quote:toe maar
Op woensdag 31 oktober 2001 23:34 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Wil je een fake topic dare?
quote:Stel mij dan maar eens een Truth vraag... Ik heb je er al 2 gevraagd... (foto achter je + Sambucca vraag)
Op woensdag 31 oktober 2001 23:35 schreef NaRRaToR het volgende:
wat is het ineens stil geworden
quote:zit jij weleens te denken aan sex hebben met een van de mensen uit het TorD topic en zo ja, wie
Op woensdag 31 oktober 2001 23:37 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Stel mij dan maar eens een Truth vraag... Ik heb je er al 2 gevraagd... (foto achter je + Sambucca vraag)
quote:Ok, maak in sex (of ergens buiten Fok!, moet je zelf weten) een topic aan dat je zo kunt genieten van plassex. Vertel er een verhaaltje bij waarom. Evt. links naar foto's ook erbij (niet te explicitiet).
Op woensdag 31 oktober 2001 23:36 schreef beelzebubu het volgende:[..]
toe maar
Vraag of er mensen zijn die die hobby delen !
Hij valt wel mee toch?
oh ja, links ernaartoe hier plaatsen natuurlijk.
quote:* k_man kijkt af en toe of er nog iets nieuws gepost is.
Op woensdag 31 oktober 2001 23:35 schreef Pjederdy het volgende:
Wie zijn er nog?
Players en Lurkers?*meldt player*
Kga ook zo naar bed denk ik.
quote:ik heb geen inspiratie voor goede vragen maar vooruit T of D ik probeer wel wat leuks te verzinnen.
Op woensdag 31 oktober 2001 23:37 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Stel mij dan maar eens een Truth vraag... Ik heb je er al 2 gevraagd... (foto achter je + Sambucca vraag)
quote:Ik ben vooral een teaser... en je weet niet hoe de anderen eruit zien irl... ik moet wel zeggen dat ik van sommige reacties een beetje opgewonden raakte toen ik voor het Truth or Dare spelletje een topic over douchen in Seksualiteit moest aanmaken...
Op woensdag 31 oktober 2001 23:38 schreef beelzebubu het volgende:zit jij weleens te denken aan sex hebben met een van de mensen uit het TorD topic en zo ja, wie
quote:wehehehehehehe be aware pjederdy
Op woensdag 31 oktober 2001 23:44 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Ik ben vooral een teaser... en je weet niet hoe de anderen eruit zien irl... ik moet wel zeggen dat ik van sommige reacties een beetje opgewonden raakte toen ik voor het Truth or Dare spelletje een topic over douchen in Seksualiteit moest aanmaken...
quote:Leuk om te weten dat ik ook een lustobject ben voor anderen ipv alleen voor mijzelf (ahum) en dat dat dan ook nog eens mannen (jongens?)kunnen zijn. Van het vrouwelijk schoon wist ik dat natuurlijk al.
Op woensdag 31 oktober 2001 23:45 schreef NaRRaToR het volgende:[..]
wehehehehehehe be aware pjederdy
quote:ghehjehehehehe
Op woensdag 31 oktober 2001 23:48 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Leuk om te weten dat ik ook een lustobject ben voor anderen ipv alleen voor mijzelf (ahum) en dat dat dan ook nog eens mannen (jongens?)kunnen zijn. Van het vrouwelijk schoon wist ik dat natuurlijk al.
ik doe het ook goed bij het vrouwelijk schoon maar alleen als ik in aangeschoten toestand of zat ben dan pas kan ik echt goed scoren ben ik meer open enzo
dis wel leuk topic strax ook eens fotootje maken ofzo als die fles leeg is
quote:owhgod, niet op fok, erbuiten dus - mijn broer leest sex nogal vaak
Op woensdag 31 oktober 2001 23:39 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Ok, maak in sex (of ergens buiten Fok!, moet je zelf weten) een topic aan dat je zo kunt genieten van plassex. Vertel er een verhaaltje bij waarom. Evt. links naar foto's ook erbij (niet te explicitiet).
Vraag of er mensen zijn die die hobby delen !
Hij valt wel mee toch?
oh ja, links ernaartoe hier plaatsen natuurlijk.
waar kan ik dat plaatsen
quote:Dat ken ik, maar waarschijnlijk komt dat omdat ik laveloos een beetje aandoenlijk ben, met van die honde oogjes. En als ze je dan aanspreken kun je geen woord meer uitbrengen.
Op woensdag 31 oktober 2001 23:52 schreef NaRRaToR het volgende:[..]
ghehjehehehehe
ik doe het ook goed bij het vrouwelijk schoon maar alleen als ik in aangeschoten toestand of zat ben dan pas kan ik echt goed scoren ben ik meer open enzo
quote:ik geloof http://www.prikbord.pagina.nl ofzo
Op woensdag 31 oktober 2001 23:55 schreef beelzebubu het volgende:[..]
owhgod, niet op fok, erbuiten dus - mijn broer leest sex nogal vaak
waar kan ik dat plaatsen
quote:Euh, wat is dat adres van prikbord, waar ook het ski-oord en motor topiv zijn geplaatst?
Op woensdag 31 oktober 2001 23:55 schreef beelzebubu het volgende:[..]
owhgod, niet op fok, erbuiten dus - mijn broer leest sex nogal vaak
waar kan ik dat plaatsen
quote:nee nie echt mijn tactiek
Op woensdag 31 oktober 2001 23:57 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Dat ken ik, maar waarschijnlijk komt dat omdat ik laveloos een beetje aandoenlijk ben, met van die honde oogjes. En als ze je dan aanspreken kun je geen woord meer uitbrengen.
*zucht*
quote:Je zou het kunnen plaatsen op http://forum.homo.nl
Op woensdag 31 oktober 2001 23:55 schreef beelzebubu het volgende:owhgod, niet op fok, erbuiten dus - mijn broer leest sex nogal vaak
waar kan ik dat plaatsen
quote:jah nam net een iets te grote slok en da ging ff niet zo lekker maar voor de rest ik kan nog recht lopen dus het is goed btw ff T voor iedereen hiero wie zit er allemaal te kijken naar mijn cam ???
Op donderdag 01 november 2001 00:00 schreef Pjederdy het volgende:
is de sambucca nog wel lekker?
quote:Ok maar dat is het verschil tussen aangeschoten en laveloos. Wel of niet in staat om de ene voet fatsoenlijk voor de andere te zetten.
Op woensdag 31 oktober 2001 23:59 schreef NaRRaToR het volgende:[..]
nee nie echt mijn tactiek
ik blijf ze meestal heel erg geil aankijken flirten op afstand loop naar dj toen en vraag oftie een lekker zwoel nummer wil spelen dan lekker dansen ( ben ik goed in) hoppakee![]()
![]()
![]()
![]()
tis zo makkelijk als je aangeschoten bent
quote:404
Op woensdag 31 oktober 2001 23:57 schreef NaRRaToR het volgende:[..]
ik geloof http://www.prikbord.pagina.nl ofzo
quote:(soort van)
Op donderdag 01 november 2001 00:02 schreef beelzebubu het volgende:[..]
404
quote:Heb wel ergens tussen alle schermen en window met je cam staan. Check af en toe of je nog leeft .
Op donderdag 01 november 2001 00:01 schreef NaRRaToR het volgende:[..]
jah nam net een iets te grote slok en da ging ff niet zo lekker maar voor de rest ik kan nog recht lopen dus het is goed btw ff T voor iedereen hiero wie zit er allemaal te kijken naar mijn cam ???
quote:Ik heb je op de achtergrond aanstaan.... Kun je trouwens niet zien hoeveel bezoekers je op het ogenblik hebt?
Op donderdag 01 november 2001 00:01 schreef NaRRaToR het volgende:jah nam net een iets te grote slok en da ging ff niet zo lekker maar voor de rest ik kan nog recht lopen dus het is goed btw ff T voor iedereen hiero wie zit er allemaal te kijken naar mijn cam ???
quote:true true.... mjah das bijzaak het gaat erom dat je het wijf scoort of in davids en gboys geval de vent
Op donderdag 01 november 2001 00:01 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Ok maar dat is het verschil tussen aangeschoten en laveloos. Wel of niet in staat om de ene voet fatsoenlijk voor de andere te zetten.
quote:*even in historie zoekt*
Op donderdag 01 november 2001 00:02 schreef beelzebubu het volgende:[..]
404
quote:jwel maar ik kan alleen ip's zien van de mensen die kijken
Op donderdag 01 november 2001 00:03 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Ik heb je op de achtergrond aanstaan.... Kun je trouwens niet zien hoeveel bezoekers je op het ogenblik hebt?
quote:Probeer het dan hier nu blijkbaar Prikbord niet meer bestaat...
Op donderdag 01 november 2001 00:01 schreef Gboy27 het volgende:Je zou het kunnen plaatsen op http://forum.homo.nl
quote:http://998946102.camarades.com/
Op donderdag 01 november 2001 00:06 schreef beelzebubu het volgende:
wat is narrator's cam-adres
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |