Dat wil bij mij voorlopig niet lukken. Misschien gedeeltelijk omdat ik Texas ook altijd al een flutbandje heb gevonden.quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:38 schreef Keijs het volgende:
..., en moet tot mijn schaamte erkennen dat ik "Stirb nicht vor mir" eigenlijk een heel mooi nummer vindal klinkt het absoluut niet Rammstein.
Je vind mutter persoonlijk erg sterk, maar je vind het ook het einde van rammstein, en je hebt liever mindere albums...quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:55 schreef Nies het volgende:
[..]
Ik hoop dat Mutter nooit meer geevenaard word. Het betekende destijds bijna het einde voor Rammstein.... nog zo'n crisis overleven ze denk ik niet. Ik heb liever iets mindere albums (vind persoonlijk Mutter erg sterk) dan helemaal geen albums.
Heb het idee dat Rich's soloproject nog wel eens erg als 'Mutter' zou kunnen gaan klinken...afwachten maar.
Als begrijpend lezen niet je sterkste kant is hoef je iemand nog niet persoonlijk aan te vallen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:04 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Je vind mutter persoonlijk erg sterk, maar je vind het ook het einde van rammstein, en je hebt liever mindere albums...Je lijkt wel een schizofreen man
![]()
Leer eerst ns begrijpelijk schrijven. Dank.quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:35 schreef Nies het volgende:
[..]
Als begrijpend lezen niet je sterkste kant is hoef je iemand nog niet persoonlijk aan te vallen.
Dank.
Tieft een end op man!quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:46 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Leer eerst ns begrijpelijk schrijven. Dank.
Nou ik lees en ik snap er nog niks van dus hij is niet de enige die het niet begrijpt.quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:54 schreef Nies het volgende:
[..]
Tieft een end op man!
Ga je inlezen of houdt je waffel.
Misschien dat je het zo snapt?
Ik ook! Baalde als een stekker dat ze die niet speelden op het concertquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:20 schreef Silmarwen het volgende:
Vrede op aarde
Ik vond Dalai Lama overigens een super nummer![]()
Ga vergrootglas en pincet zoeken voor dat kleine piemeltje van je, frust!quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:54 schreef Nies het volgende:
[..]
Tieft een end op man!
Ga je inlezen of houdt je waffel.
Misschien dat je het zo snapt?
Mmh, als ze nog meer restjes hebben liggen mogen ze die ook wel op een album zettenquote:Op maandag 31 oktober 2005 09:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben echt de enige die tot dusver niet erg enthousiast is he?
Er stond een interview met ze in de OOR en daar stond "voor Rosenrot hebben we maar een paar nieuwe nummers hoeven te schrijven, namelijk o.a. Te Queiro Puta, Zerstören, Mann gegen Mann, enz". Het viel me op dat dat toch echt de betere nummers waren, dus ik kan me niet erg aan het idee van een "restjes-cd" onttrekken eerlijk gezegd.
Dat vind ik dus echt bagger. Als ze niet in het Duits zingen vind ik het echt drie keer niks.quote:
Ik vind die wijven ook erg irritant... zeker het zwakste nummer.quote:Op woensdag 9 november 2005 10:39 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt bagger. Als ze niet in het Duits zingen vind ik het echt drie keer niks.
Dan heb je ze nog nooit Pet Semetary live ten uitvoer horen brengenquote:Stirb nicht vor mir vind ik dan ook het walgelijkste nummer dat Rammstein ooit gemaakt heeft.
Samen met "Spring" mijn favoriete nummer op die cdquote:Op woensdag 9 november 2005 10:39 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt bagger. Als ze niet in het Duits zingen vind ik het echt drie keer niks.
Heb ik gehoord maar die reken ik niet als volwaardig Rammstein nummer omdat het een live cover was en dus niet op een studio album staat. En inderdaad Flake kan niet zingenquote:Op woensdag 9 november 2005 14:32 schreef Mighty_Mouse het volgende:
[..]
Dan heb je ze nog nooit Pet Semetary live ten uitvoer horen brengen![]()
Uiteraard in het Engels gezongen en tegelijkertijd was het ook behoorlijk vals...
De muziek van het nummer vind ik wel ok, alleen het gezang idd.quote:Op woensdag 9 november 2005 13:31 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik vind die wijven ook erg irritant... zeker het zwakste nummer.
Ik ben het eens met de kritiek dat 2-talige nummers nergens over gaan. Ten eerste is de Engelse tekst totaal onsamenhangend, alsof er iedere regel een nieuwe losstaande zin wordt gezongen. En ten tweede haalt het de 'swung' uit het nummer door het geforceerde 'samenspel' van het Engels en Duits.quote:Flake revealed that there is an all-German version of "Stirb nicht vor mir" that Bobo sings and he would like to release it. He finds the version on the album embarrassing.
Dan koop je 'm toch......quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:06 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Benzin!
![]()
Ik wil het album Rosenrot sehr gerne!
Ofzo
quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:21 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik vind het een geweldig album!
wel een keer gezien, om half 10, in de ochtend.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:35 schreef CybPraetorian het volgende:
he til met kort haar, das ook een eerste...
en idd, "erg gezellig"
denk niet dat ie erg snel op TMF/MTV komt...![]()
ja hij komt heel soms voorbij.quote:Op zondag 11 december 2005 15:18 schreef Djaser het volgende:
Ik zag Benzin laatst gewoon ergens in de middag op TMF/MTV tussen alle negers en goud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |