1,50 gebodenquote:Op donderdag 15 september 2005 16:33 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Voor een 2ehands gegraveerde nano heb ik best een euro over hoor
En als er heel groot "Deze iPod is van Marcel Derx (DerXXX) uit Staphorst" opstaat?quote:Op donderdag 15 september 2005 16:33 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Voor een 2ehands gegraveerde nano heb ik best een euro over hoor
Dan heb ik er nog wel een euro voor over. Stickertje erop en niemand die het ziet. En anders hebben ze bij ars technica nog wel een vervangende achterkant liggen. Zitten alleen een paar krasjes op.quote:Op donderdag 15 september 2005 16:39 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En als er heel groot "Deze iPod is van Marcel Derx (DerXXX) uit Staphorst" opstaat?
Doet ie het dan minder goed? Ding zit 99% van de tijd in mijn zak.quote:Op donderdag 15 september 2005 16:39 schreef tonks het volgende:
Nou als er iets instond als "Hier is je iPod willem van Opa en Oma"
Maar het is igg. wel zeker dat het die van jou is..quote:Op donderdag 15 september 2005 16:10 schreef Geqxon het volgende:
Of juist niet online bestellen. Want als hij kapot is, mag je hem lekker op gaan sturen.
En graveren is dom, dan zakt de 2ehands waarde naar ongeveer 30 cent
gewoon standaard dopjes erbij hè. Ik heb zelf ook al mijn Sennheiser erin gestopt.quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:36 schreef erikh het volgende:
Ik heb de nano sinds gisteren maar kan niet zeggen dat ik onder de indruk ben van het geluid dat uit de meegeleverde oordopjes komt. Binnenkort maar eens wat sennheiser dopjes kopen ofzo.
wie wat waarquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:25 schreef Bierkameel het volgende:
Ik heb een mooi Mini 2gen 4GB gekocht voor 125 euro![]()
En die standaard dopjes zijn inderdaad niks, ik heb al snel mijn eigen goede dopjes eraan gehangen
Ja ookquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:51 schreef Geqxon het volgende:
Je had toch net een nano gekocht?
quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:53 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja ook![]()
Vond het zo zonde dat mijn mini nu geen functie meer had zegmaar....
Met de in-ear oordoppen (ook van Apple) hoor ik helemaal niets meer om me heen. Misschien een tipje dus.quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:44 schreef Vava het volgende:
Ik vind de oordopjes die standaard bij de mini zitten echt niet fijn. Het geluid op zijn hardst en ik hoor nog alles om me heendaar ga ik dus maar eens betere voor kopen
Ik zit vaak in de trein en dan kan het wel eens kabaal zijn
Klopt, maar echt lekker blijven ze niet zitten. Als ik gewoon loop vallen ze al langzaam uit mijn oren.quote:Op zaterdag 17 september 2005 09:04 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Met de in-ear oordoppen (ook van Apple) hoor ik helemaal niets meer om me heen. Misschien een tipje dus.![]()
Waar?quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:25 schreef Bierkameel het volgende:
Ik heb een mooi Mini 2gen 4GB gekocht voor 125 euro![]()
En die standaard dopjes zijn inderdaad niks, ik heb al snel mijn eigen goede dopjes eraan gehangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |