige plek waar ze nog stoer zijn met hun DS niet nog meer de grond in te boren!!
okay... ga je maar rukken op graphics....quote:Op donderdag 15 september 2005 17:33 schreef SureZal het volgende:
[..]
lol, dit mailtje kreeg ik net. (btw, last post hier)
ik heb sinds mei allebei, ben ik nu dom? of semi-dom?quote:Op donderdag 15 september 2005 17:09 schreef SureZal het volgende:
[..]
![]()
hehe krijgen we straks sonyrats ofzoquote:Op donderdag 15 september 2005 16:58 schreef Morthill het volgende:
Tsja, Sony wil in Japan de DS voorbij, en ze moeten dus games hebben die het op de DS ook goed doen. Dan krijg je al die rip offs.
Ik koop ze toch niet.
Jezus verbaast me nog steeds hoeveel zielige figuren hier op GAM kopen zegquote:Op donderdag 15 september 2005 17:09 schreef SureZal het volgende:
[..]
![]()
En nu opzouten.quote:Op donderdag 15 september 2005 17:33 schreef SureZal het volgende:
[..]
lol, dit mailtje kreeg ik net. (btw, last post hier)
[ik weet het, k zou niet meer posten]quote:Op donderdag 15 september 2005 18:04 schreef Erwtensoep het volgende:
SureZalf heeft te veel tijd over die hij hier verspilt, het spelaanbod voor de psp valt dus blijkbaar toch tegen
nee die fase, die er voor zitquote:Op donderdag 15 september 2005 18:10 schreef Erwtensoep het volgende:
huiswerk is voor pubers
Da's een praktische onmogelijkheid, in die tijd moet je alleen je batterij al 3x vervangenquote:Op donderdag 15 september 2005 18:09 schreef SureZal het volgende:
(als ik eenmaal mn psp in mn handen heb gaat ie ook 3 uur lang niet meer uit)
Ja Xrenity, of hij schiet je neer, echt stylo kiler die maatquote:Op donderdag 15 september 2005 18:09 schreef SureZal het volgende:
[..]
[ik weet het, k zou niet meer posten]
volgens mij heb je ook zoiets als huiswerk dat je niet 3 uur achter elkaar maakt en dan snel ff op 't forum gaat vervelen...![]()
@Xrenity: Gast, bek houwe![]()
laten we er dan ook niet meer op reageren....quote:Op donderdag 15 september 2005 19:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja Xrenity, of hij schiet je neer, echt stylo kiler die maat
[afbeelding]
wat een pauperquote:Op donderdag 15 september 2005 19:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
OMG, die zit een klas lager als mij op dezelfde school...quote:Op donderdag 15 september 2005 19:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoer op naar het PSP topic als je toch geen zinnige bijdrage hebt wiggerquote:Op donderdag 15 september 2005 18:09 schreef SureZal het volgende:
[..]
[ik weet het, k zou niet meer posten]
volgens mij heb je ook zoiets als huiswerk dat je niet 3 uur achter elkaar maakt en dan snel ff op 't forum gaat vervelen...![]()
@Xrenity: Gast, bek houwe![]()
hmm, dan is er iets mis met mn psp want hij gaat toch echt 6 tot 7 uur meequote:Op donderdag 15 september 2005 18:50 schreef twi het volgende:
[..]
Da's een praktische onmogelijkheid, in die tijd moet je alleen je batterij al 3x vervangen
Mischien een keertje loskoppelen van de adapter?quote:Op donderdag 15 september 2005 21:02 schreef SureZal het volgende:
[..]
hmm, dan is er iets mis met mn psp want hij gaat toch echt 6 tot 7 uur mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |