Maar dat is toch eng?quote:Op maandag 27 juli 2009 08:56 schreef griekjeee het volgende:
Je mag wel gewoon zeggen dat er negers voor je deur stonden hoor.
Om op het eerste antwoord te geven; zo heel af en toe nog. Maar waarom wil je dat weten?quote:Op maandag 27 juli 2009 09:30 schreef classpc het volgende:
Mijn eerste reactie op dit topic: Sinds wanneer maakt jitzzzze nog nieuwe topics?
Mijn tweede reactie op dit topic: Wie kickt er nou een topic uit 2005
Antwoord op je ten eerste: Omdat het lijkt dat alle goede posters hier zo langzamerhand verdwijnen of een leven krijgen.quote:Op maandag 27 juli 2009 09:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Om op het eerste antwoord te geven; zo heel af en toe nog. Maar waarom wil je dat weten?
En het tweede: Geen idee, dit topic verscheen ineens in MyAt.
Ben ik een goede poster?quote:Op maandag 27 juli 2009 09:40 schreef classpc het volgende:
[..]
Antwoord op je ten eerste: Omdat het lijkt dat alle goede posters hier zo langzamerhand verdwijnen of een leven krijgen.
Skv post hier ook haast niet meer omdat 'ie nu een leven heeft
Mr-Z post haast niet meer in GC of KLB, en Tha_T heeft volgens mij een ban aan z'n broek. Dus dan blijft er toch weinig over
Ja, dan was ik geplet door die big mamma'squote:Op maandag 27 juli 2009 11:25 schreef devl1nsect het volgende:
Gelukkig had je de deur dicht en kon je de bokito achter het raam bekijken. Wees blj dat ze niet binnen waren of dat die twee negerinnen op je gaan zitten.![]()
Dat was toen héquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:43 schreef OxygeneFRL het volgende:
In een tokkiebuurt wonen en dan gaan klagen over turken
Nee.quote:
Ik vind negerts voor mijn raam wel eng. Straks staan ze er in het donker nog naar binnen te gluren, nou mooi niet dat je dat dan zietquote:
Reken maar op een bezoekje dadelijkquote:Op woensdag 7 september 2005 21:03 schreef jitzzzze het volgende:
En vervolgens ging hij weg en is nog een kwartier domonstratief voor mn raam blijven staan met die 2 lelijke wijven van hem.![]()
Zou hij nog steeds staan te wachten?quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:54 schreef kL0j00h het volgende:
[..]
Reken maar op een bezoekje dadelijk
Die gasten hebben toch niets te doen de hele dag. Dat zijn de neger tot 17 uren. Beetje hangen tot het avondeten.quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zou hij nog steeds staan te wachten?
Nou, hij had het best druk met die scootah van 'm.quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:06 schreef kL0j00h het volgende:
[..]
Die gasten hebben toch niets te doen de hele dag. Dat zijn de neger tot 17 uren. Beetje hangen tot het avondeten.
Waarom?quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:10 schreef kL0j00h het volgende:
Ik dacht trouwens ff dat je dit scooter forum bedoelde
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |