hij pakt het wel goed aan inderdaadquote:Op donderdag 8 september 2005 11:47 schreef BBscanner het volgende:
Goede tactiek van Roel om zich ziek voor te doen en in bed te blijven! (zodat zijn "geheime missie kan slagen; het niet meehelpen met de weekopdracht)
Dido; Je ziet met deze opdracht wie de sociale mensen zijn!
Menno; Zoals Roel, maar die heeft nog niks gedaan!
Dido; ach hij kan er niks aan doen hij is ziek! Heb wel met hem te doen
OOhh gelukkig! (had het gemistquote:Op donderdag 8 september 2005 11:47 schreef BBscanner het volgende:
Goede tactiek van Roel om zich ziek voor te doen en in bed te blijven! (zodat zijn "geheime missie kan slagen; het niet meehelpen met de weekopdracht)
Dido; Je ziet met deze opdracht wie de sociale mensen zijn!
Menno; Zoals Roel, maar die heeft nog niks gedaan!
Dido; ach hij kan er niks aan doen hij is ziek! Heb wel met hem te doen
Dat heb ik dan weer gemist! Wanneer heeft dat plaatsgevonden!quote:Op donderdag 8 september 2005 11:50 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
OOhh gelukkig! (had het gemist) gaat een beetje ver om mijn senseoapperaat hier op tafel te plaatsen
![]()
Nu maar hopen dat hij niet gestraft wordt voor het bericht wat hij aan zijn moeder recht in de camera![]()
Gister tijdens de branduitleg van Ralphquote:Op donderdag 8 september 2005 11:53 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer gemist! Wanneer heeft dat plaatsgevonden!
offtopic; goedemorgen allemaal!![]()
Klopt helemaal jammer genoegquote:Op donderdag 8 september 2005 11:54 schreef CocaColaLight het volgende:
Blijft leuk om te zien![]()
Maar wat ik zo lees is er weer eens niks bijzonders gebeurt vannacht
Vandaag natuurlijk "judgment day" nominaties!quote:Op donderdag 8 september 2005 11:57 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gister tijdens de branduitleg van RalphOp het moment dat ze allemaal even in de slaapkamer waren, lag Roel op de bank en zei in de camera (iets van) ik ben niet ziek hoor mam, ik voel me kiplekker
![]()
Offtopic: Je was er alweer vroeg bijDacht dat je bij de nachtploeg zat
![]()
Cudo's voor Roel hoor, hij pakt het slim en koelbloedig aan.quote:Op donderdag 8 september 2005 12:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Arme arme Roel trouwens.
Maar als hij slaagt is hij natuurlijk wel de held.
![]()
Gelukkig maar!! Ik moet de komende avond en nacht een overdoses BB nemen en moet het daarna een week missenquote:Op donderdag 8 september 2005 12:02 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Vandaag natuurlijk "judgment day" nominaties!dan draai ik gewoon dubbele diensten joh!
![]()
Ik hoop dat hij dat gedaan heeft, hij heeft vannacht heel onvertaanbaar met Lieske liggen fluisteren in de slaapkamerquote:Op donderdag 8 september 2005 12:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Cudo's voor Roel hoor, hij pakt het slim en koelbloedig aan.En houdt tenminste zijn bek
En als die gewoon der mooie hoofdje dicht plakt is er niks aan de handquote:Op donderdag 8 september 2005 12:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij dat gedaan heeft, hij heeft vannacht heel onvertaanbaar met Lieske liggen fluisteren in de slaapkamer![]()
Laten we het hopen dat het goed gaat want anders is er weer een tekort aan drank en tamponsquote:Op donderdag 8 september 2005 12:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
En als die gewoon der mooie hoofdje dicht plakt is er niks aan de hand![]()
Ik ben er de komende week ook al minimaal... Weet niet eens of ik de gewone uitzendingen zal kunnen zien. Mar ach, ik kan wel weer bijlezen.quote:Op donderdag 8 september 2005 12:06 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gelukkig maar!! Ik moet de komende avond en nacht een overdoses BB nemen en moet het daarna een week missenKan het alleen op tv bekijken
![]()
Maar vanavond weten wie er op de bank komen en krijgen "ze" een week om te stemmen?![]()
Ja klopt maar denk dat Roel wel wat minder naief is dan Lieske (dit is geen aanval op Lieske, meisjes van 19 horen naief te zijnquote:Op donderdag 8 september 2005 12:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij dat gedaan heeft, hij heeft vannacht heel onvertaanbaar met Lieske liggen fluisteren in de slaapkamer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |