die had ik niet gezienquote:Op woensdag 7 september 2005 20:35 schreef Tourniquet het volgende:
Uhm.... [Poll] Welke bewoner mag van jou vertrekken?
Maakt het uit, er kan niet vaak genoeg gezegd worden dat Tanja op moet hoeren.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:35 schreef Tourniquet het volgende:
Uhm.... [Poll] Welke bewoner mag van jou vertrekken?
wellicht zijn de meningen nu anders dan vanmiddagquote:Op woensdag 7 september 2005 20:38 schreef APK het volgende:
[..]
Maakt het uit, er kan niet vaak genoeg gezegd worden dat Tanja op moet hoeren.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
neequote:Op woensdag 7 september 2005 20:52 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Tanja maar is er niet al een poll als deze?
quote:Op woensdag 7 september 2005 20:49 schreef D.Rose het volgende:
Ik krijg de indruk dat men graag Tanja ziet vertrekkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 7 september 2005 20:49 schreef D.Rose het volgende:
Ik krijg de indruk dat men graag Tanja ziet vertrekkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
kom nog een poll, ik wil het nog een keer horenquote:Op woensdag 7 september 2005 20:38 schreef APK het volgende:
[..]
Maakt het uit, er kan niet vaak genoeg gezegd worden dat Tanja op moet hoeren.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop