En ik maar denken dat alle belachelijke opmerkingen al geweest warenquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:07 schreef RedDevil085 het volgende:
Wat een sof... een beetje vent was die scooter-neger al te lijf gegaan met een vleesmes :p
ik zal er ook nog even een gaan bedenkenquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En ik maar denken dat alle belachelijke opmerkingen al geweest waren
lukt niet echt of wel?quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:21 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik zal er ook nog even een gaan bedenken
Zal ik een poging maken dan?quote:
Ik geef dat scootermannetje groot gelijk, hij heeft het netjes afgehandeld.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:03 schreef jitzzzze het volgende:
Dit gebeurde zonet:
Ik zit rustig in mn kamer met een huisgenote te praten, en voor mn raam staat er een jongen (inderdaad, met een donkere huidskleur) met 2 lelijke wijven (met dezelfde huidskleur) en z'n belachelijke scooter met achteruitkijk spiegel ().
Hij staat al een half uur foto's te maken van die 2 wijven op z'n scooter, en ik zat me er al de hele tijd aan te ergeren. Mijn uitzicht, wat doe je enzo, etc...
En uiteindelijk probeert 1 van die wijven z'n scooter te starten, wat (natuurlijk) niet lukte. En ik reageer daarop, richting mn huisgenote: Tss, hij wil niet eens starten, die belachelijke scooter.
Mijn raam stond dus open, en ik riep het iets te hard. Hij hoorde het dus, en nog geen 3 seconden later staat hij voor mn raam te blaten: Heb je het tegen mij?
Mijn reactie: Er staat hier maar één iemand met een scooter.
Hij: Kijk uit wat je zegt, je zit hier met een vrouw, hou je met haar bezig. Bemoei je met je eigen zaken.
Ik: Nou, dat doe ik ook.
Hij (3 keer): Je moet uitkijken wat je zegt.
Ik:![]()
![]()
En vervolgens ging hij weg en is nog een kwartier domonstratief voor mn raam blijven staan met die 2 lelijke wijven van hem.![]()
quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:12 schreef Cybey het volgende:
[..]
Altijd heerlijk begaan met andere mensen en subtiel
Zeg luizebol, wil je jezelf niet projecteren op mij?quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:13 schreef Loveless85 het volgende:
Dit zijn altijd de beste topics, van die puisterige nerds die even online uit de doeken doen hoe ze wel ff stoere praat hadden tegen iemand
quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zeg luizebol, wil je jezelf niet projecteren op mij?
De zandbak? Daar ben ik al zeker 10 jaar niet meer geweest.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
En nu weer terug de zandbak in met je vriendje dagdag
Ja, dat dusquote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:14 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Alle Ghanezen terug naar Zimbabwe!!!!!7!!77!7!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |