ik voel me altijd verrot als ik 8 uur geslapen hebquote:Op donderdag 8 september 2005 09:30 schreef Bastard het volgende:
He lekker.. ik heb voor het eerst sinds een week weer gewoon 8 uur aan 1 geslapen, voel je je meteen een ander mens van.
Nee joh zot, dat is hartstikke lekker voor je!!quote:Op donderdag 8 september 2005 09:35 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik voel me altijd verrot als ik 8 uur geslapen heb
penis!!! heb je dagdienst???quote:
Ik word zoiezo automatisch wakker na 8 uur slaap, maar dan voel ik me echt verrot..... slaap het liefst 5/6 uur.....quote:Op donderdag 8 september 2005 09:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee joh zot, dat is hartstikke lekker voor je!!
Althans, voor mij dan
Te lang liggen en ik ben traag, te kort liggen en ik treed uit mezelf.
whahahahaquote:Op donderdag 8 september 2005 09:46 schreef Bastard het volgende:
5 a 6 uur ook, als ik dat een week doe kan er op mn graf worden geschreven "Nu mag je lekker uitrusten"
Ja.. cool... heb je nou ijsvrij?quote:Op donderdag 8 september 2005 10:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heerlijk, computerpracticumGast is nog in geen velden of wegen te bekennen
weer voor jan lul gefietstquote:Op donderdag 8 september 2005 10:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heerlijk, computerpracticumGast is nog in geen velden of wegen te bekennen
bijna net zo duur als een sportschool dusquote:Op donderdag 8 september 2005 10:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
College volgen is tegenwoordig goed voor de lijn
Vandaag en morgen ja.... dikke heeft wel avondquote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 11:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vandaag en morgen ja.... dikke heeft wel avond
HTFquote:Op donderdag 8 september 2005 11:09 schreef mr_Brown het volgende:
[..]met wie ... met wie ....met wie .... met wie
![]()
![]()
![]()
Nee, gelukkig niet. Ik ben bezig nuquote:
Ik snap het principe maar kan de combo met je collegakaart niet vattenquote:Op donderdag 8 september 2005 11:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Ik ben bezig nu
Problemen had ik wel: collegekaart vergetenen ik had voor aanmelden een mailadres gebruikt dat Outlook thuis automatisch ophaalt
Moest die gast mijn entry weer deleten uit de db en moest ik me aanmelden met mn hotmail
Gewoon je id voor studenten, daar staat je studentennummer op en die heb je in principe nodig om je te legitimerenquote:Op donderdag 8 september 2005 11:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik snap het principe maar kan de combo met je collegakaart niet vattenTe modern voor me
quote:
Die zit nog steeds in Peru Gijs.....quote:Op donderdag 8 september 2005 11:42 schreef mr_Brown het volgende:
[..]jammer had hem Tiggy wel gegunt
Jaquote:
ben lekker vrij vandaagquote:Op donderdag 8 september 2005 11:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
JaJij? Of mag je vanmiddag weer !
Ach,... eerst even lekker lunchen zo !
Peruquote:Op donderdag 8 september 2005 11:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die zit nog steeds in Peru Gijs.....Heeeeeeerlijk ! Al 3 weken !
Harder persen.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:44 schreef Chocobo het volgende:
Vind het traagjes gaan hier !
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 8 september 2005 12:04 schreef Bastard het volgende:
Hier werkt een indische vrouw in de catering.. die had eigen gemaakte sambal neergezet "very spicy yes yes"
Japanner komt er aan.. "oh sossosoma chichi" en neemt 3 scheppen.. gaat ie eten word ie helemaal grijs
Ambulance erbij.. kreeg het aan zn hart er van
ja ik wel, gewoon uit het potje ofzo.. maar niet die eigen gemaakte bende.. als een indier tegen me zegt "spicey!!!" .. nou laat dan maar, die mensen kunnen een rode peper opeten zonder probsquote:Op donderdag 8 september 2005 12:13 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
daarom eet ik ook geen sambal
gijs.... ik ben echt een bounty wat dat betreft.... moet echt niks hebben van die sambal shitquote:Op donderdag 8 september 2005 12:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
ja ik wel, gewoon uit het potje ofzo.. maar niet die eigen gemaakte bende.. als een indier tegen me zegt "spicey!!!" .. nou laat dan maar, die mensen kunnen een rode peper opeten zonder probs
quote:Op donderdag 8 september 2005 12:04 schreef Bastard het volgende:
Hier werkt een indische vrouw in de catering.. die had eigen gemaakte sambal neergezet "very spicy yes yes"
Japanner komt er aan.. "oh sossosoma chichi" en neemt 3 scheppen.. gaat ie eten word ie helemaal grijs
Ambulance erbij.. kreeg het aan zn hart er van
quote:Op donderdag 8 september 2005 12:19 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gijs.... ik ben echt een bounty wat dat betreft....
bounty hmm. Met cho's verjaardag gaf je ook al af. Misschien moet je je gewoon een keer flink wassen, hebben je ouders je ergens gevonden, liefdevol opgenomen en maar zwart gespoten om geen argwaan te krijgen!!!quote:Op donderdag 8 september 2005 12:19 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gijs.... ik ben echt een bounty wat dat betreft.... moet echt niks hebben van die sambal shit
mijn pa en ma eten zo een pot van die pepers leeg![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 12:00 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik gun je de verhalen bij terugkomst gijs![]()
Sex, games, politiek, nieuws, Gijsjes, kids, verbouwingen, eten, school, werk etc. etc.quote:Op donderdag 8 september 2005 12:47 schreef Navi2005 het volgende:
ik snap dit topic niet, waar gaat dit nou over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |