Ja, Ja, Nee, Misschienquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:18 schreef Tomasso het volgende:
Iemand die Elektroplankton heeft? Is het wat? Is er een US versie? Komt hij naar Europa?
Veel vragen zo deze zaterdag avond![]()
Bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:08 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMMFFFFFFFFFFFFFGGGGGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!
Als je hem bij de dixons reserveert krijg je een Nintendogs knuffel bij het spel![]()
![]()
Zo, onleesbaar gemaakt zodat niemand Nintendogs gaat reserveren![]()
Elektroplankton komt naar europaquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, Ja, Nee, Misschien
Uitgebreid antwoord: Ik heb Electroplankton en het is geniaal. Probleem is alleen dat ik niet super muzikaal ben en na 5 uurtjes klaar was met de game, ik had alles wel gezien. Het is wel een bijzondere ervaring die game en je zou het eigenlijk gespeeld moeten hebben.
Op dit moment is de game nog voor de US nog voor EU officieel aangekondigd, maar de verwachting is dat de game wel komt naar deze gebieden.
idd, als ze de games nou een beetje hadden verspreidquote:Op zondag 11 september 2005 13:17 schreef Erwtensoep het volgende:
er komen teveel goede spellen voor de DS. Meteos, nintendogs heb ik al, en dan komen binnenkort ook nog eens advance wars en castlevania uit.
En over november/december zal ik maar niet beginnen...
quote:Tony Hawk American Wasteland
Nintendo has put on there site an October date for there wifi game Tony Hawk American Wastland. This means that Nintendo Wi-Fi connection will be up in October. Nintendo has put it up on there site in the upcoming games list.
Ik twijfel nog of de DS dan ook daadwerkelijk dán online gaat. Verschenen Tony Hawk 3 en 4 niet ook al op de PS2 toen er nog lang geen online netwerk was?quote:
Waarom de game naar voren schuiven dan? Dat vraag ik me dan afquote:Op zondag 11 september 2005 13:56 schreef Thomper het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of de DS dan ook daadwerkelijk dán online gaat. Verschenen Tony Hawk 3 en 4 niet ook al op de PS2 toen er nog lang geen online netwerk was?
Omdat er in november al tonnen games uitkomen, en je in oktober dus net wat meer mensen lokt. De online mode werkt dan een maandje later.quote:Op zondag 11 september 2005 14:05 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Waarom de game naar voren schuiven dan? Dat vraag ik me dan af
is dat een nederlander die het brak heeft vertaald naar het engels?quote:
Nee iddquote:Op zondag 11 september 2005 15:59 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
is dat een nederlander die het brak heeft vertaald naar het engels?
niet echt overtuigend...
quote:I was very upset over a stuck pixel on my shiny new DS that I bought last Monday. Well, I mailed it to Nintendo via FedEx--completely paid for by Nintendo-- on Tuesday afternoon. Friday morning--less than THREE DAYS later--my DS (not a replacement, but my own) was sitting on my doorstep. Free of charge.
That kind of service is absolutely amazing beyond words. I'm embarassed to think of how long I didn't buy a DS because I was afraid I'd get stuck with a dead or stuck pixel permanently.
THAT is the Nintendo difference. Bravo, Nintendo.
Een omslachtige manier dus omdat Sony je geen nieuwe PSP wilt geven bij enkele dode pixels.quote:Op zondag 11 september 2005 17:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
PSP < maand oud is gewoon omruil, zonder bijbetaling. Gewoon terug naar de winkel dan. Bovendien moet je niet zeggen dat je terugkomt omdat je dode pixels hebt maar gewoon dat je vader én je moeder een PSP hadden gekocht (en dus gewoon teruggeven). Je gaat met het retourgeld een PSP halen in een andere winkel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |