Dat is het mooiste wat je kan doen...quote:Op woensdag 7 september 2005 21:09 schreef Tobbes het volgende:
Kaart is terecht. Maar na nog 1 aanslag van zo'n amateur tegen een toekomstig wereldvoetballer zou ik als van Basten mijn spelers van het veld halen. Gezien zijn karakter en zijn eigen verleden, gaat hij het nog doen ook.
En nu kappen met je gescheld en getroll in dit topic!quote:Op woensdag 7 september 2005 21:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Flikker zelf op malloot. VdV sprong er gewoon overheen. Die gast moet uit dit elftal gehouden blijven. Mag dat mijn mening zijn? Stumper.
Is helemaal waar, maar Cocu laat zich nu enorm opnaaien en dit is gewoon een stomme actie doe het dan stiekem met een zogenaamde verkeerd getimde tackel mss dat Rafie het nog wel ff doetquote:Op woensdag 7 september 2005 21:11 schreef pascalheister het volgende:
[..]
de scheids ook, geef die ander dan ook rood![]()
Hij raakte Raffie niet eens.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:11 schreef pascalheister het volgende:
[..]
de scheids ook, geef die ander dan ook rood![]()
Net als dat zijn goal onbedoeld was zeker ......quote:Op woensdag 7 september 2005 21:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Flikker zelf op malloot. VdV sprong er gewoon overheen. Die gast moet uit dit elftal gehouden blijven. Mag dat mijn mening zijn? Stumper.
Maarde polyvelante spelers die de diagonaal lopen in het stramien van het taktische concept met de gedachten aan het wel oude WM systeem zullen nu meer uit hun taak gaan spelen en scoren.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:11 schreef golfer het volgende:
Geen ruit meer naar achteren zonder Cocu. Krijgt Van Gaal ook nog zijn zin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |