Nintendo Revolution is gewoon een codename. Oftewel, het wordt veranderd. Zo niet... nou ja. Het wordt gewoon veranderd. Moet wel. Baggernaam.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:28 schreef Frankeinstein het volgende:
http://www.revolution.co.uk/ makers van broken sword..
quote:Op donderdag 8 september 2005 22:52 schreef YourMaster het volgende:
Als ze iets weten neer te zetten, zou ik het een hele mooie naam vinden. Als het uiteindelijk een zwarte platgeslagen gamecube is, die het vrijwel volledig moet hebben van wat oude troep en een mariogame met lasso ofzo, mag ie van mij de N5 heten.
Jawel, dan weet iedereen dat het een Nintendo. Bij de Gamecube weten veel mensen niet eens dat het om een Nintendo gaat.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:14 schreef YourMaster het volgende:
Ik vind dat je Nintendo er bij moet zeggen niet zo heel belangrijk.
Hmmm. Ja, eigelijk heb je wel gelijk.quote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 23:22 schreef Ruzbeh het volgende:
Hmmm. Ja, eigelijk heb je wel gelijk.Hoe dan ook, Nintendo Revolution is zeker beter dan Nintendo Gamecube.
Nintendo Gaycube.
Dolphin was de tofste naam ooit! Vlak daarna komt de Dreamcast en Saturn. Helaas is het zo dat hoe toffer de naam hoe flopper de console (quote:Op donderdag 8 september 2005 23:14 schreef YourMaster het volgende:
Ik vind dat je Nintendo er bij moet zeggen niet zo heel belangrijk.
En ik vind het bij Nintendo Revolution redelijk opgaan. Je kan wel gewoon over de "revolution" hebben, vooral in niet-engels sprekende landen, maar das een beetje gek. Als je het over een gamecube, of gameboy, of playstation hebt, is het voor iedereen onmiddelijk duidelijk dat je het over een spelletjesmachine hebt. Bij revolution is dat niet het geval en zal je Nintendo erbij moeten zeggen.
Ik kom zelf echter bijna nooit in de gelegenheid om met mensen die niet weten dat de revolution en/of de gamecube van nintendo zijn over games te praten. De rest van de mensen weet écht wel welke console van Nintendo is.
Ik vind revolution een hele veelbelovende naam. Maar dan is het alleen maar een extra afgang natuurlijk als je maar 12% van de markt weet te veroveren straks, met maar 4% in de VS. Bij een naam als N5 (kijk, zonder nintendo ervoor!) wordt je tenminste niet om de naam uitgelachen. Maar N5 is nou niet een naam die ik op mijn voorhoofd zou laten tatoeëren als de revolution wel de grootste uitvinding is sinds de gloeilamp.
Dolphin is trouwens ook een stomme naam. Alle Sega-namen vind ik trouwens wel cool!
Vandaar dat Sony en Microsoft het zo goed doenquote:Op donderdag 8 september 2005 23:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dolphin was de tofste naam ooit! Vlak daarna komt de Dreamcast en Saturn. Helaas is het zo dat hoe toffer de naam hoe flopper de console ()
Wat vind je er zo tof aan?quote:Op donderdag 8 september 2005 23:42 schreef Notorious_Roy het volgende:Dolphin was de tofste naam ooit!
Ik heb ze ff gesmst, ze hebben je niets verteld wat ik al niet wistquote:Op vrijdag 9 september 2005 03:19 schreef Ruzbeh het volgende:
*legt telefoonhoorn neer*
Ok. Ik heb net met iemand gesproken @ NCL. Ik weet wat de Revolution is. Ik kan niet veel zeggen op het moment, maar ik kan je wel iets heel belangerijks vertellen.
You.
Will say.
Wow..
Uhm.. weet jij meer dan wij?quote:Op vrijdag 9 september 2005 03:19 schreef Ruzbeh het volgende:
*legt telefoonhoorn neer*
Ok. Ik heb net met iemand gesproken @ NCL. Ik weet wat de Revolution is. Ik kan niet veel zeggen op het moment, maar ik kan je wel iets heel belangerijks vertellen.
You.
Will say.
Wow..
enthousiast hopen kan altijdquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:04 schreef moomoo het volgende:
komop NiTiN, niet zo naief.
quote:
quote:he feels that "Nintendo is waking up."
Sinds nu.quote:"We're seeing more from Nintendo now [for Revolution] than we have an any other Nintendo platform."
Ja dat klinkt gewoon lekker optimistisch.quote:
Nintendo Co., Ltd. Oftewel, de Nintendo heaquarters in Japan.quote:Op vrijdag 9 september 2005 08:03 schreef NiTiN het volgende:
NCL = N.... C..... L.... ?
En vertel vertel vertel!!!(desnoods via mail!!)
Nee, dat kan ik niet vanwege een NDA. De afspraak was dus als ik ook maar iets bekend maakte, dat Kutaragi-sama wordt ingehuurd om m'n moeder te kielhalen:quote:En vertel vertel vertel!!!
Als één schaap over de dam is...quote:
Je moet ook geen PSPgames doorspoelen, kan de afvoer niet tegenquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:45 schreef peristilius het volgende:
Whaaha, iedereen hier draait helemaal door, maar ff serieus ik had mario net aan de lijn..![]()
Niets mis met paarse Gamecube'squote:
Er is nu al vrij veel Third Party steun voor de Revo vind ik. Ik hoor ook alleen maar positieve verhalen van (de grote) developers. Qua third party steun voor de next Nintendo gaat het helemaal goedkomenquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:03 schreef Ruzbeh het volgende:
Trouwens. Dat er zo weinig third party steun is voor Revolution, dat was ook zo met de DS, toen het aangekondigd was. Maar toen de DS echt werd onthuld kreeg dat ding enorm veel steun, niet alleen nieuw steun maar ook gewoon steun dat er al was maar dat niemand er van wist enzo. En dat was juist vrij veel, niet heel weinig.
Ik verwacht hetzelfde met Revolution.
quote:I had a dream about the Revolution unveiling last night. Mario looked great, third party support was astounding and there was some IGN article where Matt went on about how all his fears were unfounded and how good the specs are.
quote:I had a dream last night where my mom was having an affair with Miyamoto and he'd given me a prototype Revolution controller. It was terrible, there was a trackball on the left with four tiny (think Xbox B/W) buttons on top of it, a weird looking dial thing on the right, and shoulder buttons.
quote:I had a dream last night that was I making out with Angelina Jolie. Her lips were FAPTASTIC!
de bovenste 2 zijn gepost door ruzbeh onder een andere naam?quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:53 schreef Ruzbeh het volgende:
Op GAF zijn ze ook lekker aan het dromen:
[..]
[..]
[..].
Jij zou nog geen Nintendo console kopen als er GTA, Halo en FF op uitkwamen, of welquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:04 schreef Gamedemon het volgende:
nee dankje, 1 revolution topic checken is genoeg
ik heb een gamecube, laatste nintendo console die ik gekocht heb.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:34 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Jij zou nog geen Nintendo console kopen als er GTA, Halo en FF op uitkwamen, of wel
Ja, maar als hij wat nieuws uitbrengt, hoe klein het ook is, ben ik blij.quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:18 schreef Koning-Afwas het volgende:
Als Iwata het flikt om te zeggen tijdens TGS dat alle Revolution info wordt vrijgegeven op de E3 2006 ga ik persoonlijk naar Japan om het uit hem te sleuren...
Aldus Seriousgamer007quote:AN EXCLUSIVE INTERVIEW COMING TO YOU OVER THE WEEKEND!
An exclusive interview will be brought to you gamers over the weekend only to be found on the SeriousGamer007 Blog!
With whom is yet to be revealed.
You dont want to miss this!
Believe!
Krijg jij mail ofzo als iemand hier post ?quote:Op zaterdag 10 september 2005 04:01 schreef Ruzbeh het volgende:
Seriousgamer is nep. A.u.b. negeren.
NOG PRECIES 6 DAGEN TE GAAN!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Can competitors simply copy Revolution's controller? NOA responds.
This week's question: Nintendo has stressed time and again that Revolution's most innovative element is its still-unshown controller. However, what's to stop competitors from simply copying the device?
Perrin Kaplan, vice president of marketing and corporate affairs, Nintendo of America: The entire controller will be remarkably innovative. We're working on something that truly will provide a unique gameplay experience. That's our goal -- to not only have a unique controller, but introduce a new way to enjoy games. We'll have to see if its innovation inspires others to creativity as well. And remember, we are securing the appropriate intellectual property rights for the product.
Dat zou dus op patenten neerkomen. We moeten de patenten dus goed in de gaten houden.quote:we are securing the appropriate intellectual property rights for the product.
Er zijn al een hoop patentenquote:Op zaterdag 10 september 2005 09:31 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Dat zou dus op patenten neerkomen. We moeten de patenten dus goed in de gaten houden.
Ik volg die blog ook.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Aldus Seriousgamer007
6 dagen en 20 minuten
Hoe willen ze het dan beveiligen?quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:17 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Er zijn al een hoop patenten
En waarom zouden ze hem dan niet showen?
Ik denk dat er altijd wel een omweg om de patenten heen is. zoals de D-pad en het gevalletje van PlayStation. Net iets anders maar toch hetzelfde
Bijna onmogelijk...quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:18 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Hoe willen ze het dan beveiligen?
Ze zullen toch ooit eens met de controller moeten komen, voor hetzelfde geld past sony zijn controller weer aan en dan is al deze heisa voor niets geweest.quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:29 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Bijna onmogelijk...
Daarom laten ze hem ook denk ik pas op het laatst zien...
Dat vind ik dus zo jammer he.. Nintendo is origineel brengt fantastische gameplay en MS en Sony kopieeren alleen maar.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:08 schreef moomoo het volgende:
naja, dan kopieren ze het de volgende generatie wel, als het echt zo geweldig is.
wat een onzin!quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:29 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Dat vind ik dus zo jammer he.. Nintendo is origineel brengt fantastische gameplay en MS en Sony kopieeren alleen maar.
D-pad, control sticks, face buttons, L/R knoppen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:30 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
wat een onzin!
wat hebben ze gekopieerd deze generatie???
Wie paste z'n controller ookalweer aan?quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:33 schreef Jed1Gam het volgende:
LOL MS en Sony copieren alleen maar, wat een kul.
* Jed1Gam denkt terug aan de tijd dat de PSX werd gereleased en Nintendo nog zat te klooien met z'n verdomde cartridges.
Kijk eens naar de vorige generatiesquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:30 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
wat een onzin!
wat hebben ze gekopieerd deze generatie???
Control sticks heeft nintendo gestolen van de amiga , L/R heeft nintendo gestolen van playstationquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:32 schreef Xrenity het volgende:
[..]
D-pad, control sticks, face buttons, L/R knoppen.
En seriousgamer volg ik ook redelijk, maar die gast heeft al 3 keer bekend fake te zijn en nu zei die ingehuurd te zijn door een marketing bedrijf. Ook zei hij dat een ATI demo een Rev spel was enz.
Faker dan fake.
xbox is er pas 1 generatie, playstation pas 2 generatiesquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:35 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Kijk eens naar de vorige generaties![]()
Dan hebben Sony en MS die toch (ook) gejat?quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Control sticks heeft nintendo gestolen van de amiga , L/R heeft nintendo gestolen van playstation
nintendo heeft memory kaarten gestolen van playstation
Xbox heeft het indirect gejat...quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:36 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
xbox is er pas 1 generatie, playstation pas 2 generaties
Nintendo komt soms met nieuwe dingen jah maar het is dikke BS dat sony en MS het gelijk jattenquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:43 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Xbox heeft het indirect gejat...
Nintendo kwam ermee, PS nam het gelijk over, Xbox wat later...
Dan denk ik aan de analoge stick zoals die *nu* gebruikt word, de Rumble functie etc.
Doe gewoon je fanboy ogen open en geef toe dat Nintendo vaak (niet altijd) met de vernieuwende dingen komt en Sony en MS niet weten hoe snel ze het moeten overnemen, omdat het toch wel verdomde handig is...
Dude er was geen analoge besturing op de Amiga...quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Control sticks heeft nintendo gestolen van de amiga , L/R heeft nintendo gestolen van playstation
nintendo heeft memory kaarten gestolen van playstation
Je begint het al te leren. Nu alleen nog helemaal toegevenquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:45 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Nintendo komt soms met nieuwe dingen jah maar het is dikke BS dat sony en MS het gelijk jatten
touchéquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:48 schreef Jed1Gam het volgende:
Nintendo moest stiekem toch ook maar volgen met internet mogelijkheden en dvd-variant als opslagmedium.![]()
De Dvd als opvolger van cartridges is een logische stap omdat de cartridges te duur werden. Het stelen van Sony en MS duid gewoon op een gebrek aan originaliteit. Bovendien heeft MS online gamen gejat van PC gamen..quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:48 schreef Jed1Gam het volgende:
Nintendo moest stiekem toch ook maar volgen met internet mogelijkheden en dvd-variant als opslagmedium.![]()
Touchéquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:51 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Het stelen van Sony en MS duid gewoon op een gebrek aan originaliteit.
Het wordt anders wel in bijna iedere game gebruikt. Games zouden heel anders spelen zonder al die toevoegingen...quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:55 schreef Jed1Gam het volgende:
Btw die controller verbeteringen zijn wel leuk, maar niet meer dan dat. Kan nou niet zeggen dat ik een totaal nieuwe spelervaring heb verkregen door het gebruik van L/R buttons ofzo.
MS heeft gewoon slim gekeken hoe dat in elkaar steekt en goed uitgevoerd op consolegebied. Dat noem ik geen jatten.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:51 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
De Dvd als opvolger van cartridges is een logische stap omdat de cartridges te duur werden. Het stelen van Sony en MS duid gewoon op een gebrek aan originaliteit. Bovendien heeft MS online gamen gejat van PC gamen..
quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:58 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
MS heeft gewoon slim gekeken hoe dat in elkaar steekt en goed uitgevoerd op consolegebied. Dat noem ik geen jatten.
Dan noem ik het online gaan van Nintendo ook geen jatten. Ze zijn er (1) al sinds de NES mee bezig en (2) hebben ze gewoon slim gekeken hoe dat in elkaar steekt en gaan het nu ook doen...quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:58 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
MS heeft gewoon slim gekeken hoe dat in elkaar steekt en goed uitgevoerd op consolegebied. Dat noem ik geen jatten.
Dat noem je gewoon overnemenquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:58 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |