Motherfucker burnquote:Op donderdag 8 september 2005 00:59 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Yep,Lekker muziekje draaien door het BB Huis "The Roof, The Roof is on fire"![]()
![]()
Wake up Ralph
![]()
(Bloodhound Gang - The Roof is on Fire)
Vast aan het bedenken wat ie morgen allemaal extra kan bestellen...quote:Op donderdag 8 september 2005 01:03 schreef Day het volgende:
Wat is roel nou aan het lezen? De voorraadlijst?
Daar lijkt het op ja...quote:Op donderdag 8 september 2005 01:03 schreef Day het volgende:
Wat is roel nou aan het lezen? De voorraadlijst?
Of aan het uittellen hoe erg het nu eigenlijk is als zijn missie mislukt..quote:Op donderdag 8 september 2005 01:03 schreef martijnisgek het volgende:
[..]
Vast aan het bedenken wat ie morgen allemaal extra kan bestellen...
jawel man. Als er weer een romance leek te ontstaan, dan stonden de camera's non stop op die personen gericht. Ik kan me George en Kim nog herinnerenquote:Op donderdag 8 september 2005 01:01 schreef sirrom het volgende:
Wie weet hoe dat zit? Ik meen me te herinneren dat in de vorige jaren geen camera's continue op de slapende bewoners waren gericht?!
Dat ze overdag geen privacy hebben is 'all in the game' maar dus 's nachts ook niet? Lekker balen als je stoom af wilt blazen met een partijtje soloseks. (niet iedere bewoner heeft al een parter)
01:00 is toch midden in de nacht of is dat 0:300quote:Op donderdag 8 september 2005 01:03 schreef Kolomo het volgende:
Ja, ik hoop op een brandalarmpje... maar dat zal wel echt midden in de nacht zijn als dat gebeurt...
Of De Heilige Verzen Van Boeddha...- hij lijkt nogal op een Boeddhistische monnik met dat oranje ding aan eigenlijk...quote:
Mwah, ik heb genoeg gesnurk gehoord in het verleden hoor.quote:Op donderdag 8 september 2005 01:01 schreef sirrom het volgende:
Wie weet hoe dat zit? Ik meen me te herinneren dat in de vorige jaren geen camera's continue op de slapende bewoners waren gericht?!
En Frenk en die jankzak.quote:Op donderdag 8 september 2005 01:05 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan me George en Kim nog herinneren
Hehe, ja, tis maar hoe je het bekijkt ja. Laten we zeggen midden in de periode dat er geslapen zal worden (dus tussen nu en 9.30 ongeveer)quote:Op donderdag 8 september 2005 01:05 schreef BBscanner het volgende:
[..]
01:00 is toch midden in de nacht of is dat 0:300![]()
Dat hoop ik zoquote:Op donderdag 8 september 2005 01:09 schreef BBscanner het volgende:
Heb zo'n idee dat de BB regie wacht tot iedereen in zijn r.e.m. slaap is en dan het brandalarm af laat gaan!![]()
Dat of " ALLE BEWONERS, ZENDERS CHECKEN!!!!!!!!!!!"quote:Op donderdag 8 september 2005 01:09 schreef BBscanner het volgende:
Heb zo'n idee dat de BB regie wacht tot iedereen in zijn r.e.m. slaap is en dan het brandalarm af laat gaan!![]()
Dat betekent volgens jouw theorie dus rond 04:30...jezus moet ik zolang tegen een paar slaapkoppen aan gaan zitten kijken om het mee te maken en dan is nog de vraag of BB dit uitvoert. Met hun motto niets is als het lijkt (ofzoiets) kan je echt nergens van op aan!quote:Op donderdag 8 september 2005 01:09 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Hehe, ja, tis maar hoe je het bekijkt ja. Laten we zeggen midden in de periode dat er geslapen zal worden (dus tussen nu en 9.30 ongeveer)![]()
![]()
Joh, laat je niet mindfucken.quote:Op donderdag 8 september 2005 01:14 schreef BBscanner het volgende:
Met hun motto niets is als het lijkt (ofzoiets) kan je echt nergens van op aan!
Zou wel weer leuke actie opleveren,quote:Op donderdag 8 september 2005 01:21 schreef Kolomo het volgende:
Ingrid ziet er een beetje wakker uit, met de handen door haar haar... Als ze maar niet moet plassen
Telt slaapwandelen zonder eieren ook mee voor de opdracht?quote:Op donderdag 8 september 2005 01:21 schreef Kolomo het volgende:
Ingrid ziet er een beetje wakker uit, met de handen door haar haar... Als ze maar niet moet plassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |