zo mag je mijn reactie dan ook opvattenquote:Op donderdag 8 september 2005 21:26 schreef The_Hives het volgende:
[..]
die prijs was dan ook niet serieus
tot en met week 8 in het seizoen zoveel mogelijk, daarna afbouwen tot ongeveer 3, met +/- 1 per week. Ondergrens (voor degene die het geld hebben) is toch wel 2/3.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:21 schreef maniack28 het volgende:
Volgens mij doet Grumpey er iedere week 1 af ofzo? Of was dat met psychologen?
mooie speler, goede scouting.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:41 schreef Lortnoc het volgende:
speler
Dus je hebt nog erger dan ik vorig seizoen?...quote:Op donderdag 8 september 2005 22:42 schreef truSteh het volgende:
Nou gaat een interessant seizoen worden, 2 wedstrijdenRest WO's
Tot nu toe dan. 6 van de 8 teams in m'n comp hebben geen eigenaar. Alleen de twee gepromoveerden (ik en een ander dus
) zijn actief
Gezien het aantal inactieve teams worden er ook niet echt nieuwe eigenaren toegewezen in VIII en hogerMaar hoop het toch een klein beetje wel, anders heb ik allemaal WO's aan me broek
dat je hier nog zo vrolijk over doet. dit is echt om van te huilen. er moet een regeling komen waarbij in ieder geval meer wo's worden opgevuld, want zo duurt het nog seizoenen voor de wo's zijn afgegleden en er komen natuulijk ook steeds meer inactieve teams bij.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:42 schreef truSteh het volgende:
Nou gaat een interessant seizoen worden, 2 wedstrijdenRest WO's
Tot nu toe dan. 6 van de 8 teams in m'n comp hebben geen eigenaar. Alleen de twee gepromoveerden (ik en een ander dus
) zijn actief
Gezien het aantal inactieve teams worden er ook niet echt nieuwe eigenaren toegewezen in VIII en hogerMaar hoop het toch een klein beetje wel, anders heb ik allemaal WO's aan me broek
saai vooralquote:Op donderdag 8 september 2005 23:06 schreef SocialDisorder het volgende:
WO's zijn niet goed neem ik aan?
netjes salaris vooral, ik had een supernatural met salaris van 30.000.....quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:45 schreef Prosac het volgende:
mijn nieuwe aankoop voor het komende seizoen, even de scheefheid op het middenveld rechttrekken
helaas nog geblesseerd, maar was wel gecharmeerd van zijn XP en leadership combi
Geri Speyer
23 years, inadequate form, injured (2 weeks)
A controversial person who is balanced and honest.
Has weak experience and passable leadership abilities.
Nationality: Schweiz
Total Skill Index (TSI): 37 680
Wage: 20 136 ¤/week including 20% Bonus
Owner: MeedenFC
Warnings: 1
Injuries: 2 weeks
Stamina: excellent Goalkeeping: disastrous
Playmaking: supernatural Passing: poor
Winger: weak Defending: inadequate
Scoring: weak Set Pieces: poor
nu nog een keeper
Ah, OKquote:Op vrijdag 9 september 2005 03:42 schreef Grumpey het volgende:
[..]
netjes salaris vooral, ik had een supernatural met salaris van 30.000.....![]()
Oh en SocialDisorder, met SD wordt Sir Dalord bedoeld....![]()
ik was meer een beetje sarcastisch dan vrolijkquote:Op donderdag 8 september 2005 23:06 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
dat je hier nog zo vrolijk over doet. dit is echt om van te huilen. er moet een regeling komen waarbij in ieder geval meer wo's worden opgevuld, want zo duurt het nog seizoenen voor de wo's zijn afgegleden en er komen natuulijk ook steeds meer inactieve teams bij.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |