Komt ook nog bij dat die missie van Lieske wel eventjes iets anders was natuurlijk. Dat was ook een soort 'verraad' in de ogen van sommigen en het was duidelijk dat BB er vanalles aan zou gaan doen om te zorgen dat het zou mislukken.quote:Op donderdag 8 september 2005 12:16 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ja klopt maar denk dat Roel wel wat minder naief is dan Lieske (dit is geen aanval op Lieske, meisjes van 19 horen naief te zijn)
Ja altijd lachen met Joost. Aars, kont, reet.. echt geweldige humor.quote:Op donderdag 8 september 2005 12:18 schreef RB-tje het volgende:
humor van joost 'ik heb een slang in me kont'
Joost en Dido zijn tof bezigquote:Op donderdag 8 september 2005 12:27 schreef Peekaboo het volgende:
Vind geen een camera interessant nu..........
uhuquote:Op donderdag 8 september 2005 12:28 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Lieske zegt dat ze sowieso voor haarzelf gaat beginnen. Ze hebben haar verteld dat ze makkelijk een eigen bedrijf zou kunnen opzetten, ook nu al. Lieske wil echter eerst de gehele studie afmaken.
Als zij het zou weten, zou Roel nu niet zo stiekum naar eten hoeven zoeken.. Alleen Lieske is in de keuken. (Roel keek net in de vriezer..)quote:Op donderdag 8 september 2005 12:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij dat gedaan heeft, hij heeft vannacht heel onvertaanbaar met Lieske liggen fluisteren in de slaapkamer![]()
Ze gaf hem zelfs gelijk, dat over het algemeen economie en rechten studenten wat 'stuck-up' zijn.quote:Op donderdag 8 september 2005 12:28 schreef wickie het volgende:
Zo schattig dat Lieske niet door heeft dat Roel het niet echt op Rechten en Economie studenten heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |