Was me een paar keer opgevallen toen ik gedachtenloos aan het hotkeyen wasquote:
die alt+s gebruik ik nu ook constantquote:Op woensdag 7 september 2005 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was me een paar keer opgevallen toen ik gedachtenloos aan het hotkeyen was
en het bleek reproduceerbaar te zijn
Dat scheelt al stukken idd, maar daar ging dit niet overquote:Op woensdag 7 september 2005 23:21 schreef Tha_T het volgende:
[..]
die alt+s gebruik ik nu ook constant
Nee, dat begreep ik ook alquote:Op woensdag 7 september 2005 23:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat scheelt al stukken idd, maar daar ging dit niet over
Dat probeer ik ook al dagen: kom steeds weer afleiding tegen op weg naar mn bedquote:Op woensdag 7 september 2005 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wou eigenlijk een beetje bijtijds gaan slapen vandaag
Heb je overal computers?quote:Op woensdag 7 september 2005 23:26 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook al dagen: kom steeds weer afleiding tegen op weg naar mn bed
Ja echt verslavend, dat fokquote:Op woensdag 7 september 2005 23:26 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook al dagen: kom steeds weer afleiding tegen op weg naar mn bed
Ja!quote:Op woensdag 7 september 2005 23:27 schreef Tha_T het volgende:
Kwartet?
Proeftijd als in: na een ban?quote:Op woensdag 7 september 2005 23:26 schreef Tha_T het volgende:
Ja zo zou ik het ook kunnen. Ware het dat ik nog in mijn proeftijd zit
Niet eens op mn kamer zelf, deze pc staat op de overloop naast mn kamer. Maar op mn kamer zelf mn tv, xbox en stereo die ik toch altijd ff aanzet nog voor ik ga slapen...quote:
Als je de Xbox al eens weg doet scheelt het al denk ikquote:Op woensdag 7 september 2005 23:30 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Niet eens op mn kamer zelf, deze pc staat op de overloop naast mn kamer. Maar op mn kamer zelf mn tv, xbox en stereo die ik toch altijd ff aanzet nog voor ik ga slapen...
Je kan het gewoon niet laten he, knppies douwenquote:Op woensdag 7 september 2005 23:30 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Niet eens op mn kamer zelf, deze pc staat op de overloop naast mn kamer. Maar op mn kamer zelf mn tv, xbox en stereo die ik toch altijd ff aanzet nog voor ik ga slapen...
Zou niet de eerste keer zijn dat er iemand geirriteerd raakt door een post waar ik geen gevaar in zagquote:
Het is wel bijna een soort verslaving aan het worden jaquote:Op woensdag 7 september 2005 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kan het gewoon niet laten he, knppies douwen
Oh dat zijn dan meestal vrouwenquote:Op woensdag 7 september 2005 23:33 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Zou niet de eerste keer zijn dat er iemand geirriteerd raakt door een post waar ik geen gevaar in zag
Maar niet dus. allright
Dat ben ik wel van plan, maar heb 2 weken terug net nieuwe games gehaald en die moet ik toch eerst even uitspelenquote:Op woensdag 7 september 2005 23:31 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Als je de Xbox al eens weg doet scheelt het al denk ik
quote:Op woensdag 7 september 2005 23:34 schreef Gizmore het volgende:
kwartet? lol weer niet
Gelukkig ben ik hier niet de enige die dat probeert vanavondquote:Op woensdag 7 september 2005 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het leek er ook niet echt op alsof je dat aan het proberen was hoor
Hier anders niet hoor.. Gaat al dagen lekker stabiel en snel op de tijden dat ik erachter zit (dat is krap de hele dagquote:Op woensdag 7 september 2005 23:38 schreef Dr_Flash het volgende:
wordt fok nog traag ook op de late avond
D.Rose is toch geen vrouw hequote:Op woensdag 7 september 2005 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat zijn dan meestal vrouwen![]()
quote:Op woensdag 7 september 2005 23:34 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat ben ik wel van plan, maar heb 2 weken terug net nieuwe games gehaald en die moet ik toch eerst even uitspelen
Nee dat is gewoon een beste kerel, maar een beetje een zanikwijf somsquote:
Jij wel meende ikquote:Op woensdag 7 september 2005 23:36 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat heb ik hopelijk al gehad (wist niet eens dat dat er was)
Ja nee oké. Ik wilde het even zeker wetenquote:Op woensdag 7 september 2005 23:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat is gewoon een beste kerel, maar een beetje een zanikwijf soms
ik ook nietquote:Op woensdag 7 september 2005 23:36 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat heb ik hopelijk al gehad (wist niet eens dat dat er was)
Valt tegen inderdaadquote:Op woensdag 7 september 2005 23:38 schreef Dr_Flash het volgende:
wordt fok nog traag ook op de late avond
Ja dat was wel even schrikken op haar verjaardagquote:Op woensdag 7 september 2005 23:41 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nee en voor zover ik weet qu63 ook niet ondanks zn profiel
Nee vlgs mij ook nietquote:Op woensdag 7 september 2005 23:41 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nee en voor zover ik weet qu63 ook niet ondanks zn profiel
Dat ook weer neit altijd: heb toch wel een paar spellen die ik nooit heb uitgespeeldquote:
Dat verjaardagstopic inderdaad! Was toch iets van: Feliciteer qu63 met haar verjaardag..quote:Op woensdag 7 september 2005 23:42 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ja dat was wel even schrikken op haar verjaardag
Nou, je raakt iig wel even aan voordat je ze weggooit. Ik althansquote:Op woensdag 7 september 2005 23:43 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat ook weer neit altijd: heb toch wel een paar spellen die ik nooit heb uitgespeeld
Jepquote:Op woensdag 7 september 2005 23:44 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat verjaardagstopic inderdaad! Was toch iets van: Feliciteer qu63 met haar verjaardag..
Oh dat heb ik ff gemist denkquote:Op woensdag 7 september 2005 23:44 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat verjaardagstopic inderdaad! Was toch iets van: Feliciteer qu63 met haar verjaardag..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |