Doe dat maar ja.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:21 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
dan zal ik me maar gevleid voelen :$
Dan ligt het ongetwijfeld aan mij, maar ik begrijp hier geen kut van.....quote:Op woensdag 21 september 2005 19:17 schreef Quintix het volgende:
[..]
Dan is je iPod gehackt door mensen met 1337infraroodbluetandtoothfirewireskills!!!!11111!11!!!1111één.![]()
aaaaaaahquote:Op donderdag 22 september 2005 22:51 schreef phunkk het volgende:
Ik zie hier een aantal mensen nogal makkelijk doen over de kwetsbaarheid van hun iPod, maar kijk alsjeblieft uit.. Ik ging er altijd uiterst zuinig mee om, en zelfs toen is het nog foutgegaan![]()
[afbeelding]
oei! dat is echt mijn nachtmerrie! ik heb em nu nog geen week en ben er zó zuinig mee, heb vanmiddag een sokje gekocht! dus hoop dat dit er niet mee gebeurt.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:51 schreef phunkk het volgende:
Ik zie hier een aantal mensen nogal makkelijk doen over de kwetsbaarheid van hun iPod, maar kijk alsjeblieft uit.. Ik ging er altijd uiterst zuinig mee om, en zelfs toen is het nog foutgegaan![]()
[afbeelding]
Zoals je in een post van mij hierboven kan zien heb ik een iSkin voor de mini, en daar zit een dik hard glaasje bij wat je tussen de iPod en de iSkin klem, dus het display zit denk ik beter beschermd dan in zo'n sok.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:00 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
oei! dat is echt mijn nachtmerrie! ik heb em nu nog geen week en ben er zó zuinig mee, heb vanmiddag een sokje gekocht! dus hoop dat dit er niet mee gebeurt.
Ik heb er niet veel verstand van hoor, maar als je bij "geavanceerd" kiest voor "inhoud bibliotheek verzamelen" en het daarna nog een keer probeert, lukt het dan wel? Maar dat heb je vast wel al geprobeerd.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:47 schreef Aart22 het volgende:
Hey allen,
ik heb ff een vraagje. Vandaag mijn iPod weer terug gekregen nadat mijn harde schijf helemaal kapot was gegaan...Dus nu nieuwe iPod. Ik dacht: niks aan de hand alles staat in mijn bibliotheek (2200 nummers) en die zet ik direct weer op mijn ipod. Uurtje werk. Maximaal.
Nou voel je hem al; niet dus. Van die 2200 nummers kopieert hij er 450 direct. De rest staat een uitroepteken bij en zegt: kan het originele bestand niet vinden. Maar ik heb mijn hele cd-collectie via de bibliotheek geimporteerd en vanuit de bieb op mijn iPod gezet. Was dus in de veronderstelling dat al mijn muziek in de bieb staat (en daar lijkt het ook op aangezien ik wel alle nummers, ik kan ze allen niet allemaal afspelen).
Iemand een oplossing? Bne bang dat ik nogmaals mijn hele cd-collectie via de bieb op mijn ipod moet zetten...gaat mijn weekend.......![]()
Alvast bedankt voor de hulp!
Ben blij dat ik je nog enigszins heb kunnen helpen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:06 schreef Aart22 het volgende:
Ja, dit helpt wel (al had ik de mappen die op mijn harde schijf heb staan al naar de bibliotheek zelf gekopieerd). Maar het helpt niet heel veel...veel van de nummers die ik van cd's in de bieb heb gezet staat nog steeds uitroepteken bij. Komt omdat ze niet daadwerkelijk op mijn harde schijf staan blijkbaar..maar ik had ze wél geimporteerd..vaagjes!
quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:35 schreef super-muffin het volgende:
Trouwens, voor CherryLips:
www.macline.be daar hebben ze de prijzen van de Mini's verlaagd
208 euro incl. BTW noem ik niet echt goedkoper....quote:iPodMini 4 GB SILVER OS 10.3 Min - USB 2 - NO DOCK
VAT Excl. 171.90,- ¤
VAT Incl. 208.00,- ¤ Macline. Ref: M9800
Usually ships in 1 day
Jij woont zeker ergens in een boerendorp in Friesland?quote:
Dan je zie d'r dus als een nerd uit, ik loop er altijd mee te pimpen, dan wel in Amsterdam als Utrecht tot in Almere.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:43 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Jij woont zeker ergens in een boerendorp in Friesland?
Als je met witte oordopjes door Utrcht loopt of fietst, heb je zo een mes op je keel staan, en kan je je iPod inleveren...
Nee Cuijkquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:43 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Jij woont zeker ergens in een boerendorp in Friesland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |