Vla met hagelslag??quote:Op donderdag 8 september 2005 02:20 schreef Day het volgende:
nope, iedereen ligt echt te ronken.
het was trouwens vla met hagelslag, eet ik zelf ook vaak
Ik ga ook maar 'ns naar bed.![]()
Trustequote:Op donderdag 8 september 2005 02:27 schreef KRIBBET het volgende:
Truste iedereenIk kijk nog heel even en dan is het voor de dagploeg
![]()
Hij is perfect!! Moest wel even goed kijken hoor, ze zijn zo kleinquote:Op donderdag 8 september 2005 02:28 schreef BBscanner het volgende:
ff oftopic maar dat waren we al, wat vind je van me pica/icoontje van Terminator Dido? Is het een beetje herkenbaar?
Straks???quote:Op donderdag 8 september 2005 02:29 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Trusteen tot straks zegmaar!
![]()
Goed dat je het zegt anders had ik het ook niet geweten, leek meer op zón fractal tekening...maar zal je verder niet vermoeien! Slaapze!quote:Op donderdag 8 september 2005 02:31 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hij is perfect!! Moest wel even goed kijken hoor, ze zijn zo klein![]()
Ik schijn iets te hebben van een drakenfilm die binnenkort uitkomt (heeft mijn vrouw gemaakt)
Vanwege de oefening van Ralph vanmiddag HOPEN wij eigenlijk dat ze het ook is echt gaan testenen het liefst als ze allemaal lekker slapen zoals nuquote:Op donderdag 8 september 2005 02:46 schreef Greetings het volgende:
Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
Wat lees ik hier over een brandalarm?
Ah ok.quote:Op donderdag 8 september 2005 02:48 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Vanwege de oefening van Ralph vanmiddag HOPEN wij eigenlijk dat ze het ook is echt gaan testenen het liefst als ze allemaal lekker slapen zoals nu![]()
![]()
Ik vind Rob ook een nare autoritaire man, maar idd, ik heb hem heel invoelend bezig gezien met zowel Ingrid als Nathalie, en ik geloof nooit dat de vrouwen op hem gaan stemmen.quote:Op donderdag 8 september 2005 08:52 schreef AnTjUh het volgende:
Ik hoop dat Rob onverwacht een hoop stemmen krijg
hij is zo zieltjes an t winnen
100 dagen is 14 weken.quote:Op donderdag 8 september 2005 09:21 schreef LuQas het volgende:
Ik denk overigens dat er twee mensen het huis moeten verlaten. Het schiet anders totaal niet op, ze zijn heel laat pas begonnen met nomineren.
Kwam nu ook een Haan langsvliegenquote:Op donderdag 8 september 2005 09:24 schreef J-net het volgende:
er vloog een vlinder voor de camera..... spannend
quote:Op donderdag 8 september 2005 09:54 schreef GI het volgende:
Ik vind het heel oncharmant trouwens dat Tanje zwanger is, pas totaal niet bij haar.
Nou ja, paar maanden terug tuurlijk welquote:Op donderdag 8 september 2005 10:06 schreef rubinio het volgende:
[..]kan ze weinig meer aan doen, niet?
voor hun te hopen dat er niet echt 2 joosten zijn van 1 worden ze soms al gekquote:Op donderdag 8 september 2005 10:24 schreef bLoNdYmYl het volgende:
lollig.. ik kijk 2 verschillende streams. heb je ineens 2 joosten. eentje binnen en eentje buiten. loopt niet helemaal gelijk geloof ik!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |