Ach ja, ze zei daarvoor ook dat ze iedereen echt heel graag mag, terwijl ze eerder nog verkondigde een bloedhekel aan Lieske te hebben.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:59 schreef scanman01 het volgende:
"Ik zorg wel dat ik iemand niet kwets", zegt Tanja![]()
![]()
Die uitzending heb ik dus gemistquote:Op woensdag 7 september 2005 23:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Over irritatie zijn we het dan ook volkomen eens. Ik kan hem niet echt meer verdragen. Zodra hij weer een monoloog houdt en bij een van de dames ligt te slijmen, dan zap ik meteen weg.
Ik vind het wel jammer voor zijn dochter. Hadden ze die er maar in gedaan ipv Rob
Die loopt samen met Chantal zo ontzettend uit de nek te kletsen, de hele avond al.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:59 schreef scanman01 het volgende:
![]()
Rob zijn ex is ook een mooie vrouw, zij zat naast zijn dochterquote:Op donderdag 8 september 2005 00:01 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Die uitzending heb ik dus gemistMaar het scheen een niet onaardig meisje te zijn geweest en dan had Lieske gelijk iemand om mee te "levelen"
![]()
Denk dat zijn dochter niet meer in de uitzending komt, die schaamt zich te veel![]()
![]()
![]()
En dat zal het stukje dus zijn wat Talpa gaat uitzendenquote:Op woensdag 7 september 2005 23:59 schreef scanman01 het volgende:
![]()
Misschien is het wel jaloezie...om het feit, dat Lieske nog zo jong en naïef is, en min of meer iedereen roekeloos rond kan neuken. En Tanja zelf is nu zwanger, straks moeder met een kleine en moet toch een reputatie omhoog houden.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:00 schreef Tourniquet het volgende:
Ach ja, ze zei daarvoor ook dat ze iedereen echt heel graag mag, terwijl ze eerder nog verkondigde een bloedhekel aan Lieske te hebben.
Je geilt nu al op alle wijven in BB, maar er kan er gerust nog wel 1 bij.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:58 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind het wel jammer voor zijn dochter. Hadden ze die er maar in gedaan ipv Rob
En die heb ik dus ook gemistquote:Op donderdag 8 september 2005 00:03 schreef milagro het volgende:
[..]
Rob zijn ex is ook een mooie vrouw, zij zat naast zijn dochter
Dat zit er dik in, andersom denk ik ook trouwens.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:02 schreef MissHobje het volgende:
Tanja heeft echt wel Lieske genomineerd, dat kan gewoon niet anders.
We gaan toch niet generaliseren he?quote:Op donderdag 8 september 2005 00:04 schreef -Delta- het volgende:
Je geilt nu al op alle wijven in BB, maar er kan er gerust nog wel 1 bij.
Mannen blijven toch altijd mannen he![]()
Dat wilde ik net vragen, Lieske ook Tanja genomineerd.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:05 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Dat zit er dik in, andersom denk ik ook trouwens.
Nee hoor, de Tanja fans zijn wel heel degelijkquote:
Ik hoop zo dat die bolle er uitgaat, zal wel niet maar heb liever mensen in het huis waar je om kan lachen of aan kan irriteren, zij zegt zo weinig, doet nog veel minder (ja ik weet dat ze zwanger is)quote:Op donderdag 8 september 2005 00:05 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Dat zit er dik in, andersom denk ik ook trouwens.
Maak jij even grapjes???quote:Op donderdag 8 september 2005 00:04 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Je geilt nu al op alle wijven in BB, maar er kan er gerust nog wel 1 bij.
Mannen blijven toch altijd mannen he![]()
Je vindt Lieske een lekker ding?? Dat was ons nu echt nog niet opgevallenquote:Op donderdag 8 september 2005 00:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maak jij even grapjes???
Ik vind Lieske een lekker ding.... en Linda heeft wel een prettig lichaam. Dat was het. Doe hoe jij erbij komt dat ik op alle meiden in BB geil is mij geheel een raadsel
quote:Op donderdag 8 september 2005 00:06 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dat wilde ik net vragen, Lieske ook Tanja genomineerd.
Mooi, voor beide trutten alvast 1 nominatie![]()
Oh ik heb al een deeltje of 100 meegelezen en jouw caps en bijbehorende opmerkingen wel gezienquote:Op donderdag 8 september 2005 00:08 schreef scanman01 het volgende:
Maak jij even grapjes???
Ik vind Lieske een lekker ding.... en Linda heeft wel een prettig lichaam. Dat was het. Doe hoe jij erbij komt dat ik op alle meiden in BB geil is mij geheel een raadsel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |