ach, sinds 1-9 zijn we administratief over. Op 31/8 was een prijswijziging van een prodcut dat wij al in het dc hadden. Na een tijd heen en weer gebel tussen mn chef en HC, moest het evengoed geboekt worden maar dan per 1-9. Ik moet dan de documentatie en boeking controleren van een medewerker. Normaal kijk ik niet naar de datum, want dat is toch wel goed. Nu dus nietquote:Op donderdag 8 september 2005 19:09 schreef komrad het volgende:
vertel, wat voor onoplettenheid??
weet ik, maar voor sommigen went het nooitquote:ja hoor maar ik ben al weer een paar maanden een kleine zelfstandige he
als hij niet over de nodige potentie beschikt om een goeie te worden, dan weet ik het ook niet meerquote:Dra¸en ¦eks
TSI = 540 , 17 years, inadequate form
Has disastrous experience and wretched leadership abilities [Powerful]
Stamina: poor Keeper: disastrous
Playmaking: solid Passing: inadequate
Winger: weak Defending: poor
Scoring: poor Set pieces: inadequate
Ik ben ook nog maar een beginnerquote:Op donderdag 8 september 2005 18:43 schreef foetre het volgende:
dis is me reserve bank zitten er nog mensen tussen zonder toekomst????of mensen die in me basis moeten staan???
brabant? Wasdaquote:Op donderdag 8 september 2005 19:20 schreef komrad het volgende:
dus de salarisverhoging heb je al verspeeld
maar ff serieus dat soort dingen gebeuren, ik heb ook nogal wat financiele verantwoordelijkheid in mijn werk dus ja dan moet je gewoon goed opletten.
Maareh, heb je al heimwee naar brabant
je hebt dan ook niet echt in brabant gewoond, dat wil zeggen de vierhoek, eindhoven-den bosh - breda- tilburgquote:Op donderdag 8 september 2005 19:36 schreef The_Hives het volgende:
[..]
brabant? Wasda
Lekker weer in mn eigen hokkie
quote:Op donderdag 8 september 2005 19:49 schreef komrad het volgende:
[..]
je hebt dan ook niet echt in brabant gewoond, dat wil zeggen de vierhoek, eindhoven-den bosh - breda- tilburg
de rest ja, dat is vulling (bergen op zoom, roosendaal. oss en dat soort achterstandsgebieden, een beetje zoals de kop van noord-holland![]()
ik woonzelfs boven de rivieren dus wat lul je nuquote:Op donderdag 8 september 2005 20:30 schreef The_Hives het volgende:
[..]![]()
![]()
dus je bent echt nooit boven de rivieren geweest
Ik wist niet dat die mensen nog bestonden![]()
pffff detailsquote:Op donderdag 8 september 2005 20:46 schreef komrad het volgende:
[..]
ik woonzelfs boven de rivieren dus wat lul je nu
detail matters, kijk maar naar ajaxquote:
Hoeveel centen heb je er voor over?quote:Op donderdag 8 september 2005 20:58 schreef komrad het volgende:
[..]
detail matters, kijk maar naar ajax
sorry too easy
BTW, wanneer kan ik alexandersson kopen
Thomas Alexandersson has been transferlisted for 4 500 000quote:Op donderdag 8 september 2005 21:09 schreef komrad het volgende:
money is no issue, * komrad is wealthy
quote:Op donderdag 8 september 2005 21:12 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Thomas Alexandersson has been transferlisted for 4 500 000
Gefeliciteerd komrad![]()
zouden er mensen nu echt gaan kijken??quote:Op donderdag 8 september 2005 21:14 schreef The_Hives het volgende:
betekent dit dat hij voor niets te koop staat
Een andere fokhattricker die wil bieden
id = 45893953
TV zegt 3 miljoen, 50% opslag is toch niet te veel voor je mede fokhattrickerquote:Op donderdag 8 september 2005 21:18 schreef komrad het volgende:
[..]
zouden er mensen nu echt gaan kijken??
maareh wat zijn zijn stats eigenlijk?
quote:Thomas Alexandersson (45893953) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
19 jaar, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 14 750
Loon: 3 024 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Dapp're Strijders
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: briljant Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: redelijk
ik kraak thomas niet af maar wel de prijs die je er voor wil hebbenquote:
die prijs was dan ook niet serieusquote:Op donderdag 8 september 2005 21:25 schreef komrad het volgende:
[..]
ik kraak thomas niet af maar wel de prijs die je er voor wil hebben
proest, wonderbaarlijk, proestquote:Op donderdag 8 september 2005 21:25 schreef The_Hives het volgende:
zulke prutsers koop ik niet
wat is btw de nederlandse stat voor magnificient?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |