1 euro dekt de verzendkosten niet eensquote:Op zaterdag 10 september 2005 09:36 schreef n00fer het volgende:
super farm trekt me, de PS2 minder
hoewel ik 'm voor een euro wel kopen wil!!
"In SuperFarm nemen 10 verschillende dieren de strijd met elkaar aan in 20 verschillende locaties in en rond de boerderij. Het draait allemaal om Pamela, een prijs-kalkoen die door de boer op de boerderij is gebracht. De dieren doen alles om Pamela's hart te veroveren!"quote:Op woensdag 14 september 2005 13:30 schreef TheBoogieMan het volgende:
Is dat spel geschikt voor kinderen onder de 10?
quote:Op donderdag 15 september 2005 14:55 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
"In SuperFarm nemen 10 verschillende dieren de strijd met elkaar aan in 20 verschillende locaties in en rond de boerderij. Het draait allemaal om Pamela, een prijs-kalkoen die door de boer op de boerderij is gebracht. De dieren doen alles om Pamela's hart te veroveren!"
Korte omschrijving van het spel. Mijn mening: hij is wel geschikt voor kinderen onder de 10. Wel leuke spelletjes tegen de anderen 'dieren' op de boerderij. Behendigheid is wel vereist denk ik zo, vlot spel dus. Hmm.. correctie, op het doosje van het spel staat 12+ Dus niet echt voor kinderen onder de 10.
Ja.. oke, waarom gaat alles mis qua qouten etc. Maar goed, op het spel staat 12+, dus toch niet voor kinderen onder de 10 blijkbaar.quote:
Ik ga hier mee akkoord. Aangezien ik denk dat er toch niemand anders meer hoger bied.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:12 schreef galadriel het volgende:
6, incl verzenden
Maar goed, ik vind dit bod dus al voldoende. Je kan me mailen op rauzer@ilse.nl en dan praten we verder!quote:Op woensdag 28 september 2005 15:25 schreef lady-wrb het volgende:
6 euro
Ja, email is binnen en ook al beantwoordquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:48 schreef lady-wrb het volgende:
je hebt mail (denk ik)
Jij ook bedankt voor deze prettige deal!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:02 schreef lady-wrb het volgende:![]()
ik heb het hoor!
![]()
geweldige deal
mijn dank is groot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |