Het is Van Persie met een hoofdletter, als er geen voornaam bij staat.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En het hakje van van de Vaart was ook goed gezien hoor.
Precies in de voeten van van Persie.
Prachtige 1-2..
Komt omdat ie meer anti ajax is dan voor psv waarschijnlijk...quote:Op woensdag 7 september 2005 21:17 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Je moet em niet, dus als ie een doodsschop krijgt, stelt ie zich aan? Jij bent echt niet lekker heMaar goed, mag jij hem niet, mag ik jouw niet, noemen we het quitte? (of ken je dat woord niet?)
Ach, een slaande beweging hoeft ook niet raak te zijn om rood te krijgen.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Als hij Raffie had geraakt, dan had hij hem ook meteen goed geraakt. Vandaar dat Cocu in kwam denk ik. Terechte rode kaart voor Cocu.
Ik moet eerlijk bekennen dat v/d Vaart goed speelt. Van Persie ook wel aardig. Alleen Ruud valt wat uit te toon met zijn rare gedoe en gekluns. Die goal was ook meer onkunde dan wijsheid.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En het hakje van van de Vaart was ook goed gezien hoor.
Precies in de voeten van van Persie.
Prachtige 1-2..
Ik had je topic gezien hoor.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:18 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het is Van Persie met een hoofdletter, als er geen voornaam bij staat.
Er staan op het juiste moment vind ik anders toch wel een kunde hoor...quote:Op woensdag 7 september 2005 21:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat v/d Vaart goed speelt. Van Persie ook wel aardig. Alleen Ruud valt wat uit te toon met zijn rare gedoe en gekluns. Die goal was ook meer onkunde dan wijsheid.
Ergens in Hongarije denk ikquote:Op woensdag 7 september 2005 21:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie is die scheids eigenlijk?
Weet iemand waar zn huis woont?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |