ja, ik ga een brief schrijven..Dan kan ik om mn gemak voor mezelf onder woorden zien te krijgen wat ik kwijt wil en dan krijg ik zijn reaktie achteraf wel.....quote:Op zondag 11 september 2005 21:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Nou ja, ik zou wat duidelijker zijn in wat je van hem wil... misschien kun je het op papier zetten voor jezelf, incl. argumenten? Of desnoods hem een brief schrijven. Maar hem dus direct aanspreken op wat je wil, niet 'via' het overblijven, maar: de kosten zijn gestegen, zo en zo zit het.
ja, pcies....Ik ben nogal opvliegend, zeker als ik gefrustreerd ben over vanalles en daar schiet niemand iets mee op!quote:Op maandag 12 september 2005 13:15 schreef Ticootje het volgende:
zoiets hebben wij ook gedaan, alles even opgeschreven waar we het over wilden hebben zodat er niets vergeten werd...
tip: blijf rustig en vriendelijk, daar bereik je toch het meeste mee.(Hoe moeilijk dat soms ook is)
Ja, dat is ook nog zoeits moois.... De alimentatie wordt bij mij gezien als inkomsten en meneer mag vanalles aftrekken! kosten gemaakt omdat de kids daar zijn? trek maar af...Reiskosten / Net zo.....quote:Op maandag 12 september 2005 09:35 schreef minoes_ het volgende:
Lekkere dooddoener,wat terugkrijgen van t ziekenfonds???Dat word volgend jaar nog duurder hoor!.
Mijn man betaald het maximum bedrag en daar zit ook een beetje een verkapt bedrag voor mij bij,zodat ik er geen belasting over hoef te betalen.Ik krijg ruim 600 euro per maand.
Maar als je denkt,dat ik daar mee kom,heb je t mis,want ik moet het dus gewoon bij de rekeningen gooien.Anders kom ik er niet.Bezuinigen?Ja,ben ik mee bezig,maar....waarop??En als je hoort,dat volgend jaar gas enzo ook duurder word,dan word dat dus truien aan en met kaarsjes zitten.
Ach ja,baan nummer 3 komt er aan.Ik hoop dat mijn huidige man es snel aan de bak komt,want ik werk me straks een slag in de rondte.Geld vliegt er idd.uit,niet leuk meer![]()
Groetjes,Minoes![]()
nee, niet van de alimentatie, maar wel van de belasting!quote:Op maandag 12 september 2005 21:05 schreef Ticootje het volgende:
he alle kosten die meneer maakt als de kinderen daar zijn mag hij niet inhouden van de alimentatie hoor.
Maar dan een tipje van mij: in oktober is er in zoetermeer weer een kinderkledingbeurs, dus 2e handskleding voor kinderen tot 12 jaar. dat scheelt echt een hoop!!!!
even uit mn hoofd is dat 1 oktober.
ik weet niet of jullie er iets aan hebben, wij gaan iig wel!!!
Ik wil niet vervelend zijn, maar als je dus allimenatie moet betalen (terecht hoor) dan is dat evengoed een kostenpost, meestal, zoals bij ons ook, binnen een nieuw gezin. Dus wij zijn wel blij dat we het een en ander kunnen aftrekken ja.quote:Op maandag 12 september 2005 20:12 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja, dat is ook nog zoeits moois.... De alimentatie wordt bij mij gezien als inkomsten en meneer mag vanalles aftrekken! kosten gemaakt omdat de kids daar zijn? trek maar af...Reiskosten / Net zo.....
belachelijk gewoon!!
Mag ik vragen of je ook werkt?
Kijk, dat is natuurlijk niet leukquote:Op maandag 12 september 2005 20:10 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ja, pcies....Ik ben nogal opvliegend, zeker als ik gefrustreerd ben over vanalles en daar schiet niemand iets mee op!
Maar ja...Ik begin steeds meer het gevoel te krijgen dat meneer een beetje papa wil spelen als het hem uitkomt...Als zij ergens heen willen worden de kids gewoon eerder terug gebracht...Vraag ik t een keer dan moet er eerst eens over geruzied worden..... En meer van dat soort zaken
Zeker is dat een kostenpost, daar hoor je mij ook helemaal niet over! vandaar ook mijn vraag wat redelijk is om aan hem te vragen,zonder dat er allerlei advocaten en regeltjes aan te pas moeten komen.... Wij halen en brengen meestal om en om... als ik ze naar hem breng, dan breng hij ze weer terug naar mij....En we wonen 10 minuten rijden van elkaar af! Elke keer 200 km gaat idd behoorlijk in de papieren lopen!quote:Op maandag 12 september 2005 21:34 schreef Belana het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend zijn, maar als je dus allimenatie moet betalen (terecht hoor) dan is dat evengoed een kostenpost, meestal, zoals bij ons ook, binnen een nieuw gezin. Dus wij zijn wel blij dat we het een en ander kunnen aftrekken ja.
Mijn man haalt en brengt zijn zoontje altijd om de 2 weken en dat zijn wel 200 km in een weekend, dat zijn kosten die bovenop de allimentatie komen. Nogmaals, terecht dat we dat betalen, zullen we ook nooit mee stoppen, maar wel prettig dat we dan iets af kunnen trekken.
Oeps....Overheen gelezen....quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:31 schreef minoes_ het volgende:
Vamp.....ja,ik werk,vandaar dat ik riep:baan no 3 komt er aan(voor mij dus)3 banen tegelijk.Maar het uitzendbureau zal dan wel komen te vervallen denk,anders ben ik nooit meer thuis en das niet de bedoeling.
En wij wonen in noord holland en mijn ex in zuidholland,ook bijna 1,5 uur rijden dus ook flink wat km.
Maar mijn ex haalt en brengt ze altijd,hij gaat zo ver weg wonen,niet ik.
Groetjes,Minoes![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |